Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2020

Viestejä
440
Puhtimäki on myös kova lyömään eikä ole kiveen hakattu juttu että Manse haluaisi Puten nimenomaan lukkarin tontille :)

Niin se Kohonenkin teki roolin vaihdoksen näin vanhoilla päivillään ja ihan sujuvasti, vaikka soraääniä onkin kuulunut mutta ne liittyvät enemmänkin miehen ikään.

Nyt on hulluin juttu mitä olen vähään aikaa kuullu suomen top 3 lukkari lyöjäjokeriks 🤣
 
Viestejä
114
Kettu lienee lopulta tänään ansaitulla lepovuorolla, mutta mikähän lie Tirkkosella. Edellisestä pelistä yllätyspoisjäänti eikä pelaa tänäänkään.

Henkilökohtainen syy. Toivotaan, että saa kaiken ajan olla sivussa mitä tarvitsee. Junnujen peli tarjoaa varmasti hyvää muuta ajateltavaa, muttei kuitenkaan ole niin totista kuin miesten matsit.
 
Viestejä
114
Vaikka Allu oli poissa, niin onhan tuo niin lyöntivoimainen joukkue kokonaisuudessaan. Wahlsenin tulo joukkueeseen on kyllä mahtavaa. Jatkaako Allu on vielä epävarmaa, mutta olisihan se hienoa jos meillä olisi jokeripari Allu ja Wahlsten mukana. Epäilen kyllä, että Allu lopetttaa.

Itse näkisin mielummin ensi kaudellakin Joman pelaavan kahden etenijäjokerin taktiikalla, jos koko joukkue on noin lyöntivarma kuin nytkin. Ei ole yhtään miestä rosterissa jota ei voisi laittaa ajolähtöä purkamaan hyvällä mielellä.
 
Viestejä
4,144
Mistä sä tuon kehitit?
Oikeinko tosissasi moisia haastelet?

Kunhan spekuloin :) ei se realismia välttämättä ole mutta en valehtele jos sanon että Putte pärjäisi myös ulkokentällä - eikä se olisi eka kerta kun korkean profiilin pelaaja vaihtaa roolia.

Kohonen, Laakso, Rytkönen esim. vaihtaneet lukkarinhommista pois ja Ruuska taas toisinpäin.

Putte olisi hyvä pukukoppipelaaja ja yleismies vaikka lukkarina haluttaisiinkin pitää oma nouseva kyky.
 
Viestejä
11,833
eikä se olisi eka kerta kun korkean profiilin pelaaja vaihtaa roolia.

Kohonen, Laakso, Rytkönen esim. vaihtaneet lukkarinhommista pois ja Ruuska taas toisinpäin.

Ruuska nyt toki pelannut lukkarina myös junnuna. Se että nuorempi pelaaja aloittaa jokerina superissa taitaa olla normikäytäntö joten en laskisi tuohon ryhmään. Pysyvästi yläsarjassa lukkariksi siirtyneitä llman aiempaa lukkarikokemusta ei varmaan ole montaa jos yhtään? Meriläisen sitten laittaisin tohon ekaan.
 
Viestejä
1,678
Puten tulevaisuuden intresseissä lienee tulevaisuudessa suuremmalla painoarvolla raviurheilu, mikä kenties voi vaikuttaa hänen pesisuransa nopeaankin päättymiseen ”jo pesiksessä kaiken voittaneena”.
Kaikki riippuu tietysti miehestä itsestään ja omista suunnitelmistaan.
 
  • Tykkää
Reaktiot: Joe

Joe

Viestejä
378
Puten tulevaisuuden intresseissä lienee tulevaisuudessa suuremmalla painoarvolla raviurheilu, mikä kenties voi vaikuttaa hänen pesisuransa nopeaankin päättymiseen ”jo pesiksessä kaiken voittaneena”.
Kaikki riippuu tietysti miehestä itsestään ja omista suunnitelmistaan.
Tämä. Samoilla linjoilla jo pidemmän aikaa. Alkaa ravit Putella olla täysipäiväistä hommaa.
 
Viestejä
4,144
Puten tulevaisuuden intresseissä lienee tulevaisuudessa suuremmalla painoarvolla raviurheilu, mikä kenties voi vaikuttaa hänen pesisuransa nopeaankin päättymiseen ”jo pesiksessä kaiken voittaneena”.
Kaikki riippuu tietysti miehestä itsestään ja omista suunnitelmistaan.

Mainitsinkin aiemmin mutta Tampere olisi juuri tuon vuoksi Putelle logistisesti järkevä paikka, kun hevosen kanssa pitää reissata pitkin Suomea niin Joensuusta on vähän pitkät matkat. Tampereelta on hyvät yhteydet ravikaupunkeihin.
 
Viestejä
1,675
Tämä. Samoilla linjoilla jo pidemmän aikaa. Alkaa ravit Putella olla täysipäiväistä hommaa.
Jos mä ny
Mainitsinkin aiemmin mutta Tampere olisi juuri tuon vuoksi Putelle logistisesti järkevä paikka, kun hevosen kanssa pitää reissata pitkin Suomea niin Joensuusta on vähän pitkät matkat. Tampereelta on hyvät yhteydet ravikaupunkeihin.
Jos mä nyt oikein oon ymmärtänyt, niin Puhtimäki on ammattilaispesäpalloilija! Ravit ja hevoset tulee harrastuksena mukaan. Se sen kummempaa oo.
 
Viestejä
4,144
Jos mä ny

Jos mä nyt oikein oon ymmärtänyt, niin Puhtimäki on ammattilaispesäpalloilija! Ravit ja hevoset tulee harrastuksena mukaan. Se sen kummempaa oo.

Ensi kaudella 36-vuotias pesäpalloilija joka on itsekin puhunut uran lopettamisesta.
Siinä missä ravivalmentajan hommalla tienaa todella hyvin ja sitä voi tehdä eläkeikään asti.

Hankala yhtälö mihin kannattaa panostaa :unsure:
 
Viestejä
1,675
Ensi kaudella 36-vuotias pesäpalloilija joka on itsekin puhunut uran lopettamisesta.
Siinä missä ravivalmentajan hommalla tienaa todella hyvin ja sitä voi tehdä eläkeikään asti.

Hankala yhtälö mihin kannattaa panostaa :unsure:
Ensi kaudella 36-vuotias pesäpalloilija joka on itsekin puhunut uran lopettamisesta.
Siinä missä ravivalmentajan hommalla tienaa todella hyvin ja sitä voi tehdä eläkeikään asti.

Hankala yhtälö mihin kannattaa panostaa :unsure:
Höpsis, ei ole kyllä kertaakaan julkisesti puhunut uransa lopettamisesta. Ja miksi olisikaan. Mun tietojen mukaan neuvottelee nytkin pidemmästä sopimuksesta.
 
Viestejä
428
Ensi kaudella 36-vuotias pesäpalloilija joka on itsekin puhunut uran lopettamisesta.
Siinä missä ravivalmentajan hommalla tienaa todella hyvin ja sitä voi tehdä eläkeikään asti.

Hankala yhtälö mihin kannattaa panostaa :unsure:

No tässä ei ole päätä ei häntää. Harva ravivalmentaja tienaa "todella hyvin" ja Putte ei vielä kuulu tuohon kerhoon. Vuodesta 2015 lähtien Juha Puhtimäen valmentamien hevosten voittosumma on reilut 22 000 €, josta on vielä vähennettävä kulut ja verot.
 
Viestejä
1,250
No tässä ei ole päätä ei häntää. Harva ravivalmentaja tienaa "todella hyvin" ja Putte ei vielä kuulu tuohon kerhoon. Vuodesta 2015 lähtien Juha Puhtimäen valmentamien hevosten voittosumma on reilut 22 000 €, josta on vielä vähennettävä kulut ja verot.




Just näin. Hevonen syö jo 5 vuodessa yli 22.000€ edestä. Ei edes affimiehen rahat riitä.

Paitsi jos se on samanlainen kuin se yhden miehen ihmehevonen joka kuulemma oppi just olemaan syömättä ja sitten harmittavasti kuoli.

Ja: Puten jatko JoMassa on sinettiä vaille valmis.
 
Viestejä
4,144
No tässä ei ole päätä ei häntää. Harva ravivalmentaja tienaa "todella hyvin" ja Putte ei vielä kuulu tuohon kerhoon. Vuodesta 2015 lähtien Juha Puhtimäen valmentamien hevosten voittosumma on reilut 22 000 €, josta on vielä vähennettävä kulut ja verot.

No jaa noissa hevosporukoissa on itsekin pyöritty ja kyllä ne ihan leipänsä tienaa ja voita leivän päälle. Nimenomaan nyt on Putella mahdollisuus vielä pelata pesäpalloa ja samalla panostaa siihen hevosurheiluun jos se työnä kiinnostaa, ettei tarvitse tyhjän päälle hypätä kun ura loppuu.

Valmennuksen lisäksi hevosmies omalla tallilla voi tehdä paljon muutakin ja tienata.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös