Supervuoro Verkkolehti »

Fera Rauma 2024

Viestejä
514
Aino Lepola
Onko varma tieto? Sulla on tainnut faktaa näistä aiemmin kyllä olla. Toivoin että Lepola olisi jatkanut Mansessa, mutta paljonko sitä peliaikaa olisi tullut ensi kaudellakaan.
Tällä menneellä kaudella Mansen nuorten pelureiden pelit loppui kyllä ihan liian aikaisin. Lepola ja Siiri Laine eivät pelanneet peliäkään heinäkuun lopun jälkeen kun Mansen tyttöjen superin kausi loppui runkosarjaan.

Onko tietoa Erica Rosendahlista?
Rosendahl ei ole tehnyt vielä sopparia Feraan tai Jyskeeseen kumpaankaan. Enemmän Jyskeen pelejä seuranneet voivat korjata jos olen väärässä, mutta sanoisin että Rosendahl on ainakin hyvin lähellä sitä tasoa, että voisi lukkaroida jossain superin seurassa. Lisäksi löi joukkueesta selvästi eniten kärkilyöntejä suht hyvällä prosentilla eli melkoisen tärkeä pelaaja olisi Laitilan kannalta.

Feran kannalta Rosendahl olisi hyvä saada pysymään seurassa ja farmisopimuksella pelaamaan Laitilaan. Silloin olisi käytössä laadukas kakkoslukkari loukkaantumisten varalta.

Rosendahlin omalta kannalta ajateltuna tähtäin on varmasti superissa. Hakoniemellä on sopimus Feraan ainakin kahdelle seuraavalle kaudelle ja Hakoniemen ohittaminen pelaamalla ykkösessä ei ole ihan helppo rasti.
Nopein reitti superiin olisi Laitilan nousu. Jos se ei onnistu ensi kaudellakaan eikä Ferassa tule peliaikaa/näytön paikkoja lukkarin tontilla niin onko aika katsella muualle?
Jostain siellä varmaan vielä neuvotellaan kun muuten joukkue näyttää aika valmiilta ja soppareita on julkistettu jo pitkin kesää.
 
Viestejä
838
Onko varma tieto? Sulla on tainnut faktaa näistä aiemmin kyllä olla. Toivoin että Lepola olisi jatkanut Mansessa, mutta paljonko sitä peliaikaa olisi tullut ensi kaudellakaan.
Tällä menneellä kaudella Mansen nuorten pelureiden pelit loppui kyllä ihan liian aikaisin. Lepola ja Siiri Laine eivät pelanneet peliäkään heinäkuun lopun jälkeen kun Mansen tyttöjen superin kausi loppui runkosarjaan.
Vaikea sanoa miksi varsinkin Laineen peluutus oli mitä oli. Ei päässyt pelaamaan Superissa juurikaan, B:n pelit oikeastaan ainoat mitä pelasi. Eikö halunnut itse pelailla Mansen Suomarissa, vai eikö sitä vaan nähty Mansessa järkeväksi. Siellä olisi saanut reilusti lisää pelejä ja kausikin olisi jatkunut pitkälle elokuuhun. Laine ei kuitenkaan niin kova pelaaja vielä ole etteikö Suomarissakin, varsinkin lohkon loppupeleissä olisi haastetta piisannut.
 
Viestejä
175
Vaikea sanoa miksi varsinkin Laineen peluutus oli mitä oli. Ei päässyt pelaamaan Superissa juurikaan, B:n pelit oikeastaan ainoat mitä pelasi. Eikö halunnut itse pelailla Mansen Suomarissa, vai eikö sitä vaan nähty Mansessa järkeväksi. Siellä olisi saanut reilusti lisää pelejä ja kausikin olisi jatkunut pitkälle elokuuhun. Laine ei kuitenkaan niin kova pelaaja vielä ole etteikö Suomarissakin, varsinkin lohkon loppupeleissä olisi haastetta piisannut.
Tämä oli kyllä niin omituinen järjestely, että sitä oli vaikea ymmärtää.

Vaikka menee nyt väärään ketjuun, niin pelaajalla ei pidä olla tuossa kohtaa vaihtoehtoja, jos pelipaikka superista ei irtoa. Nuoret pelaajat eivät ole välttämättä itse kykeneviä katsomaan isossa kuvassa omaa parastaan ja pitävät alemmissa sarjoissa pelaamista jotenkin vähäpätöisempänä. Pääasia pitäisi olla, että pääsee pelaamaan isossa roolissa. Se, että hengaa superin ringissä mailoja kantelemassa ei kehitä muuta kuin istumalihaksia.

Superin pelaajasopimuksissa on jopa maininta, että pelaaja on velvollinen pelaamaan seuran osoittamassa joukkueessa tjmsp.
 
Viestejä
94
Vahvistus tuli, 19.10 LS uutisoi: Nyt tamperelaisen reitti kaartaa Raumalle. Aino Lepola, 18, on tehnyt Feran kanssa 1+1-vuotisen sopimuksen, jossa optio on seuralla.
 
Viestejä
4,768

"Superpesisjoukkue aloittaa uuden kauden yhteisesti huomenna perjantaina, kun luvassa on ensimmäinen leiriviikonloppu Raumalla. Viikonlopun aikana luvassa vielä yksi pelaajauutinen."
 
Viestejä
94
Nyt kyllä aikamoinen huhu saavutti korvani, Meea Lehtinen tekee paluun. Tietotoimisto kertoo että avausleirillä Meea ollut paikalla ja huomenna sopimus julki. Aika huikea juttu!
 
Viestejä
4,768
 
Viestejä
21
Länsi-Suomesta lainattua... "Raumalla ei nähty käyttöä, mutta Pori nappasi riveihinsä". Eino EV ylempänä ketjussa viittasi "yön Timon" osallisuuteen tässä "farssissa". Tässä jotain ylempää matematiikkaa täytyy olla kun tällainen tavallinen tallaaja ei ymmärrä tätä yhtälöä ollenkaan. Mestarijoukkueelle kelpaa mutta aina sijoilla 6-8 oleva seura ei pidä kiinni lyöjäjokeristaan - ja nimenomaan kotiutusten kanssa tuskailtu pidemmän ajan - ja visiona kuitenkin aina kerrotaan tavoitteena olevan mitalipelit. Toivottavasti ei "oma koira" pure pahasti ensi vuonna
 
Viestejä
977
Länsi-Suomesta lainattua... "Raumalla ei nähty käyttöä, mutta Pori nappasi riveihinsä". Eino EV ylempänä ketjussa viittasi "yön Timon" osallisuuteen tässä "farssissa". Tässä jotain ylempää matematiikkaa täytyy olla kun tällainen tavallinen tallaaja ei ymmärrä tätä yhtälöä ollenkaan. Mestarijoukkueelle kelpaa mutta aina sijoilla 6-8 oleva seura ei pidä kiinni lyöjäjokeristaan - ja nimenomaan kotiutusten kanssa tuskailtu pidemmän ajan - ja visiona kuitenkin aina kerrotaan tavoitteena olevan mitalipelit. Toivottavasti ei "oma koira" pure pahasti ensi vuonna
Kuka on "yön Timo"?
 
Viestejä
461
Kuka on "yön Timo"?
Tätä kyselin ittekin taannoin, toises yhteydes, mutta ilmeisesti Eino & co meinaa Timoa, joka toimii Feran kuin Lukon hallituksis yms taustoissa?

Nimiä ei vissiin saanu kirjotella? 🤔

Mutta kyllähän tuo googlella löytyy... 😁 Toki nyt tosiaan en itse tiedä jutun realisuudesta mittään, nää taitaa olla näitä abc:n parlamentin juttuja...?
 
Viestejä
275
Itse kuulin puhuttavan, että Suominen oli ilmoittanut itse, että ei halua käyttää optiota ja seura hankki siksi Valkeejärven. Liekkö Suomisella tullutkin mutka matkaan ja olikin sen jälkeen ilmaissut halunsa jatkaa mutta Fera oli ehtinyt jo liikeensä tehdä.
 
Viestejä
977
Itse kuulin puhuttavan, että Suominen oli ilmoittanut itse, että ei halua käyttää optiota ja seura hankki siksi Valkeejärven. Liekkö Suomisella tullutkin mutka matkaan ja olikin sen jälkeen ilmaissut halunsa jatkaa mutta Fera oli ehtinyt jo liikeensä tehdä.
Väärin kuultu.
 
Viestejä
461
Väärin kuultu.
Ok, no tämähän selvensi... 😁
Olis joskus mukava, jos vähän avaisit näitä sun 1 - 2 sanan mittasia postauksia? 🤔

Sinänsähän tuollakaan ole merkitystä, ei Suominen sieltä enää Feraan tule tai muuta, hymyilyttää vaan... 🙂 Mitä lisä-arvoa tommoset tuo, ilman sen kummempaa selitystä tahi perustelua?

Pelaako Suominen nrolla vai jokerina? Ei pelaa... 😎
 
Viestejä
94
Itse kuulin puhuttavan, että Suominen oli ilmoittanut itse, että ei halua käyttää optiota ja seura hankki siksi Valkeejärven. Liekkö Suomisella tullutkin mutka matkaan ja olikin sen jälkeen ilmaissut halunsa jatkaa mutta Fera oli ehtinyt jo liikeensä tehdä.
Ei tainnut ihan näin mennä
 
Viestejä
39
Harmillinen asia Lehtiselle. Itse en kyllä oikein näe mihin rooliin olisi tullut. Tai selväähän se on, että jokeri-paitaan, mutta kun ei sielläkään oikein mielestäni ole tilaa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös