Supervuoro Verkkolehti »

Hyvinkään Tahko 2024

Viestejä
543
Urheilubisnes ei kannata yleensä ollenkaan. Parhaimmillaan urheiluseurat ja organisaatiot tekevät nollatulosta. Kaikkihan sen tietävät!
Miten tulla miljonääriksi urheilubisneksessä? Aloita 2 miljoonalla. Kyllähän nämä ovat olleet toppatakin ostoon verrattavia caseja. Näytät kenen joukoissa seisot ja istut. Äkkiä menee sama raha muihin turhempiinkin. Jännä ettei pesiksen puolella ole tehty tuota Share Ilves ry mallia. Jäsenmaksu useammalle mahdollinen 50 ja kertyneillä rahoilla faniyhdistys ostaa osakkeita sen verran kuin kertyi ja käyttää ääntään yhtiökokouksissa....
 
Viestejä
513
Välillä jo miettinyt että niinköhän Österlund-huhu pitäisikään paikkaansa, mutta tämä kyllä nostaa taas odotuksia keskiviikon julkistuksia kohtaan:
FA870845-0269-4C54-AEA7-B60A31362848.jpeg


Kyllähän Pokela-Österlund melkoisen kovalta pelinjohtokaksikolta kuulostaisi!
 
Viestejä
44
Huomenna kaiketi julkaistaan pelinjohtajat (pokela ja österlund) ja sitten kalmari,kontio ja tchesmenski. Toikka lienee vaan uutisankka ainakin oman kuuleman mukaan. Eikä olisi järkeä heittää kyhyräistä hukkaan jonka itse näen parempana jo kuin toikka
Seis.

Siis hetkinen. Olen kyllä lukenut Pokela Hyvinkäälle -huhun useampaan kertaan. En kuitenkaan sitä ole lähtenyt tutkimaan sen suuremmin tai edes oikeastaan jaksanut kiinnostua vielä kun kaudet kesken.

Mutta. Onko nyt siis näin että Pokela&Österlund on tulossa Hyvinkäälle miesten pelinjohtoon!?

Nyt on kyllä mennyt rehellisesti ihan ohi tämä kuvio. Onhan naiset ja miehet melkein kaksi eri lajia yhden lajikaton alla. Mielenkiintoista, erittäin mielenkiintoista. Paljon kyllä laitan kysymysmerkkejä, muutaman huutomerkinkin, tämän virityksen ylle. Mutta mikä sen masokistisesti parempaa kuin myöntää jokaisen kauden päätteeksi olleensa väärässä. Avoimin mielin lähden seuraamaan tätä kokeilua!

Pääsi yllättämään kyllä niin täysin tässä kaiken muun pesis-tohinan varjoissa että ehkä tästä sitten jonkun ajatuksen löytää kun nukkuu muutaman yön ja miettii muitakin näkökulmia kuin omaa puupäisyyttään.
 
Viestejä
44
No niin. Sormet sauhusivat ylläolevaa viestiä kirjoittamaan hämmästyksestä jo niin kovin että en edes malttanut lukea ketjua loppuun.

Olen kyllä säälittävän katveessa näköjään nämä finaaliviikot elänyt.

Tämähän se selittääkin sitten jo oikeastaan aika paljon. En ole erityisen innoissani.
 
Viestejä
897
Seis.

Siis hetkinen. Olen kyllä lukenut Pokela Hyvinkäälle -huhun useampaan kertaan. En kuitenkaan sitä ole lähtenyt tutkimaan sen suuremmin tai edes oikeastaan jaksanut kiinnostua vielä kun kaudet kesken.

Mutta. Onko nyt siis näin että Pokela&Österlund on tulossa Hyvinkäälle miesten pelinjohtoon!?

Nyt on kyllä mennyt rehellisesti ihan ohi tämä kuvio. Onhan naiset ja miehet melkein kaksi eri lajia yhden lajikaton alla. Mielenkiintoista, erittäin mielenkiintoista. Paljon kyllä laitan kysymysmerkkejä, muutaman huutomerkinkin, tämän virityksen ylle. Mutta mikä sen masokistisesti parempaa kuin myöntää jokaisen kauden päätteeksi olleensa väärässä. Avoimin mielin lähden seuraamaan tätä kokeilua!

Pääsi yllättämään kyllä niin täysin tässä kaiken muun pesis-tohinan varjoissa että ehkä tästä sitten jonkun ajatuksen löytää kun nukkuu muutaman yön ja miettii muitakin näkökulmia kuin omaa puupäisyyttään.
Kyllä näin on. Pokela on ollut pesiskansan tiedossa pitkään, ja varmaankin itse on halunnut aisaparikseen Österlundin. Siitä tuli kai vähän sanomistakin, kun Österlundin nimi ekaa kertaa vilahti huhuissa, mutta kuten on huomattu, vaikea näitä näin pienen piirin juttuja on salassakaan pitää.

Ruutu menettää Samissa hyvän asiantuntijan. Eiköhän niitä kuitenkin ilmaannu ensi kevääseen mennessä lisää. Tahkolle tuo asiantuntemus on kyllä erittäin käyttökelpoinen asia.
 
Viestejä
513
1 Nurmio 3K
2 Kontio 3V
3 Eskelinen 3P
4 Ikonen 2K
5 Patova 2P
6 Alanen L
7 Lehtola S
8 Kuosa 1V
9 Raesmaa 2K
10 Niemi
11 Kyhyräinen/Toikka
12 Kyhyräinen/Tschesmenski/Kalmari
1.PJ Pokela
2.PJ Österlund

Olisihan tuossa suht kova paketti alkavaan kauteen. Ja enää alle 3kk niin pääsee jo ensimmäisiä matseja näkemään!
 
Viestejä
135
Nyt on kyllä mennyt rehellisesti ihan ohi tämä kuvio. Onhan naiset ja miehet melkein kaksi eri lajia yhden lajikaton alla. Mielenkiintoista, erittäin mielenkiintoista. Paljon kyllä laitan kysymysmerkkejä, muutaman huutomerkinkin, tämän virityksen ylle. Mutta mikä sen masokistisesti parempaa kuin myöntää jokaisen kauden päätteeksi olleensa väärässä.
Onhan näitä hyviä pelinjohtajia noussut naistenkin puolelta esimerkiksi Haimi ja AYS, eli anna ihmeessä mahdollisuus. Naisten sarja on ihan yhtä lailla huippujoukkueita täynnä. Tuohon listaan voisi lisätä Tomi Niskasenkin, pitkä pätkä meni Lapualla. Näistäkin kolmesta Pokelalla ylivoimaisesti parhaat meriitit naisten pelinjohdosta niin on loistava kokeilemisen arvoinen kortti
 
Viestejä
44
Onhan näitä hyviä pelinjohtajia noussut naistenkin puolelta esimerkiksi Haimi ja AYS, eli anna ihmeessä mahdollisuus.
Annan kyllä ehdottomasti mahdollisuuden, ei ollut siitä kysymys.

Pääsi vain puskista yllättämään tämä miehiin siirtyminen. Itse en näe tätä kaksikkoa miesjoukkueen peräsimessä hirveän tuloksellisena. Pidän molempia, etenkin Österlundia vahvasti naispesäpallon tuntijoina. Johtamiseen liittyy aina paljon muutakin kuin se lajitieto.

Pysyn edelleen neutraalissa termivalinnassani: mielenkiintoinen haku.
 
Viestejä
65
Annan kyllä ehdottomasti mahdollisuuden, ei ollut siitä kysymys.

Pääsi vain puskista yllättämään tämä miehiin siirtyminen. Itse en näe tätä kaksikkoa miesjoukkueen peräsimessä hirveän tuloksellisena. Pidän molempia, etenkin Österlundia vahvasti naispesäpallon tuntijoina. Johtamiseen liittyy aina paljon muutakin kuin se lajitieto.

Pysyn edelleen neutraalissa termivalinnassani: mielenkiintoinen haku.
Onhan Österlundilla taustaa myös JoMan miesten 2. pj.
 
Viestejä
1,152
Seis.

Siis hetkinen. Olen kyllä lukenut Pokela Hyvinkäälle -huhun useampaan kertaan. En kuitenkaan sitä ole lähtenyt tutkimaan sen suuremmin tai edes oikeastaan jaksanut kiinnostua vielä kun kaudet kesken.

Mutta. Onko nyt siis näin että Pokela&Österlund on tulossa Hyvinkäälle miesten pelinjohtoon!?

Nyt on kyllä mennyt rehellisesti ihan ohi tämä kuvio. Onhan naiset ja miehet melkein kaksi eri lajia yhden lajikaton alla. Mielenkiintoista, erittäin mielenkiintoista. Paljon kyllä laitan kysymysmerkkejä, muutaman huutomerkinkin, tämän virityksen ylle. Mutta mikä sen masokistisesti parempaa kuin myöntää jokaisen kauden päätteeksi olleensa väärässä. Avoimin mielin lähden seuraamaan tätä kokeilua!

Pääsi yllättämään kyllä niin täysin tässä kaiken muun pesis-tohinan varjoissa että ehkä tästä sitten jonkun ajatuksen löytää kun nukkuu muutaman yön ja miettii muitakin näkökulmia kuin omaa puupäisyyttään.

Mä en näe mitään ongelmaa, että Pokela ja Österlund valmensivat miehiä yhtä hyvin, kun naisiakin. Joskus miesten joukkueen johtaminen voi olla selkeämpää ja helpompaa, kun ei tarvitse miettiä, että kuka pahoittaa mielensä mistäkin asiasta ja miesten fysiikka tekee pelistä selkeämpää. Mä en myöskään Pokelan ja Österlundin tapauksessa kyseenalaista, että heillä ei olisi riittävästi auktoriteettia.

Mä näen tilanteen Hyvinkään Tahkon kannalta hyvin positiivisena. Joukkueella on ollut valtavaa turbulenssia pelinjohdossa, mutta nyt tämä Pokela, Österlund ja taustalla Antti Yli-Saunamäki tuntuu todella hyvältä kolmikolta. Uskon, että toiminnassa pitää olla jatkuvuutta ja vain siten saavutetaan menestystä.
 
Viestejä
513
Itse en näe tätä kaksikkoa miesjoukkueen peräsimessä hirveän tuloksellisena. Pidän molempia, etenkin Österlundia vahvasti naispesäpallon tuntijoina. Johtamiseen liittyy aina paljon muutakin kuin se lajitieto.
Mikä huipputason naispesäpalloilun puolella kertyneestä kokemuksesta (ja vahvoista näytöistä) on mielestäsi sellaista, mikä ei antaisi antaisi edellytyksiä toimia yhtä menestyksekkäästi huipputason miespesäpalloilun puolella? Mitä tietoa ja osaamista kaksikko on mielestäsi vailla?
 
Viestejä
1,499
Mikä huipputason naispesäpalloilun puolella kertyneestä kokemuksesta (ja vahvoista näytöistä) on mielestäsi sellaista, mikä ei antaisi antaisi edellytyksiä toimia yhtä menestyksekkäästi huipputason miespesäpalloilun puolella? Mitä tietoa ja osaamista kaksikko on mielestäsi vailla?
Ehkä tahkolaisena hommaisin molemmille joululahjaksi sordiinot.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös