Supervuoro Verkkolehti »

Pesisvakio 2017 - Jakso 1

Viestejä
664
Vs: Pesisvakio 2017 - Jakso 1

Jussizz:lle kiitos onnitteluista ja kisan pyörittämisestä - kanssapelaajille kisaamisesta! Oli mukava kokemus - ja aloittajan tuurilla päättyi kannaltani suotuisasti. :)

Eilisillan viimeisen ottelun Lappeenranta - Kajaani ollessa vielä käynnissä rupesin laskeskelemaan, onko sillä merkitystä tähän kisaan. Ja sain ynnälaskun tulokseksi, että olen eilisen 12 kohteen jälkeen tasapinnoissa Hiski#65:n kanssa - ja Hiski oli veikannut kotivoittoa, minä ristiä. Sitten kun Kajaani nous avausjaksoni neljänessä vuoroparissa kahden jakson tappioasemasta voittoon, laskin, että vähintään jaettuun voittoon yllän. Ja vähän skitsofeenisesti, jos toisella jaksolla menestyjä olisikin Lpr ja lopputulos risti, voittaisin yksin. ;)

Niinpä rupesin nyt sitten näiden veikkaustulosten julkistamisen jälkeen miettimään, laskinko pahasti väärin, kun ylivoimani oli näinkin suurta. Taisi kuitenkin käydä niin, että loppupisteistä jäivät pois kahdeksannen kierroksen tulokset. Se ei sinänsä muuta mitenkään kärkikolmikon järjestystä, mutta varmaankin tämän verran kokonaiskertymään itse kullekin kuuluisi lisää:

Kierrostulokset P
MieVaan 14
Risti 14
Kaptah 14
Hiski#65 11
Kopinnostaja 11
Sivustaseuraaja 11
Elsa 11
Ehtopallo 11
Kulmalippu 11
Masce 11
skorpion 11
pelinhenki 8
Robihuu 8
Ukoska 7
Avainpelaaja 7
jussizz 7
goldhammer 6
Helsingin Herra 6
Oscarty 6
 
Viestejä
1,328
Vs: Pesisvakio 2017 - Jakso 1

Robihuu sanoi:
Niinpä rupesin nyt sitten näiden veikkaustulosten julkistamisen jälkeen miettimään, laskinko pahasti väärin, kun ylivoimani oli näinkin suurta. Taisi kuitenkin käydä niin, että loppupisteistä jäivät pois kahdeksannen kierroksen tulokset. Se ei sinänsä muuta mitenkään kärkikolmikon järjestystä, mutta varmaankin tämän verran kokonaiskertymään itse kullekin kuuluisi lisää

Itsekin aloin tarkastamaan, niin huomasin, että olemme pelanneet kaksi 8.kierrosta. Jälkimmäinen 8.kierros on aikanaan laskettu mukaan pisteisiin, mutta 9.kierroksen (oikea 10.kierros) laskuissa nuo ovat pyyhkiytyneet pois. Esim. Robihuulla jälkimmäisen 8.kierroksen jälkeen 75 pistettä, mutta 9.kierroksen jälkeen 73 :D
 
Viestejä
664
Vs: Pesisvakio 2017 - Jakso 1

Vai näin siinä kävi, että kasikierroksia oli kaksi. Mutta siitäkin hyvä, että on kyse tällaisesta lajista, jossa lisäkierrokset parantavat tuloksia. :D Toista se olisi vaikka ratakympin juoksussa, jos kierroksia kertyisi 26 normaalin 25 sijaan. :)
 
Viestejä
1,328
Vs: Pesisvakio 2017 - Jakso 1

Kolmen pisteen päähän Robihuusta. Olipahan huima nousu, kun jakson puolivälissä taisin olla puolivälin huonommalla puolella taulukossa. Toinenkaan jakso ei sen paremmin alkanut, kun puoli seitsemältä huomasin unohtaneeni laittaa rivin sisään ;D
 
Viestejä
664
Vs: Pesisvakio 2017 - Jakso 1

Kyllähän tuolla Mascen kuvaamalla systeemillä järjestää itselleen aika paljon kiinniotettavaa, varsinkin jos useampi napsisi tältä avauskierrokselta lisäpinnoja. 8) Tosin itse tähän lisäpisteiden saalistajiin en varmaankaan kuulu - ainakaan avauspäivän saldo 3/6 ei siihen tasaisen vauhdin taulukolla viittaa. :) Joka tapauksessa, kyllähän tämän lisäpistesysteemin ansiosta jännitys varmaan melkein joka jaksolla säilyy viimeiselle kierrokselle asti.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös