Supervuoro Verkkolehti »

Fera Rauma 2024

Viestejä
210
Hyvin erikoinen vaihdos tämä Suomisen vaihtuminen Valkeejärveen. Pidän Suomista merkittävästi parempana lyöjänä. Lisäksi seuran oma kasvatti. Valkeejärvi ei ole kuulemma aina ollut aiemmissa seuroissaan tyytyväinen rooliinsa, halunnut pelata myös ulkopeliä jokeripaidan sijasta.
 
Viestejä
21
Hyvin erikoinen vaihdos tämä Suomisen vaihtuminen Valkeejärveen. Pidän Suomista merkittävästi parempana lyöjänä. Lisäksi seuran oma kasvatti. Valkeejärvi ei ole kuulemma aina ollut aiemmissa seuroissaan tyytyväinen rooliinsa, halunnut pelata myös ulkopeliä jokeripaidan sijasta.
Samaa mieltä. Miksi vaihtaa tilastoissakin huonommalla sijalla ollut lyöjäjokeri. Olisi luullut, että sopimus olisi allekirjoitettu omalle kasvatille - ei kai raha ole ollut isossa roolissa. Ja ennemmin sitten jokeri Kesti olisi jätetty ilman sopimusta.
 
Viestejä
838
Samaa mieltä. Miksi vaihtaa tilastoissakin huonommalla sijalla ollut lyöjäjokeri. Olisi luullut, että sopimus olisi allekirjoitettu omalle kasvatille - ei kai raha ole ollut isossa roolissa. Ja ennemmin sitten jokeri Kesti olisi jätetty ilman sopimusta.
Ei kai läheskään aina ole kyse siitä että seura ei tarjoa jatkosopimusta? Jos Suominen itse on halunnut lähteä muualle niin vaikea siihen on sopimusta silloin sorvata vaikka Feralla olisi kuinka intoa tehdä sopimus. Mutta tästä tapauksesta ei ainakaan minulla ole tietoa olisiko Suominen halunnut jäädä Raumalle.
 
Viestejä
2,565
Samaa mieltä. Miksi vaihtaa tilastoissakin huonommalla sijalla ollut lyöjäjokeri. Olisi luullut, että sopimus olisi allekirjoitettu omalle kasvatille - ei kai raha ole ollut isossa roolissa. Ja ennemmin sitten jokeri Kesti olisi jätetty ilman sopimusta.
Vai onko kyse siitä, että kotiuttajajokeria kipeästi kaipaava Pesäkarhut olisi kiinnittänyt Suomisen, jos Lepistö ei ole saatavissa? Tuli vaan mieleen.
 
Viestejä
14
Samaa mieltä. Miksi vaihtaa tilastoissakin huonommalla sijalla ollut lyöjäjokeri. Olisi luullut, että sopimus olisi allekirjoitettu omalle kasvatille - ei kai raha ole ollut isossa roolissa. Ja ennemmin sitten jokeri Kesti olisi jätetty ilman sopimusta.
Suominen olisi ollut tehokkaampi kotiuttaja kuin Kesti . Kesti sopisi paremminkin vaihtajaksi kuin kotiuttajaksi
 
Viestejä
94
Vai onko kyse siitä, että kotiuttajajokeria kipeästi kaipaava Pesäkarhut olisi kiinnittänyt Suomisen, jos Lepistö ei ole saatavissa? Tuli vaan mieleen.
Ei ole, syy oli Ferassa. Eräs "Yön Timo" voi katsoa peiliin miksi Suominen ei jatka Ferassa
 
Viestejä
514
Tämä kausi oli ensimmäinen kun Valkeejärvi keskittyi puhtaasti kotiutushommiin ja onnistui siinä aika mukavasti. Jos Suomiseen vertaa niin Valkeejärvellä oli vähemmän lyötyjä (42 vs 48), mutta kotiutusprosentti oli parempi (48.8% vs 44.0%).
Saa nähdä tuleeko Feraan lyöjäjokeriksi vai pelaako myös ulkona. Ei siitä ainakaan haittaa ole jos räpyläkin pysyy kädessä.

Noitten Kaikon kommenttien perusteella joukkueeseen on haluttu pelaaja jolla on kokemusta ja pikkuisen normaalia enemmän särmää. Mitaleita ja pari mestaruuttakin löytyy vaikka niistä muutama vuosi jo on aikaa.
Saattaa olla ihan hyväkin lisä Feraan.
 
Viestejä
461
Sitte täytyy aina muistaa, nottei kaudet ole veljiä keskinään, eli on täysin mahdollista notta vaiks tää kausi oli vähempi lyötyjä kuin Suomisel, niin ens kaudel voi ol kaks kertaa enemmän! Toki myös vähemmän, kaikki vaikuttaa kaikkeen... Valkeejärvestäkin puhutaan "vanhana" ja "parhaat kaudet takana" jne yms. Hei, ikää VASTA 25 !! 😁

Nuori! Paras kausi voi ol vielä tulemattakin! 👍

Ja nyt jo on uuden pj-parin varaan laskettu hurjat odotukset, jotka vanhat merkit paikkaans pitäen muuttuu taas suuttumukseks, jos ei heti eka peli olekaan murskavoitollinen... 😁

Semmoosta se on ihmisluonto, mut joskus vois asioita nähdä positiivisemminkin? Miten tää foorumi kerääkin kaikki negatiivarit ja besserwisserit kertomaan kuin jokaikinen juoksu on "väärin lyöty"? Ja huumori yms loistaa poissaolollaan? 🤔

Enkä puhu nyt vaan Feran ketjusta, koko alueella paistaa tuo ilmiö. Ikuista kinaamista, kuin joku kunnari olikin säkällä perseelleen lyöty... 😜😂

@Eino EV avaaks vähä ketä on "yön Timo"? 🤔 Tuon termin olen joskus kuullu käytettävän semmoses yhteydes, jota en iha heti yhdistä raumalaiseen pesikseen... 🤔 😀
 
Viestejä
11
@Eino EV avaaks vähä ketä on "yön Timo"? 🤔 Tuon termin olen joskus kuullu käytettävän semmoses yhteydes, jota en iha heti yhdistä raumalaiseen pesikseen... 🤔 😀
Eihän tätä minulta kysytty, mutta taisi EinoEV tarkoittaa erästä Timoa, joka hallituksessa istuu ja vaikuttanut aika isosti myös paikallisessa jääkiekkoseurassa.
 
Viestejä
21
Siirtomarkkinoilla paljon kuhinaa, mutta missä on Rauman Fera eikö vetovoimaa markkinoilla? Etukenttä kaipaisi kovasti hyvää tekijää.
 
Viestejä
461
Mäenpään kaksoset, Nelli ja Iida liittyy Feran edustukseen, Jyskeen Laitilasta. Seuran omia kasvatteja ovat... 👉

Ikää on 16, eli tulevaisuuden lupauksista puhutaan, niin kuin pittääkin!

Semmonen anekdootti, notta edellises työelämäs olen tehny näitten sukulaisäijän kans röitä. Sukua siis melkein superin pelurile... 😁

Mutta mitä tuos ylempänä kysellään, niin en osaa vastata? Ehkä siel on verkkoja vesillä... 🤔
 
Viestejä
4,768
Mäenpään kaksoset, Nelli ja Iida liittyy Feran edustukseen, Jyskeen Laitilasta. Seuran omia kasvatteja ovat... 👉

Ikää on 16, eli tulevaisuuden lupauksista puhutaan, niin kuin pittääkin!

Semmonen anekdootti, notta edellises työelämäs olen tehny näitten sukulaisäijän kans röitä. Sukua siis melkein superin pelurile... 😁

Mutta mitä tuos ylempänä kysellään, niin en osaa vastata? Ehkä siel on verkkoja vesillä... 🤔
 
Viestejä
94
Ei kai läheskään aina ole kyse siitä että seura ei tarjoa jatkosopimusta? Jos Suominen itse on halunnut lähteä muualle niin vaikea siihen on sopimusta silloin sorvata vaikka Feralla olisi kuinka intoa tehdä sopimus. Mutta tästä tapauksesta ei ainakaan minulla ole tietoa olisiko Suominen halunnut jäädä Raumalle.
suomisella oli halu jatkaa raumalla, seura ei tehnyt sopimusta
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,049
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös