Supervuoro Verkkolehti »

Koskenkorvan Urheilijat 2019

Viestejä
29
Satuinpa (erehdyin) katsomaan Kossu-Siipe - peliä ruudusta, mutta ei kyllä jaksa kuunnella. Peli itsessään vielä just ja just menisi, mutta tehkää nyt prkl jotain niille hulluille siinä katsomonosassa, josta kaikki sheisse ja kiroilu kuuluu lähetyksessä. Joukkue itsessäänkään ei herätä suuria sympatioita toiminnallaan, esim. Tuomareiden tuomittua siipen selkeän juoksun paloksi, mutta tämä lähetys saa kiertämään kossun pelit kaukaa jatkossakin. Pikkuisen pitäisi ehkä julkisuuskuvaa miettiä sekoilujen sijaan.

Täytyy muistaa myös se, että Koskenkorvalla fanikamera on anniskelu alueen vieressä... josta yleensä pahimmat huutelijat löytyy. Yleensä ollut nykyisin aika rauhallista, mutta nyt taisi löytyä yksi törkeyksiä huuteleva. Tokihan kun takkiin tulee, niin kaikki häiritsee.

Mutta tärkeät 3-pistettä... toivottavasti Hakomäellä ei mitään suurempaa.
 

Kossusydän

Mikä vieras tää urputtaa ku ei tiiä pelistä mitään eikä oo nuukakaulalla varaa tulla paikan päälle kattomaan niin tietääsit niin ei tarttis luulla
 
Viestejä
995
Oman joukkueen tappio on aina yhtä helppo vierittää fanikameraan huutavien katsojien niskaan. :cool:

Samanlaista avautumista on ollut tällä kaudella havaittavissa useissa eri kanavissa useiden eri tahojen osalta.
 
Viestejä
44
Mikä vieras tää urputtaa ku ei tiiä pelistä mitään eikä oo nuukakaulalla varaa tulla paikan päälle kattomaan niin tietääsit niin ei tarttis luulla

Ei edusta oikeita kannattajia, olin itse paikalla ja eipä mittää ihmeellisempää ollu. Paska peli meiltä ja sillä sipuli. Etteepäi.
 

Hepa

Tuli mieleen ku katton tuota Pattijoki peliä, jotta onko tuos Latvalan laikas muuta kuin ekalla kotiin ?
Huonoa pelinjohtoa, mun mielestä.
 
Viestejä
29
Tuli mieleen ku katton tuota Pattijoki peliä, jotta onko tuos Latvalan laikas muuta kuin ekalla kotiin ?
Huonoa pelinjohtoa, mun mielestä.

Samaa mieltä. Kun porukalla ei kulje niin pitäisi kyllä lyötättää miehiä.
Jotenkin on semmoinen vaikutelma että kun peli ei kulje, niin pelinjohtaja ei osaa tsempata porukkaa...
Joo eihän pj noita suorituksia tee, mutta jos vertaa Niskaseen niin on ulospäin ainakin eroa.
 
Viestejä
29
Eikös se juuri niin ole että silloin kun ei kulje ja vapaat lyönnit ei onnistu, pitää lyödä merkkiä päälle ja palloa maihin.
No näinhän se on normaalisti, mutta Kossun tapauksessa omasta mielestä kolmostilanteet on niin harvassa nykyään että, sen kopin etumiehelle merkistä voi lyödä vaikka viimeiselläkin...
 

Niskasen sellin kupeesta

Viime kausi oli ylisuorittamista. Tällä kaudella enemmän niillä sijoolla mihin tuolla sakilla kuuluukin päästä. Ei se Latvalan vika oo notta superpesis loppuu korvalta
 
Viestejä
124
Olivat SoJyn A-Poikien mukana pelaamassa Kempeleessä. Ottelussa ratkaistiin se kumpi menee jatkopeleihin. KeKi voitti.

Onkos Sotkamon ZSKA:ssa nyt hiekkaa juniorimyllyn rattaissa? Johan ovat maailmankirjat sekaisin, kun A-pojat jäivät itäisen lohkon jumboksi ja tipahtivat jatkopeleistä tykkänään.
 
Viestejä
1,518
Miten Atte Brandt on pelannut Kossussa? Miten on mennyt? Onko pelannut lukkarina? Entä rooli sisäpelissä? Atte entisenä Tahkolaisena kiinnostaa minua.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös