Supervuoro Verkkolehti »

Kauden 2016 sopimusten huhumylly

Viestejä
11,818
Vs: Kauden 2016 sopimusten huhumylly

Star sanoi:
MieVaan sanoi:
Ja varmaan aikanaan se sopimuksen tehnyt seurakin kertoo. Kävin jo vilkaisemassa Imatran webbisivuja mutta ei siellä mitään ollut ainakaan vielä ::)

Nyt on Twitterissä lupaus kovasta uutisesta. Mutta voihan se olla Kokkostakin kovempi.

Kokkonen se on. Redsit paransivat ennestään asemiaan ennakkoveikkauksissa.
 

huhu

Vs: Kauden 2016 sopimusten huhumylly

Saman olen itsekkin kuullut jokin aika sitten. Samalla tuli esiin raha eli palkat viime kaudelta. Olisiko tässä syytä. Itse en usko tähän.
 

kabelo

Vs: Kauden 2016 sopimusten huhumylly

Kuulostaa kieltämättä vähän oudolle. Lipossa mies ei ykköskärkeen enää mahtuisi, mutta Kekissä kylläkin? Olis varmaankin parempi vahvistus kuin Mäkelä, mutta siltikin mistään satsauksista tulevaisuuteen ei voida puhua. Käsittääkseni oli kuitenkin vaikeasti loukkaantuneena ja siksi ei päättänyt jatkaa uraansa? Asettiko Lippo jonkun takarajan, mihin mennessä päätös joukkueessa jatkamisesta piti tehdä? Tässä vaiheessa joukkueisiin ei hirvesti uusia pelaajia yleensä oteta, ellei kyseessä ole joku edellisellö kaudella joukkueessa pelannut pelaaja. Tosin Kekin tilanteessa kaikki apu otetaan vastaan. Oliskai tuokin yhdenlainen meriitti, että nostaa ensin joukkueen superiin ja seuraavalla kaudella tipauttaa toisen joukkueen sarjasta ;)
 
Viestejä
350
Vs: Kauden 2016 sopimusten huhumylly

Voiko oikeasti kyseessä olla mikään muu syy kuin raha? Jos aletaan järkeilemään niin kyseessä on kuitenkin mies, joka oli viime kaudella Lipon joukkueen kapteeni ja pelillinen sielu varsinkin loppukaudesta. Ja kun ajattelee asiaa niinkin, että Lipolla nimenomaan on huutava pula koppareista joten olisi voinut kuvitella, että tämä kortti olisi ihan täysin loppuun asti katsottu. Pitkin syksyä muutenkin kuulunut huhuja Lippo Pesiksen rahaongelmista joten en yhtään ihmettele jos tämä julkistettava pelaaja todellakin on Antti Vihtkari. Pelihaluja miehellä varmasti on ja eikös mies ilmoittanut jo kesällä johonki ylen haastatteluun, että haluaa edelleen superpesistä pelata?
 

kärki

Vs: Kauden 2016 sopimusten huhumylly

Antti pelasi kyllä vahvan kauden ulkona ja sisällä kuitenkin melko monipuolinen. Olisin kyllä pitänyt antin lipossa yhdeksikössä, ihan ulkopelin takia. Tuskinpa ainakaan antti on puottamassa kekiä, jos edes siirtyy.
 

joku

Vs: Kauden 2016 sopimusten huhumylly

Etulukija sanoi:
Voiko oikeasti kyseessä olla mikään muu syy kuin raha? Jos aletaan järkeilemään niin kyseessä on kuitenkin mies, joka oli viime kaudella Lipon joukkueen kapteeni ja pelillinen sielu varsinkin loppukaudesta. Ja kun ajattelee asiaa niinkin, että Lipolla nimenomaan on huutava pula koppareista joten olisi voinut kuvitella, että tämä kortti olisi ihan täysin loppuun asti katsottu. Pitkin syksyä muutenkin kuulunut huhuja Lippo Pesiksen rahaongelmista joten en yhtään ihmettele jos tämä julkistettava pelaaja todellakin on Antti Vihtkari. Pelihaluja miehellä varmasti on ja eikös mies ilmoittanut jo kesällä johonki ylen haastatteluun, että haluaa edelleen superpesistä pelata?

Nämä rahaongelma-huhut kannattaakin ilman muuta nostaa esille välittömästi samoin kuin samaisen nimimerkin syksyllä esille nostamat huhut siitä että Lippo olisi tekemässä sopimusta jonkun lukkarin kanssa (jonka nimeä en enää muista) koska Huuskonenhan on lopettamassa, näinhän silloin "huhuiltiin" vaan kuinkas kävi? Kuka ihme levittelee tuollaisia huhuja ja miksi?

Kyllä kait Lippo katsoikin loppuun Vihtkari-kortin kuten myös Joni Meriläisen ja tulos oli se että kumpikaan ei joukkueessa pelaa. Sarjan kannalta olisi loistoasia jos Vihtkari liittyisi KeKi:in. Samoin tietysti KeKi:n kannalta, joukkue saisi oikein tuntuvasti itseluottamusta ja sopivanlaista rähinää, sitä en tiedä kumpi olisi pelillisesti KeKi:lle parempi, Vihtkari ja Pertti Mäkelä mutta joukkuehengen kannalta Vihtkari olisi taatusti parempi.

Vihtkari voi edelleenkin olla kovan luokan pelaaja. Mahdollisesti sopisi ykköskärkeen niin Lipossa (jos A. Korhonen ei olisi numero 3 vaan 4 joka voisi toimiakin) kuin myös KeKi:ssä mutta välttämättä ei kummassakaan joukkueessa. Vihtkari saattaa olla myös pelaaja joka ei pelaa ihan kaikkia pelejä, silloin pelipaikan KeKi:ssä saanee Pellikka, jonka ulkopelipaikan Vihtkari luultavasti joukkueeseen liittyessään vie.
 
Viestejä
350
Vs: Kauden 2016 sopimusten huhumylly

joku sanoi:
Etulukija sanoi:
Voiko oikeasti kyseessä olla mikään muu syy kuin raha? Jos aletaan järkeilemään niin kyseessä on kuitenkin mies, joka oli viime kaudella Lipon joukkueen kapteeni ja pelillinen sielu varsinkin loppukaudesta. Ja kun ajattelee asiaa niinkin, että Lipolla nimenomaan on huutava pula koppareista joten olisi voinut kuvitella, että tämä kortti olisi ihan täysin loppuun asti katsottu. Pitkin syksyä muutenkin kuulunut huhuja Lippo Pesiksen rahaongelmista joten en yhtään ihmettele jos tämä julkistettava pelaaja todellakin on Antti Vihtkari. Pelihaluja miehellä varmasti on ja eikös mies ilmoittanut jo kesällä johonki ylen haastatteluun, että haluaa edelleen superpesistä pelata?

Nämä rahaongelma-huhut kannattaakin ilman muuta nostaa esille välittömästi samoin kuin samaisen nimimerkin syksyllä esille nostamat huhut siitä että Lippo olisi tekemässä sopimusta jonkun lukkarin kanssa (jonka nimeä en enää muista) koska Huuskonenhan on lopettamassa, näinhän silloin "huhuiltiin" vaan kuinkas kävi? Kuka ihme levittelee tuollaisia huhuja ja miksi?

Kyllä se on kuule pelaajat itse tai taustahenkilöt seurassa jotka näitä huhuja levittelee. Moni pelaaja/taustahenkilö lörpöttelee salaisuuksia oluen ääressä ihmisille. Pesäpallo kuitenki on sen verran pieni laji, että myös piirit ovat varsin pienet ja sitä myöten tieto liikkuu varsin nopeaa ihmiseltä toiselle. Kaikki ei ole aina sitä mitä julkisuuteen kerrotaan. Toki pitää myös olla sen verran lähdekriittinen ettei ihan kaikkea huhuja pidä uskoa. Mutta kun riittävän monta kertaa samoja asioita kuulee nii jotain totuutta niissä taustalla on. Jotenkin ei yllätä yhtään, että nimimerkki "joku" tuli jotain minun tekstiä kommentoimaan. Seuraavaksi hän varmasti syyttää minua perättömien puhujaksi ja kertoo jonku tarinan viime kesältä missä Hannu Huuskonen irvisti Jani Lassilalle.
 

joku

Vs: Kauden 2016 sopimusten huhumylly

Etulukija sanoi:
joku sanoi:
Etulukija sanoi:
Voiko oikeasti kyseessä olla mikään muu syy kuin raha? Jos aletaan järkeilemään niin kyseessä on kuitenkin mies, joka oli viime kaudella Lipon joukkueen kapteeni ja pelillinen sielu varsinkin loppukaudesta. Ja kun ajattelee asiaa niinkin, että Lipolla nimenomaan on huutava pula koppareista joten olisi voinut kuvitella, että tämä kortti olisi ihan täysin loppuun asti katsottu. Pitkin syksyä muutenkin kuulunut huhuja Lippo Pesiksen rahaongelmista joten en yhtään ihmettele jos tämä julkistettava pelaaja todellakin on Antti Vihtkari. Pelihaluja miehellä varmasti on ja eikös mies ilmoittanut jo kesällä johonki ylen haastatteluun, että haluaa edelleen superpesistä pelata?

Nämä rahaongelma-huhut kannattaakin ilman muuta nostaa esille välittömästi samoin kuin samaisen nimimerkin syksyllä esille nostamat huhut siitä että Lippo olisi tekemässä sopimusta jonkun lukkarin kanssa (jonka nimeä en enää muista) koska Huuskonenhan on lopettamassa, näinhän silloin "huhuiltiin" vaan kuinkas kävi? Kuka ihme levittelee tuollaisia huhuja ja miksi?

Kyllä se on kuule pelaajat itse tai taustahenkilöt seurassa jotka näitä huhuja levittelee. Moni pelaaja/taustahenkilö lörpöttelee salaisuuksia oluen ääressä ihmisille. Pesäpallo kuitenki on sen verran pieni laji, että myös piirit ovat varsin pienet ja sitä myöten tieto liikkuu varsin nopeaa ihmiseltä toiselle. Kaikki ei ole aina sitä mitä julkisuuteen kerrotaan. Toki pitää myös olla sen verran lähdekriittinen ettei ihan kaikkea huhuja pidä uskoa. Mutta kun riittävän monta kertaa samoja asioita kuulee nii jotain totuutta niissä taustalla on. Jotenkin ei yllätä yhtään, että nimimerkki "joku" tuli jotain minun tekstiä kommentoimaan. Seuraavaksi hän varmasti syyttää minua perättömien puhujaksi ja kertoo jonku tarinan viime kesältä missä Hannu Huuskonen irvisti Jani Lassilalle.

No kerropas sitten kuka pelaaja tai taustahenkilö laittoi liikkeelle huhun Huuskosen lopettamisaikeista ja sen uuden lukkarin hankinnasta? Kaipa nyt senkin tohdit kertoa kun itse huhunkin kerroit. Jonkinlaista kritiikkiä voisi käyttää myös huhujen esittelyssä täällä, vähän noloa kun osoittautuvat perättömiksi.

Huuskonen ei irvistele Lassilalle. Huuskosesta tuli ukkomies syyskuussa.
 
Viestejä
350
Vs: Kauden 2016 sopimusten huhumylly

joku sanoi:
Etulukija sanoi:
joku sanoi:
Etulukija sanoi:
Voiko oikeasti kyseessä olla mikään muu syy kuin raha? Jos aletaan järkeilemään niin kyseessä on kuitenkin mies, joka oli viime kaudella Lipon joukkueen kapteeni ja pelillinen sielu varsinkin loppukaudesta. Ja kun ajattelee asiaa niinkin, että Lipolla nimenomaan on huutava pula koppareista joten olisi voinut kuvitella, että tämä kortti olisi ihan täysin loppuun asti katsottu. Pitkin syksyä muutenkin kuulunut huhuja Lippo Pesiksen rahaongelmista joten en yhtään ihmettele jos tämä julkistettava pelaaja todellakin on Antti Vihtkari. Pelihaluja miehellä varmasti on ja eikös mies ilmoittanut jo kesällä johonki ylen haastatteluun, että haluaa edelleen superpesistä pelata?

Nämä rahaongelma-huhut kannattaakin ilman muuta nostaa esille välittömästi samoin kuin samaisen nimimerkin syksyllä esille nostamat huhut siitä että Lippo olisi tekemässä sopimusta jonkun lukkarin kanssa (jonka nimeä en enää muista) koska Huuskonenhan on lopettamassa, näinhän silloin "huhuiltiin" vaan kuinkas kävi? Kuka ihme levittelee tuollaisia huhuja ja miksi?

Kyllä se on kuule pelaajat itse tai taustahenkilöt seurassa jotka näitä huhuja levittelee. Moni pelaaja/taustahenkilö lörpöttelee salaisuuksia oluen ääressä ihmisille. Pesäpallo kuitenki on sen verran pieni laji, että myös piirit ovat varsin pienet ja sitä myöten tieto liikkuu varsin nopeaa ihmiseltä toiselle. Kaikki ei ole aina sitä mitä julkisuuteen kerrotaan. Toki pitää myös olla sen verran lähdekriittinen ettei ihan kaikkea huhuja pidä uskoa. Mutta kun riittävän monta kertaa samoja asioita kuulee nii jotain totuutta niissä taustalla on. Jotenkin ei yllätä yhtään, että nimimerkki "joku" tuli jotain minun tekstiä kommentoimaan. Seuraavaksi hän varmasti syyttää minua perättömien puhujaksi ja kertoo jonku tarinan viime kesältä missä Hannu Huuskonen irvisti Jani Lassilalle.

No kerropas sitten kuka pelaaja tai taustahenkilö laittoi liikkeelle huhun Huuskosen lopettamisaikeista ja sen uuden lukkarin hankinnasta? Kaipa nyt senkin tohdit kertoa kun itse huhunkin kerroit. Jonkinlaista kritiikkiä voisi käyttää myös huhujen esittelyssä täällä, vähän noloa kun osoittautuvat perättömiksi.

Huuskonen ei irvistele Lassilalle. Huuskosesta tuli ukkomies syyskuussa.

Miksi sinun on niin vaikea uskoa sitä, että tänä vuonna 33 vuotta täyttävä Hannu Huuskonen olisi lopettamassa lähivuosina? Urheilijoilla on kuitenkin niin monia syitä lopettaa uransa varhainkin mm siviilikiireiden takia. Hyvin harva pesäpalloilija pelaa nelikymppiseksi. Ihan luonnollistahan se silloin on, että uutta lukkaria mahdollisesti etsitään. Toki sitten on näitä teemuselänteitä jotka sanovat joka vuosi lopettavansa mutta eivät sitä tee. Mutta Lippo ihan aikuisten oikeasti etsi syksyllä mahdollista paikkaajaa.
 

joku

Vs: Kauden 2016 sopimusten huhumylly

Etulukija sanoi:
Miksi sinun on niin vaikea uskoa sitä, että tänä vuonna 33 vuotta täyttävä Hannu Huuskonen olisi lopettamassa lähivuosina?

Koska olen jutellut Hannun kanssa ja viesti on ollut erilaista kuin sinun kertomasi "huhut". Ehkäpä tuntemasi huhujelevittelijät tietävät Huuskosen aikeet paremmin kuin Huuskonen itse? Tietysti on niinkin että Lipon ja Huuskosen välisissä sopimusasioissa Huuskonen on vain toinen osapuoli.
 
Viestejä
350
Vs: Kauden 2016 sopimusten huhumylly

joku sanoi:
Etulukija sanoi:
Miksi sinun on niin vaikea uskoa sitä, että tänä vuonna 33 vuotta täyttävä Hannu Huuskonen olisi lopettamassa lähivuosina?

Koska olen jutellut Hannun kanssa ja viesti on ollut erilaista kuin sinun kertomasi "huhut". Ehkäpä tuntemasi huhujelevittelijät tietävät Huuskosen aikeet paremmin kuin Huuskonen itse? Tietysti on niinkin että Lipon ja Huuskosen välisissä sopimusasioissa Huuskonen on vain toinen osapuoli.

Ok
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös