Supervuoro Verkkolehti »

Ruutu+

Viestejä
345
Onkos Ruutu+ toiminut moitteetta? Erityisesti Elisa Viihteen sovelluksen kautta katsovilla. Itsellä klassinen tilanne jossa muu plus-tarjonta toimii Elisa boksin Ruutu-sovelluksen kautta, mutta väittää ettei ole oikeuksia urheiluun. Sen sijaan selaimella ja kännykällä Ruutu-urheilu näkyy. Eli joku asetus tai puumerkki väärin välillä Ruutu <> Elisa Viihde.
 
Viestejä
345
Huomisen Supermaananantain Manse-Veto hyvä haku, sen sijaan en tiedä mitä lisäarvoa tuo tiistain pääottelu pudotuspelien ulkopuolelle jäävän Imatran ja Mansen välillä.
 
Viestejä
572
Naisten ottelussa Manse - Kirittäret ratkeaa runkosarjan kärkisijoja. Lisäksi minua ainakin kiinnostaa, paukuttaako Siri Eskola 100 juoksua täyteen.
Nuo lähetettävät ottelut on kuitenkin päätetty kauan sitten, ihan yhtä lailla huomenna olisi voinut tulla sinetti runkosarjan voitosta. Ja muutenkin minä ainakin katselen miesten pelejä paljon mieluummin.
 
Viestejä
345
Naisten ottelussa Manse - Kirittäret ratkeaa runkosarjan kärkisijoja. Lisäksi minua ainakin kiinnostaa, paukuttaako Siri Eskola 100 juoksua täyteen.

Joo. Onhan siinä mahdollisesti enempi panosta kärjen suhteen mitä miehissä. Sikäli puoltanut. + Eskola.

Ei toki ole huono runkosarjan läpipelanneen Vimpelin ja tähtisikermä-Mansen matsi. Näistä ei aina tiedä runkosarjan lopulla, voi olla sähköä ja sähinääkin, voidaan myös taasen säästellä jo terävintä antia pudotuspeleihin.
 
Viestejä
2,565
Erinomaisen hyvin on tänään toiminut lähetys. 👍
Pitää koputtaa puuta, mutta Ruudun lähetysten tekniikka on pelannut hyvin pari viime viikkoa.

Näinköhän joku siellä Sanoma Oyssä sittenkin lukee näitä palstoja ja on saanut tarpeekseen pätkimisen jatkuvasta haukkumisesta ja puheista lähettää lähetystö Sanoman yhtiökokoukseen?
 
Viestejä
4,362
Itse asiassa lähetyksen loppuvaiheilla kuva jäätyi, eikä auttanut kuin pistää lähetys poikki ja avata uudelleen. Tämä tapahtui kahdesti.
 
  • Tykkää
Reaktiot: psQ

kontiola

Nämä itseään "Ruudun vauhdikkaimmiksi pesäpalloselostajiksi" tänään kutsuneet Jymyn fanikameraselostajat ovat innostuneita ja hyviä ja oikein symppiksiä, mutta voi kun sentään jättäisivät ihan pikkuisen vähemmälle tuon maneeriselta kuulostavan kirjakielen puhumisen. Olen miettinyt jo ties kuinka pitkään, miksi nämä Sotkamon lähetykset kuulostaa aina niin tahmeilta ja vaikeilta, ja nyt vihdoin keksin. Jos kyseessä on urheiluselostus, ei tarvitse pyrkiä puhumaan ihan yhtä moitteetonta kirjakieltä kuin pääministeri iltauutisissa. Ja luonteva murteellisuus olisi TOSI IHANAA. Ei sitä tarvitse siivota pois.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös