Supervuoro Verkkolehti »

Miesten Halli-SM 2020

Viestejä
303
Mähän olen selittänyt ihan puutaheinää. Sinähän puhut toisen jakson kolmannesta vuorosta ja minä selitän pokerina toisesta vuorosta. Uhhuh, tää viikko alkaa lupaavasti.



Kyllähän niitä lyöjiä on kolmannessa vuorossa - kyse lienee jostain muusta. Oiskohan jostain mihin kohtaan kattoa osui = olisko pudonnut kenttään tms. ja tämä olisi sitten sovittu erikseen?

Kyse oli tosiaan siitä missä kohtaa lyönti osui kattoon. Ja etukäteen oli pelinjohtajien ja tuomareiden kesken sovittu mikä on oikea kohta.
 
Viestejä
131
Kovan äänen kera? Vitsit sikseen, itse miettinyt ihan samaa, sielä kuitenkin on vaikka mitä teräspalkin nurkkaa yms mitkä ei jousta
Riippuu hallista. Ukonniemi Areena (ent. Aviasport) on ylipainekupla, ei siellä mitään rakenteita ole.
 
Viestejä
11,785
Kyllä mä olen sielä katsomossa istunut...

Edellisinä vuosina on ollut (kait Lappeenrannan kaupungilta vuokratut) siirtokatsomot, nyt ei ollut. Porukkaa oli piippuhyllyllä ja pitkin laitoja, en laskenut ni en osa sanoa muuta kuin, että tuskin luku alakanttiin on.

Otteluun myytiin lippuja ja siihen päälle sitten järjestäjät ja joukkueet, joten ei luulisi mahdottonta saada katsojamäärä aikaiseksi. Joten 350 se on.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
4,360
Pistetääs nyt naisten hallien otteluohjelmaakin.

1582299683283.png


Miksi kummassa tuo on ensimmäinen ottelu. Kempelehän tuossa on vuorenvarma jumbo. Miksi noin päin ohjelmassa?
 
Viestejä
11,785
Pistetääs nyt naisten hallien otteluohjelmaakin.

katso liitettä 386

Miksi kummassa tuo on ensimmäinen ottelu. Kempelehän tuossa on vuorenvarma jumbo. Miksi noin päin ohjelmassa?

No jos Kempele on tuossa vuorenvarma jumbo ja ottelut pitää pelata yhtenä päivänä, niin eikö tuo ole reiluin otteluohjelma ennakkosuosikkien kannalta?
 
Viestejä
11,785
Eikö silloin just pitäis pelata se ratkaisevin ottelu viimeisenä???

Ja siinä ratkaisevimmassa ottelussa toisella on ollut kolmen tunnin tauko edellisestä ottelusta ja toisella 30 minuutin? Ok, en vain itse näe sitä reiluutta noin..
 
Viestejä
4,360
Ja siinä ratkaisevimmassa ottelussa toisella on ollut kolmen tunnin tauko edellisestä ottelusta ja toisella 30 minuutin? Ok, en vain itse näe sitä reiluutta noin..

Olkoot, koska tosiaan samana päivänä pelataan, mutta ei tuota noin kyllä muuten ikinä suunniteltaisi missään lajissa.
 
Viestejä
450
Vimpelikin varmisti lopullisesti paikkansa lopputurnaukseen ennen viimeistä otteluaan, joka menee nyt sitten harjoituksen kannalta Jymyjusseja vastaan
 
Viestejä
995
Elikkäs välieräparit

Joma-Vive
KPL-PattU
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös