Supervuoro Verkkolehti »

JymyJussit 2019

Viestejä
4,366
1555669400267.png


VIita ulkokentällä o_O
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1,849
Joku omista jonka sopimus päättyy tähän kauteen. Tuskin kukaan muualta tuleva tässä vaiheessa kautta sopimusta tekisi. Kyseessä voi toki olla jotain muutakin kuin pelaajasopimus.

Luulen että lähipäivinä asia selviää.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1,237
Joku omista jonka sopimus päättyy tähän kauteen. Tuskin kukaan muualta tuleva tässä vaiheessa kautta sopimusta tekisi. Kyseessä voi toki olla jotain muutakin kuin pelaajasopimus.

Luulen että lähipäivinä asia selviää.
Olisiko mies kuin ”10”
 
Viestejä
4,366
Ottelu lähestyy. Hyvin on jo videoitakin paikan päältä tarjolla. Siis Fuengirolasta.

Mutta veikataanpa (tai sanotaanko ihanne sellainen) kokoonpano JoMaa vastaan.

1. Raunio
2. Myllyniemi
3. Marjamäki
4. Puputti
5. Anttila
6. Tyynelä
7. Lieto
8. Kontio
9. Itävalo
---------------------
10. Vainionopää
11. Viita
12. ???

Perustelut. Jalkoja olisi kärkeen ja viimeistään Puputti hoitaisi Jukkikselle ja Anttilalle ajolähdön.

Kakkoskärjestä Tyynelä lähtisi ja Viita olisi jokerina käytettävissä ja Kontio/Itävalo kotiuttaisi. Jepjep. Olispa jo sunnuntai!
 

LBC

Viestejä
3,632
Arvostan. JymyJussitkin vamasti hoitaa oman osuutensa, mutta hienosti on Jukkis seurassa pysynyt. Ottajia olisi.
 

Huoltopäällikkö

Ottelu lähestyy. Hyvin on jo videoitakin paikan päältä tarjolla. Siis Fuengirolasta.

Mutta veikataanpa (tai sanotaanko ihanne sellainen) kokoonpano JoMaa vastaan.

1. Raunio
2. Myllyniemi
3. Marjamäki
4. Puputti
5. Anttila
6. Tyynelä
7. Lieto
8. Kontio
9. Itävalo
---------------------
10. Vainionopää
11. Viita
12. ???

Perustelut. Jalkoja olisi kärkeen ja viimeistään Puputti hoitaisi Jukkikselle ja Anttilalle ajolähdön.

Kakkoskärjestä Tyynelä lähtisi ja Viita olisi jokerina käytettävissä ja Kontio/Itävalo kotiuttaisi. Jepjep. Olispa jo sunnuntai!
Pari huomiota halli- ja harjoituspelien pohjalta:
- Viita pelaa ulkona linjassa ja syrjäyttää Kontion jokeriksi. Sisäpeliin tulee joko numerolle 2 tai 3, Marjamäki siiretään kakkoskärkeen
- Korvola tulee toiseksi etumieheksi Marjamäen kanssa ja Anttila tippuu todennäköisesti kokoonpanosta kokonaan pois (toiselle kotiuttajajokerille ei ole mielestäni käyttöä)
-Kotiuttamisjärjestys Puputti, Jukkis ja Lieto, joka lyö numerolla 5
-Kolmas jokeri on etenijäpuolen miehiä eli joko Haukkala, Kettunen tai Mäkelä
 
Viestejä
1,392
Vahvaa ulkopeliä Jusseilla, ei ole talven treenit menny hukkaan :ROFLMAO:
Myös talven lukkaritreenit eivät ole menneet hukkaan.

Kauden ensimmäisessä pelissä esiin tuleva järkyttävä lautaskammo vie Seinäjoen menestysmahdollisuudet aika pitkälti.
Itävalo on antanut jo neljä vapaata kotiin.

Mistä Seinäjoelle uusi lukkari?
 

jjjjjussi

Myös talven lukkaritreenit eivät ole menneet hukkaan.

Kauden ensimmäisessä pelissä esiin tuleva järkyttävä lautaskammo vie Seinäjoen menestysmahdollisuudet aika pitkälti.
Itävalo on antanut jo neljä vapaata kotiin.

Mistä Seinäjoelle uusi lukkari?

Itävalon lautaskammo valitettava.

Silmiinpistävää oli toisen jakson aikalisä kun Jussien kopparipari jutteli vaan mukavia keskenään ja pistivät PJ Vainionpään juoksemaan, huh! Ja kuin kohtalosta, Niemi nöyryytti ylimielistä 3-kopparia heti perään. Puputti pistää tuon joukkueen egollaan vielä kesän mittaan todella sekaisin.
 
Viestejä
4,366
Olikos niin että talvellakin lipsahteli. Mutta onhan tuo nyt että neljä peräkkäin vastsutajalle.
 
Viestejä
212
Harmi sinänsä jos Itävalolla ei pysy pallo lautasella. Olen aina pitänyt miehen lukkarityöskentelystä. Ehkä mies vielä kuitenkin parantaa. Itse en usko termiin lautaskammo
 
Viestejä
218
Harmi sinänsä jos Itävalolla ei pysy pallo lautasella. Olen aina pitänyt miehen lukkarityöskentelystä. Ehkä mies vielä kuitenkin parantaa. Itse en usko termiin lautaskammo
Siinä ei kyllä uskokaan auta, kun"lautaskammo" iskee. Itselleni iski aikoinaan "lautaskammo"niin pahasti, että piti syödä puurokin suoraan kattilasta....:)
 
Viestejä
373
Kyllä teki taas Jymyjussit kaikkensa pilatakseen kannattajansa päivän. Toisella jaksolla ilmeni pientä piristymistä. Ville Viita tai kukaan muukaan ei myöskään loukkaantunut, positiivista sekin. Itävalon tilanne toki huolettaa, mutta onneksi on aikaa seuraavaan peliin, ja maisematkin vaihtuvat koti-Suomeen. Viime kesänäkin lipsui huolestuttava määrä vapaataipaleita yhdessä vaiheessa runkosarjaa, mutta loppukausi ja tärkeimmät pelit menivät hyvällä suoritusvarmuudella.

Harmi, että taas lähti kausi käyntiin näin heikosti. Viime kausihan alkoi rimanalituksella Kiteellä, missä valitettavasti itsekin olin paikan päällä kärsimässä. Tämän kauden avaus ei ollut sentään yhtä kehno.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös