Supervuoro Verkkolehti »

Oulun Lippo 2021

Viestejä
79
En laskisi Heikkisen varaan kotiuttamisen osalta juurikaan ainakaan hyviä ulkokenttiä vastaan.

Vaihtajana ja ulkopelaajana erinomainen. Kotiutusta varten ei vain ole oikein arsenaalia, se välipystäri ei yksinään riitä.

Luhtavaarassa on potentiaalia ja sen realisoitumista on odoteltu pidemmän aikaa. Toivottavasti nyt natsaa.

Hallasuo on ärsyttävän yksipuolinen lyöjä. Jos vapaat ei osu, niin viimeisellä lyönnillä sama lyödä laittomaksi kun yksinkertaisesti mitään uhkia tai haastolyöntiä siihen tilanteeseen ei ole. Samoten lentomerkkiin on edelleen se sama kumura, mutta ehkä sieltä saisi jotain pussaria jne. vielä.

Joku vaakamailajokeri olisi tehnyt terää tuohon nippuun, mutta näillä mennään.
En yhtään ymmärrä sitä että panostetaan Luhtavaaraan. Kempele ei enää tehnyt sopimusta kun näki että kahden vuoden aikana mies ei mennyt yhtään etenpäin. Ovat iloisia siitä, että Lippo sai mitä ansaitsi
 
Viestejä
523
Flashgordon tuntui tietävän että yksi pelaaja vielä tulee. Voitko sen verran kertoa että onko pelaaja ulkopaikkakuntalainen? Kerioisi jo paljonkin ketä voisi odotella.
 
Viestejä
352
Flashgordon tuntui tietävän että yksi pelaaja vielä tulee. Voitko sen verran kertoa että onko pelaaja ulkopaikkakuntalainen? Kerioisi jo paljonkin ketä voisi odotella.
Ei ole varmaa tietoa minulla valitettavasti :) Mutta uskon että viime kauden kotiutusongelmaan reagoidaan. Toki jos superin joukkueita ei kohdata niin tällä joukkueella pärjätään mutta on ne loppuottelut niissäkin peleissä ja jänteen pitää kestää. Tapio Salolta odotan sellaista tasonnostoa että jos pelaa esim. vitosena niin pystyy sen 30 pinnaa lyömään. Mielenkiintoinen nähdä mitä uusi valmennus saa vanhoista ja uusista pelaajista irti. Kyllä mä luulen että Luhtavaara ottaa harppauksia ja kehittyy Lipossa. Muutoinkin erittäin hyvä että Lippo taustaisia pelaajia tulee takaisin parhaassa peli-iässä. (VP ei ehkä enää parhaassa peli-iässä ole, mutta ei myöskään mikään kehäraakki)
Hallasuo tullee monipuolistamaan lyöntivalikoimaansa ja varmaan treenauksen tulee jotain uutta. En tiedä pystyykö ristiotelyöjänä alkaa myös saumoja puhkomaan takatilanteessa?
 
Viestejä
1,949
Kausikortit tulleet myyntiin.

 
Viestejä
962
Hallasuo tullee monipuolistamaan lyöntivalikoimaansa ja varmaan treenauksen tulee jotain uutta. En tiedä pystyykö ristiotelyöjänä alkaa myös saumoja puhkomaan takatilanteessa?
Jos katsotaan Hallasuon tehoja viime kesän runkosarjassa niin ihan hyvinhän miehellä meni, voitti ylivoimaiseen tyyliin Ykkösen kotiutustilaston. Mutta siitä pitäisi vielä parantaa? Ongelmaksi muodostuivat pudotuspelit ja se että muusta porukasta ei saatu tarvittavaa tukea. Jota ensi kesäksi pitäisi saada, vapaana olevia sopivanlaisia kavereita ei vaan oikein ole tarjolla. Tällaisista kavereista ilmeisesti paras olisi Jarmo Viittanen joka lienee jo ihan liian vanha. En tiedä onko Lauri Rönkkö vielä ilman sopimusta mutta hän ei varmasti tule Ykköspesikseen. Ovatko Jussi Partanen ja Touko Loukkola jo menetettyjä tapauksia?

Tuli vielä mieleeni Teemu Isoketo jolla ei taida olla sopimusta minnekään ja vaikken usko hänen tulevan myöskään Lippoon, uskon että hänet olisi helpompi saada Lippoon kuin Rönkkö. Ja vaikka Isoketo vahvistaisi Lippoa ja olisi varmastikin Lipon paras pelaaja, hän on pelaajana vääräntyyppinen, josta Lippokaan ei ole kiinnostunut kun huomioidaan hinta mikä hänestä pitäisi maksaa. Niin vaikea kuin seuraava onkin sanoa niin jopa Toni Kohonen olisi enemmän pelaaja jota Lippo kaipaa kuin Isoketo. Minä toki fanittaisin Isoketoa suurella innolla mutta kyse ei ole siitä.
 
Viestejä
523
Zalalta hyviä pointteja yllä. Kaikki tietää että nousu jäi tulematta kun Hallasuolta loppuivat paukut pudotuspeleissä kun yksin piti suurin vastuu kantaa kotiutuksissa. Pienestä se tosin jäi kiinni. Yhdestä ainoasta juoksusta. Viimeinen ratkaiseva peli Haminaa vastaan tulee jäämään lippohistoriani suurimpiin pettymyksiin. Suuri unelma niin lähellä mutta kuitenkin niin kaukana.

Ja jotta ensi vuonna nousu tulisi niin sitä yhtä miestä tuo Lipon rosteri kaipaa. Ja kyllä sieltä se yksi mies tulee. Vaihtoehtoja lyöjäjokeriksi ei vain ole paljon tarjolla. Ja tietty kiva olisi saada myös päätös pelataanko ensi syksynä superin joukkuetta vastaan karsinnoissa.
 
Viestejä
67
Lipon kausikortin hinta 120 euroa. Viime vuonna taisi olla 50 euroa.
Taidanpa jättää kortin hankkimatta, kun en kuitenkaan pääse kun muutaman pelin katsoon. Maksellaan sitten muutama irtolippu, kun ei viitsi tyhjästä alkaa maksamaan.
 
Viestejä
962
Lipon kausikortin hinta 120 euroa. Viime vuonna taisi olla 50 euroa.
Taidanpa jättää kortin hankkimatta, kun en kuitenkaan pääse kun muutaman pelin katsoon. Maksellaan sitten muutama irtolippu, kun ei viitsi tyhjästä alkaa maksamaan.
Mulla on samantyyppinen tilanne sikäli että en varmaankaan pääse läheskään kaikkiin peleihin. Ja eihän sitäkään tiedetä, miten tuleva kausi menee koronan tms asian suhteen. Ajattelin kuitenkin niin että ostan kaksi kausikorttia ja muutamia fanituotteita tämän vuoden puolella Lipolta. Olenpas sitten ainakin tehnnyt oman osani joukkueen eteen enkä vain kirjoitellut foorumilla keitä ja millaisia pelaajia Lipon tulisi riveihinsä hankkia.

Lipon tekemisillä on kuitenkin aika iso merkitys minulle oululaisena pesäpallon kannattajana. Siellä on nyt liikkeellä ihmisiä kuten hyvin tiedämme jotka tekevät paljon töitä joukkueen eteen, oma panokseni on jokseenkin pieni. En minä mitenkään rikas ole mutta joitakin satasia voin ihan hyvin käyttää lajin pariin ja silti saan kaikki muutkin laskuni maksettua ja ruokaa kaupasta. Ajattelen vielä niinkin että vaikka otteluita peruttaisiin kuten oli käydä edellisenä kesänä niin en aio pyytää yhtään mitään takaisin vaikka mulla olisi siihen oikeus. Mulla on myöskin oikeus kannattaa pesäpallojoukkuetta ja vaikka rahani jäisivät sille tielle ilman mitään vastiketta, en aio purnata.
 
Viestejä
1,822
Mulla on samantyyppinen tilanne sikäli että en varmaankaan pääse läheskään kaikkiin peleihin. Ja eihän sitäkään tiedetä, miten tuleva kausi menee koronan tms asian suhteen. Ajattelin kuitenkin niin että ostan kaksi kausikorttia ja muutamia fanituotteita tämän vuoden puolella Lipolta. Olenpas sitten ainakin tehnnyt oman osani joukkueen eteen enkä vain kirjoitellut foorumilla keitä ja millaisia pelaajia Lipon tulisi riveihinsä hankkia.

Lipon tekemisillä on kuitenkin aika iso merkitys minulle oululaisena pesäpallon kannattajana. Siellä on nyt liikkeellä ihmisiä kuten hyvin tiedämme jotka tekevät paljon töitä joukkueen eteen, oma panokseni on jokseenkin pieni. En minä mitenkään rikas ole mutta joitakin satasia voin ihan hyvin käyttää lajin pariin ja silti saan kaikki muutkin laskuni maksettua ja ruokaa kaupasta. Ajattelen vielä niinkin että vaikka otteluita peruttaisiin kuten oli käydä edellisenä kesänä niin en aio pyytää yhtään mitään takaisin vaikka mulla olisi siihen oikeus. Mulla on myöskin oikeus kannattaa pesäpallojoukkuetta ja vaikka rahani jäisivät sille tielle ilman mitään vastiketta, en aio purnata.
Oikea asenne. Näin minäkin tulen toimimaan oman kotijoukkueeni suhteen.
 
Viestejä
186
Lipon kausikortin hinta 120 euroa. Viime vuonna taisi olla 50 euroa.
Taidanpa jättää kortin hankkimatta, kun en kuitenkaan pääse kun muutaman pelin katsoon. Maksellaan sitten muutama irtolippu, kun ei viitsi tyhjästä alkaa maksamaan.

Itse varmaan useamman pelin ehtisin käydä katsomassa, mutta mielenkiinto ykköspesistä kohtaan on hiipumaan päin. Jos sitä kärkijoukkueita vastaan pelatut pari kotipeliä kävisi katsomassa. Ei vain jaksa kiinnostua peleistä suurinta osaa ykkösen joukkueita vastaan. Kaikella kunnioituksella pelin taso ei ole kovin kummoinen ja näitä on niin paljon kuluneella vuosikymmenellä tullut nähtyä, että ei varmasti montaa peliä tule katsottua.

Kausikortin ostan kuitenkin, pelkän tukemisen vuoksi.
 
Viestejä
21
Pääsin kausikortin oston yhteydessä haastattelemaan vähän Mikaa ja Hylsyä joukkueen tilanteeseen liittyen. Verkot on vahvistuksen suhteen vesillä, mutta uuden pelaajan tulee olla selkeä vahvistus joukkueeseen ja nimenomaan kotiutuspuolelle, kuten täälläkin on pohdittu. Etenemisvoimaan ja vaihtolyöntiosaamiseen ollaan tyytyväisiä. Jos vahvistusta tulee, se tulee todennäköisesti viime kauden joukkueen ulkopuolelta.

Piriä kaavaillaan lähtökohtaisesti enemmän jokeripaitaan. Kolehmainen ja Heikkinen muodostaisivat siis näillä näkymin Lipon etukentän. VP Jokisen ulkopelipaikkaa ei kuulemma ole lyöty vielä lukkoon, sekä takana että linjassa pelaaminen on mahdollista. Tietysti hyvä tilanne, että peluutuksen suhteen on paljon vaihtoehtoja ulkonakin.

Kokonaisuutena vaikutti siltä, että erityisesti joukkueen nuoruuteen ja urheilullisuuteen ollaan tyytyväisiä. Eihän siihen enää kovin monta kuukautta ole, että hallissa nähdään, mitä Hylkilän johdolla on harjoituksissa loihdittu...
 
Viestejä
523
Iltalehden jutussa Toni Kohonen kertoo jatkavansa uraansa ensi kesänä v. 2021. Hänen mukaansa seuraa ei ole vielä valittu. Kode olisi iästään huolimatta Lipolle kova hankinta lyöjäjokeriksi. Veikkaampa että Mika on tässäkin asiassa hereillä joten seurataan mielenkiinnolla miten homma etenee. Joka tapauksessa se yksi mies on vielä tulossa Lippoon.
 
Viestejä
1,822
Iltalehden jutussa Toni Kohonen kertoo jatkavansa uraansa ensi kesänä v. 2021. Hänen mukaansa seuraa ei ole vielä valittu. Kode olisi iästään huolimatta Lipolle kova hankinta lyöjäjokeriksi. Veikkaampa että Mika on tässäkin asiassa hereillä joten seurataan mielenkiinnolla miten homma etenee. Joka tapauksessa se yksi mies on vielä tulossa Lippoon.
Varmaan ihan hyvä vahvistus johonkin suomensarjan joukkueeseen.
 
Viestejä
352
Iltalehden jutussa Toni Kohonen kertoo jatkavansa uraansa ensi kesänä v. 2021. Hänen mukaansa seuraa ei ole vielä valittu. Kode olisi iästään huolimatta Lipolle kova hankinta lyöjäjokeriksi. Veikkaampa että Mika on tässäkin asiassa hereillä joten seurataan mielenkiinnolla miten homma etenee. Joka tapauksessa se yksi mies on vielä tulossa Lippoon.
Kelpaisi myös ulkokentällä linjaan :)
 
Viestejä
352
Lehtiniemi Väviin ja Kortelainen kossuun. Eli Iso D ei ole Kossuun matkalla. Mitä tekee Rönkkö ja Iso D?
Kossulla tai Siipellä ei Lippoon materiaalietua juurikaan ole, tai sitten katson sinivalkoisen lasien läpi.
 
Viestejä
523
Tässä kuussa pitäisi tulla tieto ensi syksyn karsinnoista. Eli pitääkö ykkösen voittaja kaataa superin joukkue noustakseen superiin.
Kolmikosta Piri - Järvelä - Lehtiniemi jatkaa Lipossa vain Piri. Joten sen yksi mies on tuonkin perusteella vielä tulossa. Mielenkiintoista olisi tietää tarjosiko Lippo Lehtiniemelle sopimusta? Järvelä taas olisi varmaan jatkanut mutta ei saanut Lipolta sopimusta.
 
Viestejä
141
Lehtiniemi Väviin ja Kortelainen kossuun. Eli Iso D ei ole Kossuun matkalla. Mitä tekee Rönkkö ja Iso D?
Kossulla tai Siipellä ei Lippoon materiaalietua juurikaan ole, tai sitten katson sinivalkoisen lasien läpi.
Lehtiniemelle välietappi. Saatetaan nähdä superissa jo ensi kaudella.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös