Supervuoro Verkkolehti »

TalviSuperpesis 2024

Viestejä
1,464
Naisten finaalista puhuin. Vaikka oli virheiden sävyttämä, niin oli kyllä viihdyttävin hallipeli, mitä olen koskaan katsonut itse.
Monihan varmaan tiesi, että puhe on naisten finaalista, mutta satunnaisempaa palstalla kävijää voi hämätä, kun finaalia kehutaan miesten Superin ketjussa.

Naisten finanaali oli hyvä, siitä olen samaa mieltä.
 
Viestejä
698
Monihan varmaan tiesi, että puhe on naisten finaalista, mutta satunnaisempaa palstalla kävijää voi hämätä, kun finaalia kehutaan miesten Superin ketjussa.

Naisten finanaali oli hyvä, siitä olen samaa mieltä.
Ketjuhan tarkalleen ottaen käsittelee Talvisuperia yleisesti, ei miesten Talvisuperia. Sitä miksi ketju on Miesten Superpesiksen alueen alaisuudessa voidaan kysyä ketjun aloittajalta.
 
Viestejä
3,214
Ketjuhan tarkalleen ottaen käsittelee Talvisuperia yleisesti, ei miesten Talvisuperia. Sitä miksi ketju on Miesten Superpesiksen alueen alaisuudessa voidaan kysyä ketjun aloittajalta.
Voisi ajatella, että ketjun aloittaja on varmaan halunnut ketjuun keskustelua miesten talvisuperista? Naisten Superpesiksen osioonhan voi perustaa vaikka toisen ketjun naisten talvisuperia varten
 
Viestejä
698
Voisi ajatella, että ketjun aloittaja on varmaan halunnut ketjuun keskustelua miesten talvisuperista? Naisten Superpesiksen osioonhan voi perustaa vaikka toisen ketjun naisten talvisuperia varten
Miksiköhän en yllättynyt että juuri ko. nimimerkki tähän lähtee kekkuloimaan. Jos ketjun avaaja (Ylläpito) olisi näin halunnut, niin sit varmaan olis toi avausviesti kannattanut muotoilla jollain muulla tavalla ja puhua melko paljon vähemmän noista naisten peleistä, jotka avausviestissä melko isossa roolissa ovat.

Vaan mitäpä minä näistä tietäisin, tällä foorumilla kun tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus että topikeissa keskustellaan enemmän aiheen vierestä kuin itse aiheesta…
 
Viestejä
3,214
Miksiköhän en yllättynyt että juuri ko. nimimerkki tähän lähtee kekkuloimaan. Jos ketjun avaaja (Ylläpito) olisi näin halunnut, niin sit varmaan olis toi avausviesti kannattanut muotoilla jollain muulla tavalla ja puhua melko paljon vähemmän noista naisten peleistä, jotka avausviestissä melko isossa roolissa ovat.

Vaan mitäpä minä näistä tietäisin, tällä foorumilla kun tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus että topikeissa keskustellaan enemmän aiheen vierestä kuin itse aiheesta…
Olen samaa mieltä, että näin olisi kannattanut tehdä.
 
Viestejä
1,482
Eipä ketjun avausviestissä millään lailla ole eritelty sarjaa, josta keskustellaan. Olisi mielestäni vähän erikoista, jos nimenomaan @Ylläpito avaisi ketjun ainoastaan keskustelulle miesten Talvisuperista, kun naisetkin pelaavat samaa sarjaa.

Kuitenkin sivun ylläpito varmasti toivoo keskustelua kummastakin sarjasta.
 
Viestejä
153
Hiukan on jo odottava fiilis kohti viikonloppua. Mielenkiinnolla odotan millaisin rosterein joukkueet lähtee välierä peleihin. Nyt kun kevättäkin joutuu odottelemaan voi näiden pelien merkityskin kasvaa.
 
Viestejä
354

 
Viestejä
275
Mielenkiintoista nähdä puhtimäen ensi kauden suunnitelmat. Perheenlisäystä tulossa jote sotkamon jymy taitaa olla poissuljettu vaihtoehto. Ei kait ura pääty kuitenkaa tähän kauteen?
Eikö ole KeKiin menossa? Näin kuullut usealta lähteeltä.
 
Viestejä
894
Olli Eronen kertoi tuossa uusimmassa Hutunkeittäjien jaksossa, että kasvua aiempiin hallikauden peleihin Ruudun katsojamäärissä oli (tätä painottaen) erittäin merkittävästi.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös