Supervuoro Verkkolehti »

Tahkon leidit 2024

Viestejä
1,483
Toivoa sopii, että Tahkon johto alkaa naispesistä kehittämään pitkäjänteisesti. Kehittäminen motivoisi sekä pelaajia, että pelinjohtoa.
 
Viestejä
1,483
Eikös kaudella 2022 Leidien pitänyt voittaa kaksi viimeistä ottelua puhtaasti päästäkseen loppupeleihin ja niin tapahtui! Leidit olivat kovia silloin kun sitä tarvittiin! Jouni Oja-Lipasti sai sulan hattuunsa ja tämmöisellä näytöllä olisi luullut jatkopahvin irtoavan. Omituiselta tuntuu, että Tahko luopui Jounista pelkkien paperihommien takia. Taustoja emme tiedä ja itse luulen, että taustalla oli muutakin.

Joka tapauksessa Jounin johdolla saatiin nauttia kohtuullisesta menestyksestä. Mitä Jouni tekee nykyään? Tietääkö kukaan?
 
Viestejä
227
Eikös kaudella 2022 Leidien pitänyt voittaa kaksi viimeistä ottelua puhtaasti päästäkseen loppupeleihin ja niin tapahtui! Leidit olivat kovia silloin kun sitä tarvittiin! Jouni Oja-Lipasti sai sulan hattuunsa ja tämmöisellä näytöllä olisi luullut jatkopahvin irtoavan. Omituiselta tuntuu, että Tahko luopui Jounista pelkkien paperihommien takia. Taustoja emme tiedä ja itse luulen, että taustalla oli muutakin.

Joka tapauksessa Jounin johdolla saatiin nauttia kohtuullisesta menestyksestä. Mitä Jouni tekee nykyään? Tietääkö kukaan?
Meni miesten ykköspesikseen Puijon Pesikseen ykköspelinjohtajaksi. En muista tosin minkälaisella sopimuksella nyt ulkomuistista.
 
Viestejä
2,565
Eikös kaudella 2022 Leidien pitänyt voittaa kaksi viimeistä ottelua puhtaasti päästäkseen loppupeleihin ja niin tapahtui! Leidit olivat kovia silloin kun sitä tarvittiin! Jouni Oja-Lipasti sai sulan hattuunsa ja tämmöisellä näytöllä olisi luullut jatkopahvin irtoavan. Omituiselta tuntuu, että Tahko luopui Jounista pelkkien paperihommien takia. Taustoja emme tiedä ja itse luulen, että taustalla oli muutakin.

Joka tapauksessa Jounin johdolla saatiin nauttia kohtuullisesta menestyksestä. Mitä Jouni tekee nykyään? Tietääkö kukaan?
Jos oikein muistan, niin Leidit oli 2022 heinäkuun alussa noin 10 pistettä pudotuspeliviivan alapuolella. Sen jälkeen Leidit voitti putkeen kaikki 7 viimeistä peliään ja viimeisen kierroksen vierasvoitolla Joensuusta pudotti JoMan pleijareista. Niissä tuli sitten kyllä lähtö muistaakseni suoraan 3-0

Olihan se kova näyttö Oja-Lipastilta.
 
Viestejä
13
Eikös kaudella 2022 Leidien pitänyt voittaa kaksi viimeistä ottelua puhtaasti päästäkseen loppupeleihin ja niin tapahtui! Leidit olivat kovia silloin kun sitä tarvittiin! Jouni Oja-Lipasti sai sulan hattuunsa ja tämmöisellä näytöllä olisi luullut jatkopahvin irtoavan. Omituiselta tuntuu, että Tahko luopui Jounista pelkkien paperihommien takia. Taustoja emme tiedä ja itse luulen, että taustalla oli muutakin.

Joka tapauksessa Jounin johdolla saatiin nauttia kohtuullisesta menestyksestä. Mitä Jouni tekee nykyään? Tietääkö kukaan?
Kävitkö Pihkalassa tuolloin katsomassa Leidien otteluita?
Lähtö oli odotettu.
 
Viestejä
281
Jos oikein muistan, niin Leidit oli 2022 heinäkuun alussa noin 10 pistettä pudotuspeliviivan alapuolella. Sen jälkeen Leidit voitti putkeen kaikki 7 viimeistä peliään ja viimeisen kierroksen vierasvoitolla Joensuusta pudotti JoMan pleijareista. Niissä tuli sitten kyllä lähtö muistaakseni suoraan 3-0

Olihan se kova näyttö Oja-Lipastilta.
Et muista oikein. Ei voittanut 7 peliä putkeen.
 
Viestejä
1,483
Kävitkö Pihkalassa tuolloin katsomassa Leidien otteluita?
Lähtö oli odotettu.

Omituinen kommentti! Menestyshän oli hyvää tähän kauteen verrattuna ja pudotuspelipaikka irtosi. Ja Pihkalassa pelatussa pudotuspeliottelussa voitettiin komeasti eka jakso. Kyllä Jounin työ mielestäni hyvää oli ja Tahkon luopuminen hyvästä pelinjohtajasta ihmetyttää minua.
 
Viestejä
2,565
Sori, muistin väärin. Tilastojen mukaan hävisikin viimeistä edellisen pelin Kempeleelle vieraissa kotareilla. Voitti siis vain 5 viimeisestä 6 pelistään.

Käsi pystyyn virheen merkiksi. Oja-Lipasti ei olekaan hyvä pelinjohtaja, kun siellä oli se yksi kotaritappio välissä. 😀
 
Viestejä
514
Vahvelainen on saanut kapteenin natsat.



Tahkon kaikki Talvisuperin pelit on joko Seinäjoella tai Lapualla. Ensimmäinen nyt lauantaina Virkiää vastaan.

Pari junnua on ilmeisesti nostettu mukaan rinkiin kun siirtolistalla kahden aikaisemman siirron (Vihdin Pallosta Tahkoon Senni Säiläkivi ja Milla Väistö) sarjataso oli muutettu Naisten superiksi. Molemmilla on pelejä alla Tahkon Tyttöjen superista.
 
Viestejä
13
Kovin kokemattomalla joukolla Tahko oli matkassa. Monta tärkeää peluria puuttui.
No, Mäkelä ja Kaarikivi tuosta puuttui, joten ei siellä reserviä kauheasti ole. Tietysti tärkeitä palasia ovat mutta saa nähdä saavatko käännettyä Tahkon kurssia
 
Viestejä
1,483
Miten te muut Tahkon Leidien fanit/tukijat, näettekö Leidien toiminnassa mitään pitkän tai keskipitkän tähtäimen suunnitelmaa? Tahkon miehet julkaisivat ison joukon kolmen vuoden pelaajasopimuksia jokin aikaa sitten ja kahden vuoden sopimukset valmennusduolle. Se kertoo (toivottavasti) siitä, että Tahkon miesten toimintaa kehitetään johdonmukaisesti ja uskottavasti (eli käytännössä osaavasti). Mutta onko Leidien toiminnassa muuta suunnitelmaa kuin säilyä superissa kausi kerrallaan?
 
Viestejä
1,483
Minusta sekä Nummikari, että Arbelius ovat jonkin verran ylipainoisia. Molempien peli paranisi jos pudottaisivat jonkin verran painoaan. Tässä näkyy kyllä ero miespesäpalloilijoihin. Naispesäpalloilijoille maksetaan niin vähän, että heillä ei ole suurta intressiä olla fyysisesti huippukunnossa. Jos miespesäpalloilija on ylipainoinen niin hän ei saa pelipaikkaa ja palkkaa ei tule.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös