Supervuoro Verkkolehti »

Imatran Pallo-Veikot 2023

Viestejä
837
Minusta olisi järkevää ottaa 18 - 25 vuotiailta pääsymaksuna vaikka 5 euroa. Jos tottuu ilmaiseen tuotteeseen, on melko iso kynnys maksaa siitä ilmaiskauden jälkeen 15 euroa.
No jaa, siinä kohti kun ikää alkaa olla se 25 on jo työpaikkaa ja sillain ja siinä sitten ei enää pikkumaksut niin kiinnosta.
 
Viestejä
68
No jaa, siinä kohti kun ikää alkaa olla se 25 on jo työpaikkaa ja sillain ja siinä sitten ei enää pikkumaksut niin kiinnosta.
Juurikin näin. Samahan se oli aikoinaan itselläkin, kun pääsi nuorena ilmaiseksi ja tykästyi, niin ei sillä lipun hinnalla myöhemmin ollut mitään merkitystä.
Onko mitään tutkimustuloksia nykypäivän katsojien ikäjakaumasta?
 
Viestejä
449
Minusta olisi järkevää ottaa 18 - 25 vuotiailta pääsymaksuna vaikka 5 euroa. Jos tottuu ilmaiseen tuotteeseen, on melko iso kynnys maksaa siitä ilmaiskauden jälkeen 15 euroa.

No jaa, siinä kohti kun ikää alkaa olla se 25 on jo työpaikkaa ja sillain ja siinä sitten ei enää pikkumaksut niin kiinnosta.
Tässä on kahta koulukuntaa. Olen itse ollut samalla kannalla kuin Tilastoniilo. Itselle se ei ollut ongelma ruveta maksamaan pääsylipusta kun ikä tuli ns. täyteen, mutta tiedän monien ajattelevan, että empäs kehtaa maksaa 15-20 euroa lipusta kun ennen pääsi ilmaiseksi. Kyllä siinä joillain kynnys kasvaa. Isossa kuvassa toki hieno asia että alle kaksvitoset päästetään ilmaiseksi. Yleisöä tarvitaan aina.
 
Viestejä
448
On jotenkin erikoista, että jos olet 25 juuri täyttänyt, niin maksat normihinnan ja täytät ensi viikolla, niin menet ilmaiseksi. Mielestäni paras olisi, että opiskelijakortilla ilmaiseksi ((samoin lapset tietysti), muuten normihinta, eläkeläiset hiukan edullisemmin. Tämä systeemi on käytössä edustamani seuran pääsarjajoukkueella ja olen tätä itse ollut päättämässä. IPV:n kausikortit ovat vielä aika edulliset, joten niihinkin löytyy varaa useimmilta, minkä johdosta otteluissa käynti olisi mahdotonta. Yksi, mikä voisi olla hyvä on jonkinlainen sarjakortti, vaikka viiden ottelun kortti, mikä olisi hiukan normilippua halvempi. Kesällä kuitenkin lomat, mökkielämä ja epävakaiset säät eivät aina innosta lähtöä peleihin, sarjakortilla/lipulla todennäköisesti meni useammin paikalle, kun sää suosii ja sattuisi olemaan lähistöllä. Nämä kaikki ovat makuasioita, toimivat eri tavoin eri lajeissa, tärkeää olisi tietysti saada katsomoihin lisää ihmisiä.
 
Viestejä
621
Treenit tulevalle kaudelle alkaneet 🙂
 
Viestejä
621
Screenshot_20221217_133755.jpg
 
Viestejä
621
Tammikuinen hallipeli ei paljoa kerro kesävireestä, mutta jos tänään tulee puhdas voitto niin ainakin oikealla tiellä ollaan. Viime kaudella hallista ei tullut yhtäkään voittoa, niin toivottavasti se putki pistetään katki nyt heti.
 
Viestejä
448
Mukava aloitus IPV:ltä, vaikka kyseessä olikin harjoituspeli. Nyt on joukkueessa kotiuttajia ja se näkyi heti, vaikka Brandt olikin vielä poissa. Tästä on hyvä jatkaa ja nyt on paremmat fiilikset tulevan kauden suhteen jälleen.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös