Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2023

Viestejä
100
Keki on tainnut hommata p-pohjanmaan ykköspesijoukkueitten lupaavimpia pelureita. Veikkaan, että pian julkaistaan mm. myös Aino Kestin sopimus
 
Viestejä
486
Possu on kyl MANTSISEN lempinimi. Nimen on antanut NALLE VILJANEN ja joukkue ja hippoksen ympäristössä olevat kyl tietävät. Niin kuin LAURA "MUIKKU" TOIKKANEN tai ELLA "PORO" KORPELA. Tietäjät tietää....
Mun puolesta saat kutsua pelaajia, ja vaikka tuomareitakin, millä nimellä haluat, keskenäs. Mutta eikö nämä palstat ole tarkoitettu yleiseen keskusteluun, ei sisäpiiriviestintään???
 
Viestejä
163
Kuka pelaa Roihuttarien lukkarina tulevalla kaudella

Musta tuntuisi järkevimmältä, että se ois Ronja Salmela. Saisi samantien vastuuta sekä lukkarina että mailan varressa ja voisi vuoden tai kaksi kehittyä superin joukkueessa aivan samalla tavalla kuin mitä Nummikari teki.

Mutta tämä on täysin spekulaatiota. Minulla ei onneksi ole mistään mitään sisäpiiritietoa.
 
Viestejä
51
Kuka pelaa Roihuttarien lukkarina tulevalla kaudella
Minä taas luulen, että Tyynela siirtyy Roihuttariin. Jos tämä toteutuu niin toivon Tyynelänkin kannalta, ettei Roihu ensi kaudella putoa. Olisi meinaan tämän jälkeen aika synkät tilastot Tyynelälläkin. Muut arvaukset lukkarien osalta on Nummikari Vaasaan ja Tanhua Manseen. Hannunniemi jatkaa Tahkon lukkarina. SMJ:n tilanne on kyllä mielenkiintoinen, koska Karjanlahti ja Santahuhta olivat aika tasavahvoja viime kaudella. Veikkaisin, että jompi kumpi lähtee kuitenkin muualle. Mutta minne, sitä en tiedä.
 
Viestejä
486
Musta tuntuisi järkevimmältä, että se ois Ronja Salmela. Saisi samantien vastuuta sekä lukkarina että mailan varressa ja voisi vuoden tai kaksi kehittyä superin joukkueessa aivan samalla tavalla kuin mitä Nummikari teki.

Mutta tämä on täysin spekulaatiota. Minulla ei onneksi ole mistään mitään sisäpiiritietoa.
Kommenttisi ydinajatus Salmelan kehitystä ajatellen on erinomainen, ja ainakin kepittää kaikki ajatukset johonkin jokerileikkiin lähtemiseen. Onneksi mulla myös vain spekuloijan rooli.
 
Viestejä
837
Kehittymiselle ihan ykkösyhdistelmä. Kova talvitreeni Kirittärien ringissä ja kesä vaikka tuolla Roihuttarissa. Ainakin parempi yhdistelmä kuin syötellä NYPissä ja hakata jokerina Superia
 
Viestejä
100
Minä taas luulen, että Tyynela siirtyy Roihuttariin. Jos tämä toteutuu niin toivon Tyynelänkin kannalta, ettei Roihu ensi kaudella putoa. Olisi meinaan tämän jälkeen aika synkät tilastot Tyynelälläkin. Muut arvaukset lukkarien osalta on Nummikari Vaasaan ja Tanhua Manseen. Hannunniemi jatkaa Tahkon lukkarina. SMJ:n tilanne on kyllä mielenkiintoinen, koska Karjanlahti ja Santahuhta olivat aika tasavahvoja viime kaudella. Veikkaisin, että jompi kumpi lähtee kuitenkin muualle. Mutta minne, sitä en tiedä.

KeKillä on kyllä sopimus Ronkaisen kanssa, mutta kilpailutilanne kehittää eniten....
 
Viestejä
2,565
Nyt on nähty Haminan lista ja Ferakin on julkistanut melkein koko rivin, mutta Minttu Reunasen sopimusta ei näy kummallakaan.

Mikä mahtaa olla Reunasen osoite? Nappaako joku kärkijoukkueista?
 
Viestejä
512
Pöytyän jättävistä pelaajista uusi osoite siis selvillä Frantsilalle (Fera) ja Värrille (HP). Avoinna on vielä Reunanen, Tyynelä ja Leppänen.
 
Viestejä
2,565
Pöytyän jättävistä pelaajista uusi osoite siis selvillä Frantsilalle (Fera) ja Värrille (HP). Avoinna on vielä Reunanen, Tyynelä ja Leppänen.
Siinä kohtaako se raja menee, ketkä Pöytyän pelaajista kelpaavat superiin?

Tyynelä varmaan joo Vaasaan tai Roihuttariin ja Reunanen ilman muuta, jos itse haluaa. Leppäsen nimi ei ainakaan minulla synnytä mitään mielikuvaa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös