Supervuoro Verkkolehti »

Kempeleen Kiri 2020

Viestejä
166
Mikä vika kuuluttajassa oli tällä kertaa, edelliseen nähen.
Kotiyleisö on kyllä outo, sillon kun joukkue on ylivoimainen vastustajaan nähden katsomossa on hiljaista ja manageri lyö omaa persoonaa kehiin tunnelman luojana. Sitten kun on tiukka peli niin viitsitään kannustaa.
Itse pelistä niin tällä hetkellä Kleemola ja Luhtavaara pistää todella paljon silmään sisäpelin saamattomuudella. Jani ja etukenttä varmaa tekemistä, Jussi tekee paljon töitä.
 
Viestejä
18
Se tieten pitää muistaa, kuka on etenemässä, montako paloa, viedäänkö palon uhalla, pelataanko palottomasti, pelataanko pitkää vuoroa, kuten tänään yhdessä kohtaa kun kopilla tyhjäsivät kentän. Eiköhän pelaajat ja pj.t osaa hommat. Jos hommat ei mielytä niin kannattaa varmaan itse ottaa räpylä kouraan ja mennä pelaan tai sitten vinkkari käteen ja neuvomaan. On nämä palstat kyllä ihania. Täällä anonyymisti haukutaan epäonnistumisia. Ei paljoa kehuja satele. Kyllähän se on niin, että käykää suoraan sanomassa haukut pelaajille tai pj.lle. Lapsellista täällä ilkkua. Hyvä KeKi hyvät pisteet.
 
Viestejä
482
Päättyipä tämä kausi pudotuspeleihin tai ei niin viime kauteen verrattuna on selvää tasonnousua tapahtunut. Ainakin minä olen nauttinut monesta kotipelistä ja joukkueen suorituksista. Lyöjät ovat onnistuneet ja ulkopeliin on löytynyt tasaisuutta, viime kauden tyylisiä pahoja ulkopelivirheitä on sattunut vähemmän.

Eniten harmittavat Siipe:lle kärsityt 2 tappiota. Nuo menetetyt 5 pistettä olisivat kullanarvoisia. Lopuista peleistä pitää repiä kovasti pisteitä että sijoitus olisi kahdeksan sakissa.
 
Viestejä
1,949
Korhosen Masan laukku tuplapelireissulle Joensuu & Imatra. Saanut laukun Lipossa pelatessaan. Ei tuossa sen kummempaa, kait.
 
Viestejä
1,674
Tuo twitter viesti ja sen liitteenä lähettänyt henkilö ?
Jos juttu oli vitsiksi/kettuiluksi heitetty, meni se ehkä ohitseni.
 
Viestejä
166
Mukava että Simossa (ainakin tilastojen valossa) hyvän kauden pelanneet Koivisto ja Suni pääsevät näyttämään kyntensä. Jalkojakin on sisäpeliin ihan hyvin. Vaisut Hanhela ja Kleemola penkillä. Hanhelan pääkopalle tekee varmaan ihan hyvää, näyttänyt jotenkin aneemiselta.
Kleemola tuskin enää tällä kaudella kukkaan puhkeaa.
 
Viestejä
482
Ei minullekaan täysin avaudu tuo hozaan päivityksen idea. Sekoittaa vastustajia? Jos taas Masa olisi siirtymässä niin tosi outoa uutisointia ratkaisupelien aikaan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös