Supervuoro Verkkolehti »

Veijarit - Ehtoopuolen palloilijat

Viestejä
512
Juha Puhtimäeltä ja Tuomas Jussilalta on tullut uusi pesisaiheinen podcast. Löytyy ainakin Spotify:sta "Veijarit - Ehtoopuolen Palloilijat" -nimellä.
Oli rentoa ja viihdyttävää jutustelua pesiksestä.

"Ensimmäinen jakso tulille. Veijarit perkaa omia pelaajasopimuksia uran alkutaipaleelta korvauksineen ja luonnollisesti sattumuksien maustamana.

Ajankohtaisissa asioissa Case Manse PP - Toni "Kode" Kohonen sekä ajatuksia Talvisuperpesiksestä."


 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,044
Pilkottu tämä omaksi ketjukseen, kun mielenkiintoa lienee perus-podcastia enemmän.

Linkki ensimmäiseen jaksoon:

 
Viestejä
88
Eronen on ammattitoimittaja/mediaihminen joka saa kaiken toimimaan. Vähän ehkä kankea ekajakso Veijareilta, mutta se on ihan luonnollista kun aloitellaan uutta juttua. Meheviä juttujahan näiltä herroilta löytyy jatkossakin, joten menee kyllä seurantaan.
 
Viestejä
31
Tälle 40-kymppisiään lähentyvälle pelurille näyttää olevan pakkomielle pysyä palstoilla. Ja kukapas muu sen voisi tehdä paremmin kuin hän itse. Niin se vaan tahtoo ehtoopuolen kulkijalla menevän taas kerran itsekehuskelun puolelle.
Kukas kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse?
 
Viestejä
107
Tälle 40-kymppisiään lähentyvälle pelurille näyttää olevan pakkomielle pysyä palstoilla. Ja kukapas muu sen voisi tehdä paremmin kuin hän itse. Niin se vaan tahtoo ehtoopuolen kulkijalla menevän taas kerran itsekehuskelun puolelle.
Kukas kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse?
On todella uskomatonta että tästäkin saadaan negatiivinen tulokulma kaivettua.
Jos saat kokonaan tai osittain tulosi eri sosiaalisten alustojen kautta tai niitä hyödyntämällä, niin tämä esillä oleminen on välttämättömyys toiminnan jatkamiselle. Eli esillä ollessaan kaveri tekee työtään.
Mitä luulet kuinka paljon helpompaa mainospaikkojen myyminen on koko kansan tuntevalla Juhalla kuin jollain nobody Juha88:lla josta kukaan ei ole ikinä kuullut mitään? Nyt taas niitä valoja tauluun kaikki mielensäpahoittajat.
 
Viestejä
88
Juuri näin. Puhtimäkihän on itse suoraan todennut monta kertaa, että hän ei elä pesäpalloa pelaamalla, vaan pesäpallosta. Ja niinhän se on monella muullakin. Pelkkä pelaaminen ja siitä saatava palkka ei riitä jos haluaa leipänsä lajista tienata. No ehkä joku Jussila voi nippanappa pärjätä pelkällä pelaamisellakin, mutta ei niitä montaa ole.
 

LBC

Viestejä
3,633
Pelaamalla tienaamisesta puheenollen, ihan mielenkiinnolla kuuntelin lupaavien pelureiden alkupalkoista. Jussilakin sai mestaruusvuonnaan Pattijoella melko maltillista korvausta pelikohtaisella reilun satasen bonuksella, jos pelasi yhdeksikössä. No, eka täysi kausi ja ikää 19.

Ja Puhtimäen neuvottelut Koplan kanssa kaudelle 2012 oli mulle ainakin uutinen. Pitääköhän kömpiä Ylen vintille katsomaan, oliko tuosta juttua ollut, itse en silloin ollut kiinni keskusteluissa. Tiedä sitten, olisiko auttanut jatkamaan Koplan sijoituksia ylempänä, vaiko ajanut seuran konkkaan.
 
Viestejä
1,668
Tälle 40-kymppisiään lähentyvälle pelurille näyttää olevan pakkomielle pysyä palstoilla. Ja kukapas muu sen voisi tehdä paremmin kuin hän itse. Niin se vaan tahtoo ehtoopuolen kulkijalla menevän taas kerran itsekehuskelun puolelle.
Kukas kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse?
Ai, säkin olit kuulolla 🙈
 
Viestejä
101
Täytyy kyllä sanoa, että olisipa omatkin murheet yhtä pieniä kun papalla.
Minä en Puhtimäkeä tunne, mutta en ole kyllä saanut sellaista kuvaa että hän olisi esillä niinkään itsensä vuoksi. Tai Jussila. Toki näkyvyydellä varmaan saa sponsoreitakin, ei siinä, mutta uskon että hän on esillä ennenkaikkea lajin vuoksi. Onhan sillä esillä ololla myös hintansa, enemmän altistuu kaikenlaiselle negatiiviselle jauhamiselle kuten taas tässäkin ketjussa huomataan.
 
Viestejä
222
Onhan sillä esillä ololla myös hintansa, enemmän altistuu kaikenlaiselle negatiiviselle jauhamiselle kuten taas tässäkin ketjussa huomataan.
Tätähän tämä nykyaika on, kun "palautteen" antaminen on niin helppoa. Aikuiset ihmiset nyt pystyy, tai ainakin pitäisi pystyä käsittelemään ne kaikki törkypalaute, mutta nuoret sitten ovat herkempiä sen suhteen.
Ja kaikki sitä negaa saa niskaansa, on se sitten podcast, youtubettaja, tai joku random somevaikuttaja (hauska sana muuten).
Eipä ole sellaista ihmistä vastaan koskaan tullut, jota kaikki rakastaisi.
 

ARG

Viestejä
97
Pakko kirjoittaa, että itsekin monesti ajattelen kaikesta negatiivisesti, mutta sille en jaksa mitään sen enempää. Mutta siis, on hienoa, että näitä erilaisia podcasteja ja muitakin juttuja tehdään lajista joka on loppupeleissä todella pieni. Jos pelaajat tekis tämän saman vaikka jenkeissä MLB:stä, niin suurinosa on ihan hemmetin innoissaan. Ja onhan suomessakin vaikka toi Kimanttia iso juttu. Ja nyt samaan aikaan salibandyn puolella kolme pelaajaa myös laittoi podcastin pystyyn. Jospa kuitenkin lähdettäisiin siitä liikkeelle, että sen sijaan, että täytyy ajatella negatiivisesti näitä aloittelevia pesäpalloeläkeläisiä, niin otettaisiin vastaan se hyvä puoli, että he ovat nähneet oikeasti tätä kenttää siltä näkökulmalta mitä monet ei. Ja varmasti löytyy paljon kerrottavaa. Vaikka pesäpallo on pieni laji ja piiritkin on pienet, niin tämä voi innostaa silti monia ihmisiä lajin äärellekin, sillä sattumalta Puhtimäkikin on osannut itsensä markkinoida aika suurelle yleisölle. Ja tähän myös tulisi monien panostaa enemmän. Toki tää foorumin porukka mitkä varmaan kaipaa 80-luvulle, niin ei tule ymmärtämään näistä asioista mitään, eikä siinä.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,044


Toista jaksoa pukkaa ja miesten matka pois äidin "lihapatojen ääreltä" alkaa. Miksi Juhan matka vei Hyvinkäälle ja Tuomaksen Joensuuhun? Ratkaiseeko raha vai vaikuttaako muutkin asiat sopimusta tehtäessä? Entä mikä on Flow?



Kolmas jakso eetteriin. Nyt ei puhuta pelkästään pesäpallosta tai urheilemisesta. Mikä oikeasti elämässä on tärkeää? Tuomas avaa omaa vuottaan 2017. Tai oikeastaan mitä kaikkea se on sisältänyt siellä "esiripun takana". Puhutaan elämästä ja sen tuomista muutoksista urheilijalle. Ja miten me ollaan itseämme määritelleet ihmisinä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös