Supervuoro Verkkolehti »

Ruutu+

Viestejä
98
Tässä on nyt muutaman vuoden tullut katseltua näitä Ruudun fanikameralähetyksiä. Lähes joka neljännessä lähetyksessä pisteiden laittaja ei ole hereillä: muun muassa juoksuja ei merkata tai niitä pistellään väärälle joukkueelle, jakso voiton jälkeen edelleen 0-0 jaksot...
Millainen laitteisto/ohjelmisto fanikameralähetyksen pyörittäjällä/ohjaajalla on käytössään? Eikö näytöllä näy ollenkaan "lähtevää kuvaa"?
 
Viestejä
4,159
Tässä on nyt muutaman vuoden tullut katseltua näitä Ruudun fanikameralähetyksiä. Lähes joka neljännessä lähetyksessä pisteiden laittaja ei ole hereillä: muun muassa juoksuja ei merkata tai niitä pistellään väärälle joukkueelle, jakso voiton jälkeen edelleen 0-0 jaksot...
Millainen laitteisto/ohjelmisto fanikameralähetyksen pyörittäjällä/ohjaajalla on käytössään? Eikö näytöllä näy ollenkaan "lähtevää kuvaa"?

Näkyy, kyllä se ongelma löytyy tuossa tapauksessa tuolin ja näytön välistä.
 
Viestejä
732
Ei kerta kaikkiaan pysty Alajärven striimiä katsomaan, tai no kuuntelemaan. Toivottavasti Alajärvellä opetellaan mikserin käyttö talvitauon aikana.
 

psQ

Viestejä
114
Tässä on nyt muutaman vuoden tullut katseltua näitä Ruudun fanikameralähetyksiä. Lähes joka neljännessä lähetyksessä pisteiden laittaja ei ole hereillä: muun muassa juoksuja ei merkata tai niitä pistellään väärälle joukkueelle, jakso voiton jälkeen edelleen 0-0 jaksot...
Mansessa on maan hienoin tulostaulu (y), joka näkyy hyvin fanikamerassa ja tarjoaa oikeellisempaa ja monipuolisempaa tietoa kuin Ruudun tulosnäyttö. Voisiko tuon Ruudun tulosnäytön jättää Kaupissa kokonaan pois?
 
Viestejä
4,372
Mansessa on maan hienoin tulostaulu (y), joka näkyy hyvin fanikamerassa ja tarjoaa oikeellisempaa ja monipuolisempaa tietoa kuin Ruudun tulosnäyttö. Voisiko tuon Ruudun tulosnäytön jättää Kaupissa kokonaan pois?

hhh.png


Ei voi (n)
 
Viestejä
5
Tässä on nyt muutaman vuoden tullut katseltua näitä Ruudun fanikameralähetyksiä. Lähes joka neljännessä lähetyksessä pisteiden laittaja ei ole hereillä: muun muassa juoksuja ei merkata tai niitä pistellään väärälle joukkueelle, jakso voiton jälkeen edelleen 0-0 jaksot...
Millainen laitteisto/ohjelmisto fanikameralähetyksen pyörittäjällä/ohjaajalla on käytössään? Eikö näytöllä näy ollenkaan "lähtevää kuvaa"?
Olen jo kauan ihmetellyt, eikö niitä juoksuja ja paloja saisi suoraan tulospalvelusta siihen lähetyksen grafiikkaan. Ei nyt luulisi olevan mahdoton tehtävä, kun monissa muissa lajeissa on sellainenkin asia kuin pelikello näkynyt lähetyksissä jo vuosikymmenten ajan.
 
Viestejä
610
Olen jo kauan ihmetellyt, eikö niitä juoksuja ja paloja saisi suoraan tulospalvelusta siihen lähetyksen grafiikkaan. Ei nyt luulisi olevan mahdoton tehtävä, kun monissa muissa lajeissa on sellainenkin asia kuin pelikello näkynyt lähetyksissä jo vuosikymmenten ajan.
On kyllä todella ärsyttävää seurata peliä jos palojen määrä ei ole ajan tasalla.. Tuo kun vaikuttaa pelaajien ratkaisuihin todella paljon ja siten seurattavuuteen. Juoksuista ym. pysyy kyllä kärryillä vaikka tauluhlö nukkuisikin😡
 
Viestejä
732
Olen jo kauan ihmetellyt, eikö niitä juoksuja ja paloja saisi suoraan tulospalvelusta siihen lähetyksen grafiikkaan. Ei nyt luulisi olevan mahdoton tehtävä, kun monissa muissa lajeissa on sellainenkin asia kuin pelikello näkynyt lähetyksissä jo vuosikymmenten ajan.

Helpostihan ne saisi. Itsekin käytän yhdessä tulostaulusoftassa dataa suoraan pesistuloksista niin ei tarvitse itse niitä näpytellä.

Kaikesta pitää vaan tehdä aina niin vaikeaa.
 
Viestejä
582
Anssi Ritari voisi hävetä puheitaan. Niemeläinen lentää niskoilleen jokeen ja Ritari vain naureskelee että vettä meni korvaan...
Milloin liitto sanoo Vimpelille, että pesiskenttä muualle? Tuossa oli kaikki elementit oikeasti pahaan lopputulokseen.
 
Viestejä
135
Anssi Ritari voisi hävetä puheitaan. Niemeläinen lentää niskoilleen jokeen ja Ritari vain naureskelee että vettä meni korvaan...
Heitin saman kommentin ottelukeskusteluun.. joki täynnä kiviä ja pää ilman suojausta niin hengenlähtöhän tossa on lähellä

Mutta hyvä että Ritarin mielestä huikea suoritus ku vaan menee vettä korvaan
 
Viestejä
4,372
Ritari kyllä totesi myös, että seuraavan kerran voi sattua pahasti tjsp. Että en nyt leimaisi häntä kokonaisuudesta irtotettujen kommenttien johdosta. Tallenteessa 2:51:15 eteenpäin. Katsokaa koko juttu, eikä mitään yksittäisiä twitter-pätkiä.

Aivan sama mitä kokonaisuudessa sanoi, mutta kyllä studiossa tämä tiedostettiin ja siksi oltiin vakavana ja ihan aiheesta.
 
Viestejä
4,372
Ja nyt niitä hidastuksia sitten pantataan kun kuollut tilanne.

Mihin se Lehtola nakkas ton pallon!
 
Viestejä
107
Nyt pakko sanoa monta vuotta tätä Ritarin paskaa kuunnelleena.
1. Välillä aivan todella ulapalla itse pelistä
2. Selkeät suosikkijoukkueet- ja pelaajat, ajoittain puolueellinen selostus
3. Tämä helvetillinen kauhistelu joissain peleissä, esim. tämän hetkinen Manse PP vs Tahko.
Ei muuta ku vaihtoon koko jätkä. Toki voi olla, ettei muita ehdokkaita ko tehtävään ole.

Ps. Pakko katsoa ilman ääniä 😎
 
Viestejä
285
Nyt pakko sanoa monta vuotta tätä Ritarin paskaa kuunnelleena.
1. Välillä aivan todella ulapalla itse pelistä
2. Selkeät suosikkijoukkueet- ja pelaajat, ajoittain puolueellinen selostus
3. Tämä helvetillinen kauhistelu joissain peleissä, esim. tämän hetkinen Manse PP vs Tahko.
Ei muuta ku vaihtoon koko jätkä. Toki voi olla, ettei muita ehdokkaita ko tehtävään ole.

Ps. Pakko katsoa ilman ääniä 😎
Pääosin samaa mieltä. Joskus jopa pidin miehen lätkäselostuksista kun liiga oli vielä Ruudulla. Toki siinäkin veti aina tilanteen salliessa Jypille kotiinpäin jos niiden peliä selosti. Aika urautunut tyyli, leikkii välillä tietävämpää kuin asiantuntija, itse asiassa haluaisi varmaan hoitaa molemmat pestit itse. Joku nuoremman polven selostaja voisi olla jo paikallaan, en nyt ehkä kuitenkaan Ärjeäkään liputtaisi. Pesäpallo on pieni laji ja asiantuntevia selostajia on vaikea löytää ja toki jos mouhotus on yhtenä kriteerinä niin silloin Ritari on ehkä selkeästi paras :D
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös