Supervuoro Verkkolehti »

Finaalit 2016

jokipeikko

Vs: Finaalit 2016

Isompi Jii sanoi:
Vimpelin puolella finaaleissa olevana olen tietysti onnesta ymmyrkäinen.

Mutta pahalta tuntui kun kuunteli ja luki tuon Pupen uhoamisia. Itse uhoaisin vasta ensi sunnuntain jälkeen jos aihetta ja jos pystyisin pelaamaan edes siedettävän pelin itse.

Se mitä en tekisi olisi haukkua ja irvailla vastustajan kannattajille. Oikeissa palloilukulttuureissa tämmönen louskuttaja saisi pelikieltoa, meillä ei mitään.

On se pieni mies tuo Puppe. Taidanpa sittenkin olla Jymyn puolella 5. matsissa, mulla ei ollut Vimpelin kanssa kuin 4 ottelun soppari ja Puputin kaltaisten epäurheilijamaisuuksien kanssa 0'pelin diili.

Vastustajan kannattajien kannattaisi keskittyä kannattamaan omiaan, eikä hakkumaan vastustajaa..
 
Viestejä
592
Vs: Finaalit 2016

Isompi Jii sanoi:
Vimpelin puolella finaaleissa olevana olen tietysti onnesta ymmyrkäinen.

Mutta pahalta tuntui kun kuunteli ja luki tuon Pupen uhoamisia. Itse uhoaisin vasta ensi sunnuntain jälkeen jos aihetta ja jos pystyisin pelaamaan edes siedettävän pelin itse.

Se mitä en tekisi olisi haukkua ja irvailla vastustajan kannattajille. Oikeissa palloilukulttuureissa tämmönen louskuttaja saisi pelikieltoa, meillä ei mitään.

On se pieni mies tuo Puppe. Taidanpa sittenkin olla Jymyn puolella 5. matsissa, mulla ei ollut Vimpelin kanssa kuin 4 ottelun soppari ja Puputin kaltaisten epäurheilijamaisuuksien kanssa 0'pelin diili.

Tarkennatko, mitä Pudu uhosi? Anna ihan tarkat lainaukset kaikista asiattomista uhoamisista.
 
Viestejä
1,679
Vs: Finaalit


"Tähän kauteen päättyy myös yksi luku sotkamolaisessa pesishistoriassa."

Kerro tarkemmin tästä ?

Vai onko myöhemmin julkaistavaa tietoa?
 

vastarannan majava

Vs: Finaalit 2016

Kai Jussi Korhonen tietää jo ettei Savonjokeen sukelleta räpylä kädessä?
Videosta huomaa kun hän kaatuu...kaikki räpylän syytä.
 

vasuri

Vs: Finaalit 2016

Olen pitkään katsellut Kohosen syöttämistä, kun hän, joissakin tilanteissa huitoo räpylällä syöttölautasen päällä. Elääkö hän tilanteessa mukana niin täysillä, että ei huomaamaa mitä tekee. Sunnuntain 4. finaalissakin sattui muutaman kerran tälläinen tapaus. En tiedä häiritseekö huitominen lyöjää, mutta säännöissä on selkeät sanktiot tämän varalle.
"Väärin suoritettu väistyminen tekee syötöstä väärän. Jos lukkari estää lyöjää lyömästä vapaasti haluamaansa suuntaan tai muutoin liikehtelemisellään häiritsee lyöjää, tuomari voi tuomita lyöjälle ja aktiivisille etenijöille vapaataivaloikeuden siinäkin tapauksessa, että lyöjä on lyönyt. Jos lukkari koskettaa syötettyä palloa, ennen kuin lyöjä on lyönyt tai pallo on pudonnut maahan, saavat lyöjä ja kaikki kentällä olevat juoksijat"
Ruutun lähetyksen kohdasta 41.46 alkaen ainakin Kanalan ja Puputin lyöntivuoron aikana ja muutaman muunkin kerran tälläistä tapahtui.
 

Jokelan Porma

Vs: Finaalit 2016

vasuri sanoi:
Olen pitkään katsellut Kohosen syöttämistä, kun hän, joissakin tilanteissa huitoo räpylällä syöttölautasen päällä. Elääkö hän tilanteessa mukana niin täysillä, että ei huomaamaa mitä tekee. Sunnuntain 4. finaalissakin sattui muutaman kerran tälläinen tapaus. En tiedä häiritseekö huitominen lyöjää, mutta säännöissä on selkeät sanktiot tämän varalle.
"Väärin suoritettu väistyminen tekee syötöstä väärän. Jos lukkari estää lyöjää lyömästä vapaasti haluamaansa suuntaan tai muutoin liikehtelemisellään häiritsee lyöjää, tuomari voi tuomita lyöjälle ja aktiivisille etenijöille vapaataivaloikeuden siinäkin tapauksessa, että lyöjä on lyönyt. Jos lukkari koskettaa syötettyä palloa, ennen kuin lyöjä on lyönyt tai pallo on pudonnut maahan, saavat lyöjä ja kaikki kentällä olevat juoksijat"
Ruutun lähetyksen kohdasta 41.46 alkaen ainakin Kanalan ja Puputin lyöntivuoron aikana ja muutaman muunkin kerran tälläistä tapahtui.

No näitähän on ihmetelty mutta niin kauan kuin Sotkamo huohottaa pesäpalloliiton puoleen, Kohosta pelätään ja kumarretaan sekä tuomarit on amatöörejä ei muutosta ole tulossa.
 

Myytinmurtaja

Vs: Finaalit 2016

Ja juniorit mallia ottamaan...eihän tuon huitomisen tarkoitus voi olla muuta kuin yrittää häiritä joko lyöjää tai etenijää. Tällainen on säännöissä toki kielletty, mutta minkäs teet, jos tuomaristo ei tähän puutu. Junnupeleissäkin näitä oikeasti alkaa jo näkyä ja miksei näkyisi, koska täytyyhän sen olla sallittua kun Kohonenkin noin tekee. Vastustajan tehtävänähän se ei ole tuohon puuttua, vaan tuomariston tulisi oma-aloitteisesti nämä karsia pois. Kyllä loppuisi moinen alkuunsa, kun jos tuomareilla olisi pokkaa antaa härinnästä vapaataival. Tätä pokkaa odotellessa....
 

Harri

Vs: Finaalit 2016

pesistieto sanoi:
Mitäs veikkaatte meneekö lauantaina 5000 katsojaa rikki Saarikentällä

Voi mennä, mutta ikävä kyllä pesishuuma on päällä vain Vimpelissä ja Kainuussa!
Ei todellakaan ole Vedon ja Jymyn syy, mutta vuosi vuodelta näivettyy koko sarja.
Ketä muita kiinnostaa, nyt voi sanoa, että tuote ei ole kunnossa !
 

Kankea

Vs: Finaalit 2016

vasuri sanoi:
Olen pitkään katsellut Kohosen syöttämistä, kun hän, joissakin tilanteissa huitoo räpylällä syöttölautasen päällä. Elääkö hän tilanteessa mukana niin täysillä, että ei huomaamaa mitä tekee. Sunnuntain 4. finaalissakin sattui muutaman kerran tälläinen tapaus. En tiedä häiritseekö huitominen lyöjää, mutta säännöissä on selkeät sanktiot tämän varalle.

Juu, eiköhän Toni tässä vain venyttele vanhoja jäseniään kylmässä illassa. Muutenhan tuo olisi kyllä aika epäurheilijamaista toimintaa.

http://sendvid.com/t0le5wu4
 

Vieras

Vs: Finaalit 2016

pesistieto sanoi:
Mitäs veikkaatte meneekö lauantaina 5000 katsojaa rikki Saarikentällä
Jos Vi-Ve olisi viisas, se ei ottaisi sisään kuin 3ooo niin voitaisiin pelata normaalilla pesäpallokentällä.

Hintaa lipulle rohkeasti 5o euroa.
 

loppuu se räpyttely

Vs: Finaalit 2016

Kankea sanoi:
vasuri sanoi:
Olen pitkään katsellut Kohosen syöttämistä, kun hän, joissakin tilanteissa huitoo räpylällä syöttölautasen päällä. Elääkö hän tilanteessa mukana niin täysillä, että ei huomaamaa mitä tekee. Sunnuntain 4. finaalissakin sattui muutaman kerran tälläinen tapaus. En tiedä häiritseekö huitominen lyöjää, mutta säännöissä on selkeät sanktiot tämän varalle.

Juu, eiköhän Toni tässä vain venyttele vanhoja jäseniään kylmässä illassa. Muutenhan tuo olisi kyllä aika epäurheilijamaista toimintaa.

http://sendvid.com/t0le5wu4

Ei muuta kuin heti pelin alkuun nopeampi lyötisuoritus näpeille!
 

Hoiskolainen

Vs: Finaalit 2016

loppuu se räpyttely sanoi:
Kankea sanoi:
vasuri sanoi:
Olen pitkään katsellut Kohosen syöttämistä, kun hän, joissakin tilanteissa huitoo räpylällä syöttölautasen päällä. Elääkö hän tilanteessa mukana niin täysillä, että ei huomaamaa mitä tekee. Sunnuntain 4. finaalissakin sattui muutaman kerran tälläinen tapaus. En tiedä häiritseekö huitominen lyöjää, mutta säännöissä on selkeät sanktiot tämän varalle.

Juu, eiköhän Toni tässä vain venyttele vanhoja jäseniään kylmässä illassa. Muutenhan tuo olisi kyllä aika epäurheilijamaista toimintaa.

Loppuu se räpyttely, Kankea, Myytinmurtaja, Huti ja Jokelan Porma eikö teillä tosiaan oo muuta kirjoitettavaa kuin Kohosen ja Sotkamon haukkuminen joka on kateutta kun siellä osataan ja pärjätään.
Joka lukkarilla on tyylinsä. Niin se Heimonenkin nykii moneen kertaan ja sekin voitaisiin tuomita vääräksi kun ei kysy välissä. Väisäsen syöttö on aika erikoinen.
Speluloijaan ite peliä eikä kaiken aikaa haukuta jotakin ja varsinkin sotkamolaisia. Jos on kultaa tullut viis kertaa peräkkäin niin mitä sitte. Se on vaan hyvän työn ja osaamisen tulosta.
Parempi voittakoot lauantaina HET SITTE


http://sendvid.com/t0le5wu4

Ei muuta kuin heti pelin alkuun nopeampi lyötisuoritus näpeille!
 
Viestejä
592
Vs: Finaalit 2016

Niin hoiskolainen, eiköhän tätä haukkumista oo ollut puolin ja toisin. Turhaa kuin mikäkin.

Mutta lainausten tekeminen kannattaa opetella. On raskasta lukea tuollaista tekstiä, missä uusi teksti menee vanhan lainauksen sisällä.
 

Hoiskolainen

Vs: Finaalit 2016

Onhan se totta että Vimpeli kärsii ikuisesta Sotkamon suosimisesta. Pitää vaan ottaa tappajan asenne ja jättää muut asiat sivuun. Ja het sitte alusta.
 

-

Vs: Finaalit 2016

Mitäs metkuja vaihtopenkin Järvinen nyt punonut?
Olisiko seuraavaksi vuorossa "kohti konkaten" -episodi saippuakuplia puhallellen?
Näyttelyrekvisiittaa unohtamatta!
Mummulta varmaan joutaisi hetkeksi rillitkin lainaan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös