Supervuoro Verkkolehti »

Oulun Lippo 2023

Viestejä
38
L
Jos minulle vastaat niin lainaa vain rohkeasti minun tekstiäni. Tuo sinun tekstisi oli hieman vaikeaselkoista, mutta tulkitsin sen niin että Lipon on tarvinnut tehdä lisäselvityksiä muita seuroja enemmän. Osaatko yhtään arvata miksi niitä lisäselvityksiä on joutunut tekemään? Kaksi konkurssia kymmeneen vuoteen on aika vahva suoritus ja kolmatta kohti oltiin kovaa kyytiä menossa ennen kuin suunta kääntyi? Aina on liitto onnistuttu vakuuttamaan vaikka jossain kohti olisi voinut pelin viheltää jo poikkikin. Ja niillä joukkueilla joilla on talous ja tarvittavat dokumentit kunnossa, ei ole tarvetta tehdä mitään lisäselvityksiä..
Lipon kymmenvuotishistoria kertookin kaiken siitä miksi näitä selvityksiä on
jouduttu tekemään ja taitaapa lisenssikin tullut vaikka Lippo ei välttämättä
ole täyttänyt aina sen ehtoja , ei tosin ole ainut seura jolle lisenssi on myönnetty
löperöin perustein . Eiköhän ainut varma asia kuitenkin ole että näitä selvityksiä
tehdään myös tulevana syksynä

Läpilyöntiyhtiö lähti heti perustamisen jälkeen liian suurin odotuksin hakemaan
paikkaa ns.auringosta joka oli suuri virhe jonka laskua maksetaan edelleen ja on
saatu osittain maksettuakin . Hyvää asiassa kuitenkin on ettei nousupaineita ole
ja budjettikin on pitänyt . Lyhyillä askelilla vaan eteenpäin historiasta viisaantuneena

Henk.koht. toivon että Lippo jaksaa kiinnostaa kaikkia niin hyvässä kuin pahassakin
 
Viestejä
72
Eipä ollut voittajasta epäilystä. Täytyy ihmetellä miksi hienon urheilutapahtuman pilaa sivistymätön kenttäkuuluttaja. Ei minkäänlaista kunnioitusta vieras joukkuetta kohtaan. Suosittelisin kuuluttajan vaihtoa ja nykyiselle ikuinen porttikielto pesis kentille.
 
Viestejä
328
Eipä ollut voittajasta epäilystä. Täytyy ihmetellä miksi hienon urheilutapahtuman pilaa sivistymätön kenttäkuuluttaja. Ei minkäänlaista kunnioitusta vieras joukkuetta kohtaan. Suosittelisin kuuluttajan vaihtoa ja nykyiselle ikuinen porttikielto pesis kentille.
Kuulikohan kukaan muu kuin nimimerkki Kupru tuollaista? Saako sama kuuluttaja mennä talvella Kotkan koripallohalliin, hän kuuluttaa kuulemma myös naisten korisliigan otteluissa.
 

MRO

Viestejä
203
Kyllä minä niin mieleni pahoitin...

Schürmanilta löytyy kyllä menneisyydestä aika laukalle lähteneitä suorituksia tuolla Vallikentän kuuluttamossa, mutta nykyäänhän mies on lauhkea kuin lammas.
 
Viestejä
328
Saisi myös pysyä siellä
Kupru on kommenteissaan noin seitsemän vuotta myöhässä. Silloin Robille sattui paha ylilyönti, josta hän sai ansaitun rangaistuksen. Nyt hän sytyttävä mutta asiallinen kuuluttaja, joka huomioi myös vierasjoukkueen. Selostaa myös Ruudussa naisten korista. Tunnetta pitää olla kentällä. Ja lisäksi kannattaa muistaa, että Haminan ja Kotkan seudulla pieni kettuilu on välittämistä.
 
Viestejä
27
Eipä ollut voittajasta epäilystä. Täytyy ihmetellä miksi hienon urheilutapahtuman pilaa sivistymätön kenttäkuuluttaja. Ei minkäänlaista kunnioitusta vieras joukkuetta kohtaan. Suosittelisin kuuluttajan vaihtoa ja nykyiselle ikuinen porttikielto pesis kentille.
Olen samaa mieltä ja samanlaisia löytyy katsomostakin,valitettavasti. Niin ja olen itse Haminalainen.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös