Supervuoro Verkkolehti »

ViVe - JoMa, välierä 2022

Viestejä
141
Ei luovuteta? Ja kuka?

Pelataan välieriä, tärkeä 2. ottelu. Joma johtaa vielä eka jaksoa 5-4 ja on jaksovoitossa kiinni. Sen jälkeen on n. 100 kertaa helpompi lähteä toka jaksolle ja vastustajalla taas vaikeampaa. Ottelusarjan jatkosta puhumattakaan.

Jaksovoitto on jo puoliksi taskussa kun suosikkipelaaja tekee ns väliahot ja kauhoo helpon polttoheiton.. no ohi kauhoo tapansa mukaan.

Ja täällä selitellään kuin lapsenhoitajat ettei sillä ollut väliä kun olisi hävitty kuitenkin!!

Joten kysyn edelleen: kuka on luovuttanut?
Paras viidestä -sarja ei ratkea yhteen kauhaisuun. Sarjassa on koko joukkueella riittävästi aikaa tehdä voittavia suorituksia. Yksittäisen tilanteen taakse ei kannata mennä.
 
Viestejä
747
Miksei voi ihastella vastustajan peliä, vaikka kuinka v***ttaisi kannattamansa joukkueen häviö? Mulle ainakin tässä pesiksen seuraamisessa kyse on muustakin kuin vain oman joukkueen pärjäämisestä. On se nyt vaan helvetin hienoa nähdä hyviä pelisuorituksia ja joukkueita, vaikka ne ei ns omia olisikaan. Jos JoMan rahkeet ei nyt riitä, silti kannustetaan ja sitten katseet tulevaisuuteen. Ihan kuin se JoMaa auttaisi, jos mä täällä pää punaisena huutaisin ja haukkuisin Vimpelin alimpaan maanrakoon.

😂

Pitää ehkä kokeilla, onko vaikutusta. Jos nyt aloittaa (rohkeasti nimettömänä) oman joukkueensa haukkumisen, kohdistaa sen erityisesti tiettyihin yksilöihin (ajojahti) sekä aloittaa pirunmoisen Vimpelin manaamisen, niin lentääkö tällä toiminnalla Joensuun Mailan pelisuoritus huomenna bussin kattoon (ja siitä läpi)?

Väliahosta kuoriutuu seuraava Mäkelä mailanvarressa, kun me pesisnerot täällä foorumilla tajutaan vihdoin haukkua kaikki muut, paitsi Kosonen.

Itse seuraan myös muiden joukkueiden pelejä ja kyllä, iloitsen hyvistä pelisuorituksista ja laadukkaasta urheilusta, jos sellaista on tarjolla. Oman joukkueen tappio ärsyttää, kilpaurheilussa lienee kuitenkin ideana voittaa. Kukaan ei kuitenkaan aina voita, ei edes Manse 😉.

Jos JoMa ja KiPa eivät ole finaalissa (jälkimmäinen ei tänä vuonna ainakaan), kannatan Vimpeliä, ihan yksinkertaisesti siksi, että arvostan seuran tekemää upeaa juniorityötä ja osaamista. En ole koskaan ajatellut tämän olevan JoMalta pois.
 
Viestejä
650
Vaarana on lievä jakomielisyys, kun pitää haukkua kaikki, mut sitten ei saa haukkua omia kasvatteja tai jotakin muuta jonkun suosikkia. Vimpelistä voi haukkua kaikki, paitsi ei Anttilaa, Mäksää, Jukkista jne. Joten lopputuloksena JoMan menestystä esiin manatakseni julistan tässä kaikki pelaajat, joukkueet, pelinjohtajat, muut toimijat, pesiskentät, pesäpalloliiton ja kannattajat ihan paskoiksi, paitsi jos joku on eri mieltä. Ja ainakin itse olen.
 
Viestejä
52
Vaarana on lievä jakomielisyys, kun pitää haukkua kaikki, mut sitten ei saa haukkua omia kasvatteja tai jotakin muuta jonkun suosikkia. Vimpelistä voi haukkua kaikki, paitsi ei Anttilaa, Mäksää, Jukkista jne. Joten lopputuloksena JoMan menestystä esiin manatakseni julistan tässä kaikki pelaajat, joukkueet, pelinjohtajat, muut toimijat, pesiskentät, pesäpalloliiton ja kannattajat ihan paskoiksi, paitsi jos joku on eri mieltä. Ja ainakin itse olen.
Unohdit pallohaavit!
 
Viestejä
509
Ville näyttää tarjoilevan palloa Vimpelin lyöjille tänäänkin, ainakin jos ilmoitettua kokoonpanoa on uskominen.

Vähän kyllä kummastuttaa tämä JoMan kahden lukkarin konsepti joka ei käytännössä oikein missään enää näy, kun esimerkiksi lätkäpuolella aidosti myös vaihdetaan maalivahtia pleijareissa jos halutaan hakea uutta kulmaa sarjan korjaamiseksi uomiinsa jne.

Tietysti jos Topi kipeänä tms niin sitten ymmärrettävää. Muussa tapauksessa kummallista.
 
Viestejä
1,250
Ville Väliaho haastattelussa, jotain tällaista:

En ole onnistunut lautasen äärellä Vedon peliä vielä sotkemaan.

Ville on rehellisempi kuin täällä häntä puolustelevat tyypit. pisteet Villelle.
 
Viestejä
650
Ville Väliaho haastattelussa, jotain tällaista:

En ole onnistunut lautasen äärellä Vedon peliä vielä sotkemaan.

Ville on rehellisempi kuin täällä häntä puolustelevat tyypit. pisteet Villelle.
Ei kai kukaan tätä ole kiistänytkään, ettei olisi epäonnistunut Vedon pelin sotkemisessa 🙄

Edit: lisäyksenä, että tästä lienee turha jatkaa. Itse pidän Välläriä hyvänä lukkarina, mutta parasta Villeä ei valitettavasti ole nyt nähty, vaikka samalla todettava pelit eivät ratkea pelkästään lukkaripeliin. Tämä riittäköön tästä typerästä väännöstä omalta osaltani.
 
Viestejä
1,250
Ei kai kukaan tätä ole kiistänytkään, ettei olisi epäonnistunut Vedon pelin sotkemisessa 🙄

Edit: lisäyksenä, että tästä lienee turha jatkaa. Itse pidän Välläriä hyvänä lukkarina, mutta parasta Villeä ei valitettavasti ole nyt nähty, vaikka samalla todettava pelit eivät ratkea pelkästään lukkaripeliin. Tämä riittäköön tästä typerästä väännöstä omalta osaltani.


Jatkat vaan.

Hyvä että olet jaksanut typerästi vääntää.
 
Viestejä
225
Jomahan voi tästä kammeta vielä vaikka finaaliin, mutta tässä vaiheessa on sanottava, että aika eri lailla Kipa laittoi Vimpelille kampoihin vrt. seutukunnan isoveli. Aika yhtä maalia on isossa kuvassa ollut.
 
Viestejä
443
Jomahan voi tästä kammeta vielä vaikka finaaliin, mutta tässä vaiheessa on sanottava, että aika eri lailla Kipa laittoi Vimpelille kampoihin vrt. seutukunnan isoveli. Aika yhtä maalia on isossa kuvassa ollut.
KiPa-sarja teki ViVellekin hyvää. Tajusivat omat heikkoutensa ja treenasivat ne kuntoon. Nyt homma toimii, ainakin sisäpelissä.
 
Viestejä
650
JoMalla on tänään ollut muutamia väläyksiä jonkinlaisesta hyvästäkin pelistä, mutta Vimpeli on kyllä tyrehdyttänyt ne tehokkaasti. Aika lapastelua suurin osa ajasta.
 
Viestejä
1,392
JoMalla on tänään ollut muutamia väläyksiä jonkinlaisesta hyvästäkin pelistä, mutta Vimpeli on kyllä tyrehdyttänyt ne tehokkaasti. Aika lapastelua suurin osa ajasta.
JoMa ja "kunnan miehet".

Jos viitsisivät edes yrittää loppun asti, niin voisi antaa jonkinlaiset pinnat. Nyt on aika hiljaista.
 
Viestejä
4,125
Kylläpäs lässähti tämä välieräsarja Joman osalta energisen Jymy-sarjan jälkeen, Vimpeli on kyllä pelannut erittäin vakuuttavasti ja ansaitsee finaalipaikkansa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös