No nyt kun "taistot" ovat loppuneet ja siis ottelut pelattuna. Tuli sellainen kysymys mieleen mitä mieltä on täällä porukka rumpujen "pärinästä" (siis rummuttamisesta) otteluissa. Ja nyt otetaan huomioon liiton sääntö eli syötön aikana EI soiteta. Siis lähinnä mitä mieltä.
Itse tiedän että tämä on yleistynyt ja ainakin (minun tiedon mukaan, jos olen väärässä pyydän anteeksi) Koplalla, JoMalla ja Mansella ainakin naisissa ja Lohella suomarissa. Toki voi olla muillakin en tiedä mutta näistä olen kuullut ja jopa Mansen näin livenäkin.
Mutta siis lähinnä mitä porukka on mieltä rummuista. Tämä jakanee mielipiteitä.
Ja jos olette itse reissannut vieras peleissä minkälainen on ollut vastaan otto. Ja oletteko kysellyt "lupia" etukäteen.
Tästä varmaan keskustelu lähtee liikkeelle.
Itse tiedän että tämä on yleistynyt ja ainakin (minun tiedon mukaan, jos olen väärässä pyydän anteeksi) Koplalla, JoMalla ja Mansella ainakin naisissa ja Lohella suomarissa. Toki voi olla muillakin en tiedä mutta näistä olen kuullut ja jopa Mansen näin livenäkin.
Mutta siis lähinnä mitä porukka on mieltä rummuista. Tämä jakanee mielipiteitä.
Ja jos olette itse reissannut vieras peleissä minkälainen on ollut vastaan otto. Ja oletteko kysellyt "lupia" etukäteen.
Tästä varmaan keskustelu lähtee liikkeelle.