Supervuoro Verkkolehti »

Kiteen Pallo-90 2021

Viestejä
1,202
Eli joku/jotkut massimies/massimiehet rahoittaa. Asia selvä. Mutta keitäs sellasia Kiteellä on?

En ole ollut katsomassa tilinpäätöstietoja, joten en tiedä tätä kuviota, miten hoidettu. Kyllä Kiteellä rahoitusta tarvittaessa löytyy, jos niin kävis ja on aina ollut mesenaatteja. massimiehiä löytyy, varmaan jokainen osaa päätellä.
 
Viestejä
552
En ole ollut katsomassa tilinpäätöstietoja, joten en tiedä tätä kuviota, miten hoidettu. Kyllä Kiteellä rahoitusta tarvittaessa löytyy, jos niin kävis ja on aina ollut mesenaatteja. massimiehiä löytyy, varmaan jokainen osaa päätellä.
Olen nähnyt tilinpäätöstiedot ja tilintarkastajien lausunnon, se riittää minulle ja olen siihen erittäin tyytyväinen.
 
Viestejä
1,291
Uskaltaisin väittää, että kasvunvaraa on. Jos peli kulkee. Miettii, kauempaa tulijoita Savonlinna/Juva akseli.Olis tulijaa enemmän. Ei nyt varmaan ihan 2 tuhatta, mutta 1500 keskiarvo. Sehän on tietysti myös kesästä kiinni.

Tämä jokeri ongelma on ollut Kiteellä ja muualla. Harvassa kaverit jotka pystyvät lyömään juoksuja.
Katsojatilaston mukaan menestyskaudella oli kuitenkin vain sata katsojaa enemmän, ei 500 tai tuhat.
 
Viestejä
808
Katsojatilaston mukaan menestyskaudella oli kuitenkin vain sata katsojaa enemmän, ei 500 tai tuhat.

Oma mutu, kaudella 2020 korona vaikutti enemmän katsojamääriin. Oli uusi ja pelottava asia. En usko, että Kiteellä katsojamäärissä isoa muutosta olisi heikkojen pelillisten otteiden takia ollut tänäkään kesänä ilman koronaa. Mutta viime vuoden katsojamäärät olisivat hyvin voineet ”normaaliaikana” olla keskiarvoltaan siellä 1500 pinnassa.

Tämä tietenkin ihan vaan mutuilua ilman mitään faktaa, eikä perustu muuhun kuin siihen mielipiteeseen, minkä olen muodostanut kuulostelemalla koronan vaikutuksia ihmisten käyttäytymisessä täällä päin.
 
Viestejä
808
Kiteekin voisi perustaa hommansa osakeyhtiön pohjalle, niin homma olisi avointa ja ammattimaista.

Tästä samaa mieltä. Mitä olen kuullut, tätä ilmeisesti mietitty jo 90-luvulla ja sitten uudelleen 2000-luvun alkupuolen menestysvaiheina ja nyt myös viimeisten vuosien aikana. Mutta tarkemmin en tiedä, mistä homma kiikastanut ja miksi tähän ei ole lähdetty.
 
Viestejä
1,291
Oma mutu, kaudella 2020 korona vaikutti enemmän katsojamääriin. Oli uusi ja pelottava asia. En usko, että Kiteellä katsojamäärissä isoa muutosta olisi heikkojen pelillisten otteiden takia ollut tänäkään kesänä ilman koronaa. Mutta viime vuoden katsojamäärät olisivat hyvin voineet ”normaaliaikana” olla keskiarvoltaan siellä 1500 pinnassa.

Tämä tietenkin ihan vaan mutuilua ilman mitään faktaa, eikä perustu muuhun kuin siihen mielipiteeseen, minkä olen muodostanut kuulostelemalla koronan vaikutuksia ihmisten käyttäytymisessä täällä päin.
Tämän kesän yleisökeskiarvo ja joukkueen menestys olivat samaa luokkaa kuin 2019, jolloin koronaa ei ollut. Joka tapauksessa ei perustu mihinkään väittää, että olisi satamäärin tai jopa tuhat per peli väkeä, joka jäi tulematta, kun peliesitykset eivät joitakin foorumilaisia miellyttäneet.
 
Viestejä
808
Tämän kesän yleisökeskiarvo ja joukkueen menestys olivat samaa luokkaa kuin 2019, jolloin koronaa ei ollut. Joka tapauksessa ei perustu mihinkään väittää, että olisi satamäärin tai jopa tuhat per peli väkeä, joka jäi tulematta, kun peliesitykset eivät joitakin foorumilaisia miellyttäneet.

Ei perustukaan, enkä väitäkään. Kuten sanoin, kunhan mutuilin ja sanoin vain mielipiteeni. Sinä ja moni muukin varmasti on eri mieltä ja saa ollakin.
 
Viestejä
1,202
Ei perustukaan, enkä väitäkään. Kuten sanoin, kunhan mutuilin ja sanoin vain mielipiteeni. Sinä ja moni muukin varmasti on eri mieltä ja saa ollakin.

Uskallan väittää, että porukkaa tulisi paljonkin, jos peli kulkisi ja olisi kaveri joka pystyisi lyömään takavuosien malliin tyyliin Ahola. Siksikin Niemeä yritettiin. Pelaaja, jolla läpilyönnin uhka. Se vaan, että mistä se pelaaja. Aika vähissä. sellaiset pelaajat. Kiteelläkin parasta ottelun suolaa, kun joku lyö pallon kakkosrajasta läpi. Puhun nyt muualle muuttajien puolesta.
 
Viestejä
364
Nyt vaikuttaa siltä ettei keskustelu oikein käsittele aihetta Kiteen Pallo vaan ihan jotain muuta. Olisikohan aihetta siirtyä keskustelemaan vaikka osioon Ruutu+?
Erittäin hyvä kommentti.Keskitytään olennaiseen ja eritysesti tulevaisuuteen.Ensi kauteen ja sitä seuraaviin vuosiin.
 
Viestejä
60
Toivottavasti Pekan kirjoitukset pitäisivät paikkansa tässä tapauksessa.Kitee vahvistuisi näillä hankinnoilla.Eko kanssa tietysti myös sopimus kuntoon.
 
Viestejä
364
Olen minäkin Kiteen Urheilijoissa pari SM-lätkää saavuttanut mutta toivon ettei tämä toteudu...
Minä olen saavuttanut muutaman SM-lätkän Kiteen Pallossa ja ollut toiminnassa mukana monella tavalla n.50 vuoden aikana.
Vilpittömästi toivon,että nämä toteutuu !
 
Viestejä
547
Sitä minä vain, että vaikka tiettyä sympatiaa toki Kiteen suuntaan tunnen, pakko on vetää tässä kotiin päin.
KiPan otteita saattaisi toki tulla seurattua vielä vähän tarkemmin, jos Samu sinne siirtyy.
 
Viestejä
337
Luultavasti tässä kohtaa neuvotteluissa on joku pykälä, että mikäli SiiPe putoaa, Samu voi vaihtaa maisemaa ja mikäli Siilinjärvellä pelataan superia ensi kesänä, niin Samu nähtäneen jälleen piällysmiehissä.

Lyöjäjokerin puolesta olisin edelleen huolissani, kun näyttää siltä playoff-paikka vastaa taas Kiteellä mestaruutta...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös