Supervuoro Verkkolehti »

Puijon Pesis 2015

Viestejä
1,509
Vs: Puijon Pesis 2015

Jo aiemmin piti sanomani, mutta ei tullut ääneen lausuttua, että nykyaikana on hienoa tuo, että Ykköspesistasollakin on kaikki pelit nähtävissä jälkikäteen, vieläpä ilmaiseksi. Siitä vaan vilkaisemaan vaikkapa se, mitä itse näin paikan päällä, eli PuPe-SiiPe ottelun 2,5 ensimmäistä vuoroparia. Sen verran karmeaa se oli, että itse en ole uskaltanut uudelleen katsoa. Vai oliko se niin, että en halunnut vähäistä vapaa-aikaani siihen tuhlata. Kuten olen todennut, niin PuPen peli on niin sekaisin, että aivan peruslimppailu riittää Imatralle ja vieläpä helposti. Eihän PuPe niin huono joukkue ole, miten on nyt pelannut. Vaikka se potentiaali siellä on, niin mikään ei vaan viittaa tällä hetkellä siihen, että se nousu tästä lähtisi.
 
Viestejä
3,478
Vs: Puijon Pesis 2015

No Puijo vei jatkoilla! Pikkulappu sinkkelinä osui! Se isompi meni, kun Raumakin ryssi jakson....
 
Viestejä
124
Vs: Puijon Pesis 2015

Onko kenelläkään tietoa Janne Korhosen tilanteesta, miten paha loukkaantuminen on kyseessä? Nyt hän on ollut poissa kai kolme ottelua, liekö pääsemässä mukaan lähiaikoina?
 
Viestejä
1,509
Vs: Puijon Pesis 2015

Korhonen ei ole pelannut heinäkuun puolella eli 4 viimeisessä PuPen matsissa.

Eipä ole tietoa vammasta tai sairasloman pituudesta. Ainakin ennen Ylivieska-ottelua oli verryttelytamineet päällä kentän ulkopuolella, mutta eihän se välttämättä kerro mitään.

Viimeisimmän ottelun, jossa Korhonen pelasi, otteluraportissa ei ainakaan mainita mitään loukkaantumisesta. Tokihan tuosta ottelusta on jo jonkin aikaa, kun siinä välissä oli lisäksi Superin Itä-Länsi-viikonloppu. Korhonen on viimeksi pelannut 25.6.
 
Viestejä
124
Vs: Puijon Pesis 2015

Tuossa Lievestuore-ottelun (25.6.) raportissahan (PuPen nettisivuilla) todetaan, että "huonoja uutisia lisäsi Janne Korhosen loukkaantuminen toisen jakson alussa". Tuon lähemmin asiaa ei kerrota, ja kun en ollut itse ottelua katsomassa, en tiedä millainen tilanne oli kyseessä. Liekö kenelläkään tarkempaa tietoa? Toivottavasti Korhosen pakkoloma ei veny kovin pitkäksi vaan hän pääsee vielä mukaan loppukauden tärkeisiin peleihin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös