Supervuoro Verkkolehti »

JymyJussit 2019

Viestejä
4,357
Kärkimiehillä tarkoitinkin tässä nimenomaan numeroita 1-3. Tuo Myllyniemen nosto on erittäin hyvä esimerkki tähän nopea vs nopea + loistava etenijä. Eteneminen kun on paljon muutakin kuin pikajuoksua.

Onhan Mylläri laiska etenijä joo, mutta kun tulee niin sitten tullaan lujaa.
 
Viestejä
116
Tuota laiskuutta, tietynlaisen nöyryyden puutetta oon ihmetelly, usealla sarjatasolla itekin, yös superissa. Nopea vaihtaja lyö todella hienon vaihtolyönnin ja pääsis menemään perässä itekin, jää kuitenkin kotipesään. Toisella lyönnillä läpäriyritys, tilanteeessa jossa pidetään rajat/luukut kiinni kun kukaan ei etene, tai lyö suoraan koppilyönnin toisella tai sitten viimesellä. Toki jos jalkoja joukkueessa riittää, niin miksi ei pelaisi näin, mutta, jos on ns. etenijä nro hihassa...?
 

EEvi

No ei varmasti eroon haluttu, mutta minkäs teet. Puputti edelleen suomen paras koppari. Ja Haukkala kunnossa ollessaan toinen sellainen. Näiden siirron toisaalta ymmärtää, kun Vedossa tuli jo voitettua kaikki mahdollinen.

Vedolta silti mielestäni munaus olla edes tarjoamatta jatkopahvia Leksalle. Tosin vielä pahempi virhe oli tapaus A.Ruuska.

Summa summarum..... Todella kovan kaksikon JJ sai rosteriinsa.

Tapaus "kultavasara" taitaa omasta mielestään tietää näistä sopimusneuvotteluista aika paljonkin. Todellisuudessa ei tiedä yhtään mitään......
 
Viestejä
1,849
Tapaus "kultavasara" taitaa omasta mielestään tietää näistä sopimusneuvotteluista aika paljonkin. Todellisuudessa ei tiedä yhtään mitään......
Mä taas pidän goldhammerin tietoja hyvinkin luotettavina. Kunnes toisin todistetaan. Lainatussa viestissä ei käydä kymmenien kilometrien säteellä mitattuna edes totuuden vieressä. Todellisuudessa.
 
Viestejä
4,357
Alajärven Ankkurit

1 Severi Piispanen
2 Ville Posti
3 Antti Pukkinen
4 Sasu Iivarinen
5 Mikko Haukkala
6 Miika Keski-Petäjä
7 Nestori Yli-Sissala
8 Santeri Särkinen
9 Elmeri Antila

10 Markus Hallasuo
11 Mikael Penninkangas
12 Sami Mikkolanaho

Pj. Jari Mäkelä
2. pj. Jouni Oja-Lipasti

Seinäjoen JymyJussit

1 Tuomas Raunio
2 Tero Tyynelä
3 Juuso Myllyniemi
4 Henri Puputti
5 Elmeri Lieto
6 Toni Marjamäki
7 Atte Kontio
8 Sami-Jukka Korvola
9 Henri Itävalo

10 Jukka-Pekka Vainionpää
11 Joona Kettunen
12 Joona Katajamäki

Pj. Mikko Vainionpää
2. pj. Jan Hautala

???

Jusseista edelleen pois Viita ja Miika Anttila.

Ollaanko Tyynelää todellakin ykköskärkeen tosissaan pelaamassa vaiko edelleenkö vain kokeillaan.
 
Viestejä
4,357
1549785371914.png
 
Viestejä
4,357
Sehän oli hyvä jakso, 3 vuoroa sisällä ja 4-0 pataan Ankkureita.

Toinen jakso on kohta jo alkamassa.
 
Viestejä
52
Alajärven Ankkurit - JymyJussit
0-2 (0-4, 3-7)

Pesis Live - Pesäpallon tulosseuranta

SJJ:
Jukka-Pekka Vainionpää 5+0
Tero Tyynelä 0+4
Elmeri Lieto 2+1
Juuso Myllyniemi 1+2
Henri Itävalo 2+0
Oskari Mäkelä 1+0
Henri Puputti 0+1
Sami-Jukka Korvola 0+1
Ville Viita 0+1
Tuomas Raunio 0+1

AA:
Nestori Yli-Sissala 2+0
Sami Mikkolanaho 1+0
Miika Keski-Petäjä 0+1
Manu Haukkala 0+1
Mikael Penninkangas 0+1
 

EEvi

Mä taas pidän goldhammerin tietoja hyvinkin luotettavina. Kunnes toisin todistetaan. Lainatussa viestissä ei käydä kymmenien kilometrien säteellä mitattuna edes totuuden vieressä. Todellisuudessa.

No, ihan voit luottaa goldhammerin "tietoihin". Kuitenkin tuo "munaus Ruuskan kanssa" tuossa tekstissä kertoo, ettei ko. henkilö tiedä asioista juurikaan mitään. Jymyjussit edelleen vahvasti vain Jukkiksen varassa. Ei kovin vakuuttanut tämän päivän peli hallissa. Toki kesään on matkaa...
 
Viestejä
52
Iso käsi Seinäjoen tekniikalle päivän Ruutu-tuotannosta. Paljon möyhöämistä silloin kun asiat ei toimi, mutta tänään näkyi hyvin ja kirkkaasti! Olipa hidastuksiakin taiottu ainakin jälkimmäiseen peliin mukaan, vaikkei ns. "oma peli" ollutkaan. Hyvä, että Jussien taustoilla on osaavaa porukkaa! (y)(y)
 
Viestejä
1,849
No, ihan voit luottaa goldhammerin "tietoihin". Kuitenkin tuo "munaus Ruuskan kanssa" tuossa tekstissä kertoo, ettei ko. henkilö tiedä asioista juurikaan mitään.
No kerro sitten miten asiat oikeasti oli. Voidaan sitten arvioida niitä tietoja.

Jymyjussit edelleen vahvasti vain Jukkiksen varassa. Ei kovin vakuuttanut tämän päivän peli hallissa. Toki kesään on matkaa...
Ottelua en nähnyt mutta tilastojen mukaan ihan hyvinhän tuo meni. Mutta kerro toki tarkemmin.
 

EEvi

No kerro sitten miten asiat oikeasti oli. Voidaan sitten arvioida niitä tietoja.

Mulla ei tarvetta asiaa ole selitellä, mutta ei muidenkaan kannattaisi arvella/arvailla asioita mistä ei ole varmaa tietoa.


Ottelua en nähnyt mutta tilastojen mukaan ihan hyvinhän tuo meni. Mutta kerro toki tarkemmin.

Eipä tuo muillakaan mitään mullistavaa peliä vielä ollut, niin ei kannata tässä vaiheessa kautta oikein isoja analyysejä tehdä.

Katellaan kun saadaan lisää pelejä alle. Kuten sanoin....Kesään on matkaa.
 
Viestejä
1,849
Eipä tuo muillakaan mitään mullistavaa peliä vielä ollut, niin ei kannata tässä vaiheessa kautta oikein isoja analyysejä tehdä.
Tästä olen samaa mieltä.

Mulla ei tarvetta asiaa ole selitellä, mutta ei muidenkaan kannattaisi arvella/arvailla asioita mistä ei ole varmaa tietoa.
Jos sä sänot että muilla on väärää tietoa niin johonkin tietoon sen täytyy perustua. Mistä muuten tiedät ettei muilla ole varmaa tietoa?
 

EEvi

Tästä olen samaa mieltä.


Jos sä sänot että muilla on väärää tietoa niin johonkin tietoon sen täytyy perustua. Mistä muuten tiedät ettei muilla ole varmaa tietoa?


No kun mulla on varmaa tietoa. En niitä täällä rupea selvittelemään........
 
Viestejä
1,518
Tiedän kyllä mutta en kerro. Aika tuttu kaava näilläkin palstoilla. Pyritään nostamaan pari napsua omaa statusta. ;)

Joo mullakin on sisäpiiritietoa ja te kaikki olette väärässä. En tosin edes tiedä mistä puhutte, kun en vaivautunut lukemaan ketjua riittävän pitkälle. Enkä aio todellakaan kertoa mistä tietoni olen saanut.

No mutta joo. Jymyjussien pelihän näytti ihan railakkaalta, toki vastustaja ei ollut mikään huippujoukkue jos edes pudotuspelijoukkue ensi kaudella..
 
Viestejä
4,357
[QUOTE="nastafiilis, post: 84337, member: 240"
No mutta joo. Jymyjussien pelihän näytti ihan railakkaalta, toki vastustaja ei ollut mikään huippujoukkue jos edes pudotuspelijoukkue ensi kaudella..[/QUOTE]

Eikös Ankkurit ole lähinnä viimeisen sijan välttelijä, vai oliko silläkään enää merkitystä vai tippuiko viimeinen suoraan?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös