Supervuoro Verkkolehti »

KPL 2020

Viestejä
451
Hienoa nähdä Jere vielä huippujoukkueen mukana mestaruutta tavoittelemassa!
Kyllä Jere edelleen huippu kotiuttaja tähän sarjaan on ja varmasti haluaa vielä mestaruuden ja tekee sen eteen hommia täysillä. Eikä se 90 pinnaa kaukana tule kesällä varmasti olemaan,kunhan ruokaa on kentällä
 
Viestejä
259
Hieman olen pettynyt siihen nähden, mitä aiemmin on tuotu luotettavina pitämiltäni tahoilta ilmi KPL:n pelaajahankinnoista. Piti tulla kaksi uutta peluria täsmähankintoina. Ilmeisesti ei tule.
-----
Tulihan sieltä jo Dahl ja Ström. Ainakin kahden miehen palkkakulut?
 
Viestejä
1,519
Joo turha tässä on kaveria lähteä lyttäämään! Eihän esimerkiksi Rautiainenkaan ollut missään mielessä vakuuttava runkosarjassa, mutta ihan toinen mies pudotuspeleissä. Ja kyllä se varmasti kokoneella kaverilla nostaa motivaatiota kun taistellaan kärkinelikossa pudotuspeliviivan sijaan?
 
Viestejä
119
Dahlström tuo lisää selkänojaa kotiutuksiin ja kuten täällä jo todettiin uskon motivaation olevan kunnossa kun pelaa potenttiaalisessa top 4 seurassa. Jos hankinnat ovat tässä niin omien kasvattien rooli kasvaa ensikaudella. Toisaalta kovia pelejä rutinoituu pelaamalla kovia pelejä..
 

Joe

Viestejä
378
Hieman olen pettynyt siihen nähden, mitä aiemmin on tuotu luotettavina pitämiltäni tahoilta ilmi KPL:n pelaajahankinnoista. Piti tulla kaksi uutta peluria täsmähankintoina. Ilmeisesti ei tule.
-----
Tulihan sieltä jo Dahl ja Ström. Ainakin kahden miehen palkkakulut?

Dallasta on kautta aikojen puhuttu kalliina miehenä. Liekö sitten kuitenkaan niin kallis🤔
Luulis aikojen saatossa hinnan tippuneenkin, hieman ainakin. Niinkuin jo @nastafiilis laittoikin, niin luulis ainakin motivaatiota löytyvän.
 
Viestejä
1,152
Niillä mennään keitä on. Vuodet eivät ole veljeksiä keskenään, eivät jokereillakaan. Jospa Jere saa maisemanvaihdoksesta uutta intoa treenata itsensä huippukuntoon ja kotiutusprosentti nousee mielellään sinne 50:n seutuville. Se etu uudessa tilanteessa on hänelle, ettei kotiuttaminen ole yksin hänen vastuullaan. Jo se voi vapauttaa lyömään rennommin.

Hieman olen pettynyt siihen nähden, mitä aiemmin on tuotu luotettavina pitämiltäni tahoilta ilmi KPL:n pelaajahankinnoista. Piti tulla kaksi uutta peluria täsmähankintoina. Ilmeisesti ei tule. Mutta kyllä Koplalla on ihan varteenotettava joukkue. Nuoret Löppönen, Nokkala, Luoma, Pesu ja Paananen toivottavasti ottavat ison loikan eteenpäin. Ja mistä sitä tietää, kuka B-pojista tekee myös niin.

Mielenkiintoista nähdä, että peluuttaako Kopla Toni Laaksoa ensi kaudella ollenkaan ulkona vai tehdäänkö Tonosta myös lyöjäjokeri? Itse olisin jälkimmäisen kannalla, koska Tonolla eivät ole paikan kestäneet vielä yhtään täysipainoista kautta Kouvolassa. Jos Tono pelaa jokerina, niin se tekee mielenkiintoisen kilpailutilanteen jokeriosastolle, joka varmasti buustaa myös Dahlströmiä.

Periaatteessa joukkue on täynnä, mutta ihmettelen myös tilannetta, kun esim. Simo Vainikaista on pidetty monella suulla ihan salettina Koplan pelaajana. Ehkä Koplan pelaajabudjetti ensi kaudelle pieneni tuon verran, kun finaalipaikka jäi haaveeksi?
 
Viestejä
1,519
Periaatteessa joukkue on täynnä, mutta ihmettelen myös tilannetta, kun esim. Simo Vainikaista on pidetty monella suulla ihan salettina Koplan pelaajana. Ehkä Koplan pelaajabudjetti ensi kaudelle pieneni tuon verran, kun finaalipaikka jäi haaveeksi?

Niin mikä se Vainikaisen rooli olisi tämän hetken kokoonpanossa?
 
Viestejä
424
Kyllähän tuo Dahlströmin kotiutusprosentti tänä kautena 43,2 tuntuu heikolta kun niitä vertaa Koplan muihin kotiuttajiin Hacklin 62,5, Latvala 52,3, Laakso 47,9 ja Kivipelto 42,9.
Tietysti prosenttiin vaikuttaa joukkueen etenijätkin. D:llä on näytön paikka toivottavasti palaa taas tasolleen tuonne 50% paremmalle puolelle.
Mielenkiinnolla odotan minä Itse laittaisin myös Laakson jokeri hommiin, niinkuin tuossa aiemminkin toivottiin.
Tosin silloin ei jää kun yksi etenijäjokerin paikka. Saukko pitää silloin nostaa yhdeksikköön.
Etenijäjokeriksi Löppönen on ykkösvaihtoehto
Nokkalan jatko oli hieno juttu nyt vaan
voimaa roppaan ja kesällä haastamaan
konkareita niinkuin muutkin nuoremmat pelurit.
Onkohan nuo ulkopuoliset "vahvistukset" tässä.
Talouspuoli edellähän varmaan mennään. Minusta pj Lehto puhui jo ennen kauden alkua, että pelaajabudjetti pienenee edellisestä. Tai ainakin tälläisen kuvan sain.
Tervetuloa Dalla vaan Kouvolaan nyt se on näytön paikka ! 😉
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
674
HAKKI se on varsinainen tietolähde.Kaikki sen huutelemat miehet pelaa muuaalla kuin Koplassa.
Arvoisa vaihtaja, näissä asioissa painaa hyvin paljon siviiliasiat kun on puoliammattilaissarja.Kyllä näiden mainitsemieni pelaajien kanssa oltiin pitkällä,ei kaikki aina pääty hyvin.Esimerkiksi Vainikaisen läheisiä tunnen kun olen syntynyt siellä suunnalla.Eikä lisähankinnat ole edelleenkään poissuljettu.Olen kyllä tullut siihen tulokseen että otetaan omista junnuista uusia pelaajia.Nyt on sen aika.
 
Viestejä
674
Kyllähän tuo Dahlströmin kotiutusprosentti tänä kautena 43,2 tuntuu heikolta kun niitä vertaa Koplan muihin kotiuttajiin Hacklin 62,5, Latvala 52,3, Laakso 47,9 ja Kivipelto 42,9.
Tietysti prosenttiin vaikuttaa joukkueen etenivätkin. D:llä on näytön paikka toivottavasti palaa taas tasolleen tuonne 50% paremmalle puolelle.
Mielenkiinnolla odotan millä Itse laittaisin myös Laakson jokeri hommiin, niinkuin tuossa aiemminkin toivottiin.
Tosin silloin ei jää kun yksi etenijäjokerin paikka. Saukko pitää silloin nostaa yhdeksikköön.
Etenijäjokeriksi Löppönen on ykkösvaihtoehto
Nokkalan jatko oli hieno juttu nyt vaan
voimaa roppaan ja kesällä haastamaan
konkareita niinkuin muutkin nuoremmat pelurit.
Onkohan nuo ulkopuoliset "vahvistukset" tässä.
Talouspuoli edellähän varmaan mennään. Minusta pj Lehto puhui jo ennen kauden alkua, että pelaajabudjetti pienenee edellisestä. Tai ainakin tälläisen kuvan sain.
Tervetuloa Dalla vaan Kouvolaan nyt se on näytön paikka ! 😉
Olen ollut Jeren hankintaa vastaan,mutta ehkä kuitenkin hän saa uuden kipinän ja Kouvolassa Jerekin joutuu kunnon fysiikkatreeniin vaikka lyöjäjokeri onkin.Ja ei tuolla Juha Korhosella tänä vuonna kovin paljon parempi prosentti ollut.Vaikka itsekin mollasin Jereä, niin yllätti kuinka vähän häneen luotetaan.Itse ainakin pyydän Jereltä anteeksi.Luotetaan Jereen Koplan kannattajat!
 
Viestejä
116
Olen ollut Jeren hankintaa vastaan,mutta ehkä kuitenkin hän saa uuden kipinän ja Kouvolassa Jerekin joutuu kunnon fysiikkatreeniin vaikka lyöjäjokeri onkin.Ja ei tuolla Juha Korhosella tänä vuonna kovin paljon parempi prosentti ollut.Vaikka itsekin mollasin Jereä, niin yllätti kuinka vähän häneen luotetaan.Itse ainakin pyydän Jereltä anteeksi.Luotetaan Jereen Koplan kannattajat!

Se hyvä puoli tuolla Dahlströmin siirrolla on (jos kattoo vastustajien kannalta) että pinentää muiden mahdollisten huippukotiuttajien (Latvala, Laakso, Toikka, Kivipelto, Hacklin jaa onko se Hacklin kotiuttaja) saati Luoma, mahdollisuuksia kotiutusyrityksiin.
 
Viestejä
208
Ehkä Jeren hankinnassa haetaakin miestä, joka pystyy lyömään juoksuja myös pudotuspeleissä. Esim. Hacklinin kotiutusprosentti laski hurjasti pleijareissa verrattuna runkosarjaan.
 
Viestejä
448
Tänään nähtiin taas Kouvolan vetovoima. "Suomen parhailla harjoitusolosuhteilla" saatiin hankittua eläkeiässä oleva jalkapuoli Dahlström. Ihailtavaa sitkeyttä luottaa vielä kerran tuohon samaan runkoon.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös