Supervuoro Verkkolehti »

Lukeminen kannattaa aina!

Viestejä
511
Olen viime aikoina lukenut Carin Gerhardsenin tuotantoa. Neljä ensimmäistä kirjaa luettuna ja annan kouluarvosanaksi yhdeksän.
Therrve! Vieläks täälki eletään, kysys porilainen... 😁
Tulinpa pitkäst aikaa poikkeemaan täälläkin. Pesiskausi alkaa, kesä tullee!
Mutta juu, olen noista Gerhardseenin kirjoista tainnut aiemmin mainitakin, eli olen lukenu tosta Hammarby-sarjasta 6 osaa.
Neljälle ekalle antaisin ittekin sen 9-, viitososalle 8.5 ja kuutoselle 8+. Alkaa hieman toistaa itteään, ja sanosinko notta tossa kuutosessa on jo kirjailija ehkä yrittäny vähän liikaa. Noita taitaa olla Ruotsissa tehty 9 osaa. Kaikkia ei ole vielä suomennettu. Oliskos tuo 6 viiminen, mikä käännetty?

Sitten talven mittaan olen lueskelle tämmöistä Vaasan poliisista kertovaa sarjaa, jonka kirjoittanu Nilla Kjellsdotter. Eka osa on Kivipuiston tyttö ja toinen Taivaankartano. Ovat hyviä! Ja ehdottomasti kannattaa lukea järjestyksessä! Kuten myös nuo Hammarbyt. Vaikka jokainen kirja onkin oma tarinansa, kulkee taustalla myös tarina, joka tavallaan hieman vesittyy, jos aloittaisi vaikka osasta 6.

Sitten pakko maininta kirja: Tyttö, joka löytyi. Kirjoittaja Maike Wetzel. Arvosana 5-, lopetin kesken. Täysin sekava, päätön, tylsäkin, osastoa "Jari Tervo" 😁 Ootteko lukenu? Mitä mieltä?

Lukemisiin! (y)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös