Supervuoro Verkkolehti »

Imatran Pallo-Veikot 2022

Viestejä
621
Tänään sitten toinen parhaista saumoista ottaa pisteitä tältä kaudelta lopuista peleistä. Kotiuttamisestahan voitot ovat jääneet tällä kaudella niin usein kiinni, mutta koska kärki on toiminut melko hyvin viime aikoina niin eipä voitto vaadi kaikessa yksinkertaisuudessa ainoastaan sitä, että kotiutuspuolella saadaan hieman niitä hanoja auki ja räpylä pitää. Kohonen ja Kosonen kotiuttaneet kuitenkin viime peleissä sillä tasolla, että eipä ole kuin parannettavaa. Kitee ei kuitenkaan ole lyönyt ihan läjäpäin juoksuja vaikka heillä on tähtitason lyöjäjokeri, joten itse ainakin odotan optimistisesti tämän illan peliä. Kiteeltä tulossa fanibussi, joten toivottavasti yleisömäärä olisi lähellä 1000 tai yli.
 
Viestejä
88
Ei ole oikein, mutta tunnen suurta mielihyvää kun lyödään Kiteetä kuin vierasta sikaa. Juuri tuota joukkuetta johon oma poikamme Juuso Lattu lähti mestaruutta voittamaan.

Peliesityksetkin on sen mukaisia että varmasti on kultaa ja kunniaa tulossa. Jösses että on ollut tänään huono.
 
Viestejä
88
Käsittämätön lyöntiratkaisu toiseksi viimeisenä lyöjänä Kohoselta kun piti yksi juoksu tehdä vielä. Kolmonen tästä olisi pitänyt saada.
 
Viestejä
838
Käsittämätön lyöntiratkaisu toiseksi viimeisenä lyöjänä Kohoselta kun piti yksi juoksu tehdä vielä. Kolmonen tästä olisi pitänyt saada.
Siinä mentiin riskillä että se pinna tulee todennäköisemmin tässä kuin seuraavan lyöjän lyöjänä. Itse olisin Kososella ottanut toistakin kun yksi jo tuli. Kohosella toki oli sitten tarkoitus mutta se eka lyönti oli laiton. Siinä vaan muutenkin kaikki varmasti sitten jo osasi odottaa että kaksi yritystä tulee.
 
Viestejä
4,773
Viestejä
1,385
Siinä mentiin riskillä että se pinna tulee todennäköisemmin tässä kuin seuraavan lyöjän lyöjänä. Itse olisin Kososella ottanut toistakin kun yksi jo tuli. Kohosella toki oli sitten tarkoitus mutta se eka lyönti oli laiton. Siinä vaan muutenkin kaikki varmasti sitten jo osasi odottaa että kaksi yritystä tulee.
No totta kai todennäköisemmin, mutta maissahan se ois pitänyt silti pitää, niin olis jäänyt vielä toinenkin yritys.
 
Viestejä
838
No totta kai todennäköisemmin, mutta maissahan se ois pitänyt silti pitää, niin olis jäänyt vielä toinenkin yritys.
Lähinnä että kun se Kohosen ekakin oli lyhyt maissa ettäkun Kososella on se uhka saumoihin että minä olisin pommittanut saumaan taas mutta myös lyhyelle olisi ehkä uhan myötä ollut parempi sauma. En tosin niin hyvin tiedä kossun lyhyiden ja varsien tasoa. Mutta ihan se saumapommikin olisi ollut minun listalla. Olisi kouitenkin tarjonnut Kohoselle enemmän vaihtoehtoja ja tilaa vapaille.
 
Viestejä
838
Lähinnä että kun se Kohosen ekakin oli lyhyt maissa ettäkun Kososella on se uhka saumoihin että minä olisin pommittanut saumaan taas mutta myös lyhyelle olisi ehkä uhan myötä ollut parempi sauma. En tosin niin hyvin tiedä kossun lyhyiden ja varsien tasoa. Mutta ihan se saumapommikin olisi ollut minun listalla. Olisi kouitenkin tarjonnut Kohoselle enemmän vaihtoehtoja ja tilaa vapaille.
Näköjään ei voi enää muokata mutta muotoiluvirhe. Eli olisin jo Kososella ottanut toisen yrityksen.
 
Viestejä
735
Tärkeät pinnat!

Hieno hurmos päälle alkuun, ei toki kantanut toiselle jaksolle. Kososen mailasta sitten tärkeä toinen piste.

Hyötyläiselle (y)

Itse kanssa aluksi manasin Kohosen viimeisen lyönnin ratkaisua, mutta Riikonen enää tulossa, niin riskillä mentiin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös