Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2023

Viestejä
741
Nyt on nähty Haminan lista ja Ferakin on julkistanut melkein koko rivin, mutta Minttu Reunasen sopimusta ei näy kummallakaan.

Mikä mahtaa olla Reunasen osoite? Nappaako joku kärkijoukkueista?
Tahkon leidit julkaisee tulevalla viikolla joukkueen. Minttuhan on kotoisin Riihimäeltä ja pelannut aiemmin Tahkon 2.joukkueessa. Mutta tämähän on vaan pelkkä arvaus ja muutaman päivän päästä ollaan viisaampia.
 
Viestejä
4,767
Siinä kohtaako se raja menee, ketkä Pöytyän pelaajista kelpaavat superiin?

Tyynelä varmaan joo Vaasaan tai Roihuttariin ja Reunanen ilman muuta, jos itse haluaa. Leppäsen nimi ei ainakaan minulla synnytä mitään mielikuvaa.
Pöytyä on ilmoittanut noiden pelaajien lähtevän.

Veikkaan Tyynelän menevän Vaasaan. Siiri Leppänen taitaa palata Seinäjoelle tai Vaasaan. Laitetaan sekin Vaasaan, koska Seinäjoella on jo pelaajia paljon.
 
Viestejä
2,565
Tahkon leidit julkaisee tulevalla viikolla joukkueen. Minttuhan on kotoisin Riihimäeltä ja pelannut aiemmin Tahkon 2.joukkueessa. Mutta tämähän on vaan pelkkä arvaus ja muutaman päivän päästä ollaan viisaampia.
No tämä selittää, miksi Tahko teki tilaa linjaan. Reunanen siis Tahkoon eikä Feraan, kuten joku täällä huhuili.

Tahko vahvistuu aika lailla, jos saa Nummikarin ja Reunasen. Selvä pudotuspelijoukkue ensi kaudella.
 
Viestejä
509
Siinä kohtaako se raja menee, ketkä Pöytyän pelaajista kelpaavat superiin?

Tyynelä varmaan joo Vaasaan tai Roihuttariin ja Reunanen ilman muuta, jos itse haluaa. Leppäsen nimi ei ainakaan minulla synnytä mitään mielikuvaa.
Nimet on Pöytyän sivulla olevasta uutisesta.
 

1+3

Viestejä
67
Mites Sanni Kyläpekka? Pysyykö Pöytyällä vai johonkin Superiin? Luulisi jossain päin herättävän kiinnostusta, kuitenkin 35 tuotua ja sijalla yhdeksän tuoduissa.
 
Viestejä
1
Taitaa olla oulun alueella nyt se tilanne, että lipolla suunta ylöspäin kun taas kempeleellä alaspäin. Ei olis kumma juttu jos parin vuoden sisällä lippo superissa ja kempele ykkösessä. Niin olen ymmärtänyt, että liposta ei kempeleeseen olla halukkaita menemään vaikka kyseltäisiin, toisinpäin taitaa olla enemmän menoa
 
Viestejä
97
Tahkon leidit
"Keltaisin lasein erinomaisia uutisia huomenna tiedossa, pysy kuulolla!"
Laseissa Tampereen itä-länsi-logo

Nummikarihan pelasi naisten itä-lännessä, eli olisikohan nyt hänen sopimuksensa
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös