Ylläpito
Ylläpidon jäsen
- Viestejä
- 3,705
Raakel Koittola on aloittanut tänään 12.8. Superpesis Oy:n asiakkuus- ja tapahtumajohtajana. Koittola on aiemmin toiminut myynnin, markkinoinnin ja tapahtumien parissa erilaisissa tehtävissä. Viimeisimpänä hän on työskennellyt HIFK:n markkinointi- ja vastuullisuusjohtajana sekä aiemmin mm. AKK Sports Oy:ssa ja HIFK Footballissa. Työnkuva on uusi, ja siihen kuuluu esimerkiksi Superpesiksen asiakkuuksien johtaminen ja kehittäminen. Lisäksi Koittola vastaa jatkossa Superpesiksen tapahtumien, kuten Itä-Lännen, Fugepesiksen ja pesiskauden päätösgaalan, projektijohdosta.
”Olen todella innoissani! Oma tausta on Etelä-Pohjanmaan pesiskenttien laidoilta ja rakkaus lajiin on syntynyt sitä kautta. Sarjan ja lajin noste on ollut viime vuosina todella isoa – siksi onkin mahtavaa päästä mukaan tekemään ja kehittämään uutta, mutta ennen kaikkea palvelemaan seuroja”, Koittola sanoo.
Tuomas Kotialho on aloittanut tänään 12.8. Superpesis Oy:n markkinointi- ja viestintäjohtajana ja toimii samalla Taina Rinta-Kauhajärven sijaisena hänen vanhempainvapaansa ajan. Kotialholla on yli 15 vuoden työkokemus mainostoimistoista, joissa hänen asiakkainaan on ollut niin pörssiyhtiöitä kuin start-upejakin sekä useita eri urheilulajeja. Kotialho on työskennellyt Superpesiksen parissa jo useamman vuoden ja ollut suunnittelutoimiston kautta toteuttamassa Superpesiksen brändiuudistusta. Kotialhon työnkuvaan kuuluvat muun muassa Superpesiksen markkinoinnin ja viestinnän johtaminen ja suunnittelu, brändin kehittäminen ja jalkauttaminen, markkinointikampanjat ja verkkosivujen kehittäminen.
”Olen ilolla seurannut Superpesiksen viime vuosien kasvua. On upeaa astua nyt toimistosta asiakkaan puolelle ja päästä kehittämään Superpesiksen brändiä vielä syvemmin”, Kotialho kertoo.
Superpesiksen toimitusjohtaja Olli Aro kokee, että uudet rekrytoinnit vahvistavat organisaatiota ja tuovat mukanaan lisäosaamista seurojen käyttöön.
”Haluamme uusilla rekrytoinneilla vahvistaa toimintaamme. Superpesis Oy on toiminut nyt vuoden ajan, ja uudet rekrytoinnit vastaavat tavoitteisiimme auttaa seuroja kehittymään ja ammattimaistumaan entisestään”, Aro sanoo.
”Olen todella innoissani! Oma tausta on Etelä-Pohjanmaan pesiskenttien laidoilta ja rakkaus lajiin on syntynyt sitä kautta. Sarjan ja lajin noste on ollut viime vuosina todella isoa – siksi onkin mahtavaa päästä mukaan tekemään ja kehittämään uutta, mutta ennen kaikkea palvelemaan seuroja”, Koittola sanoo.
Tuomas Kotialho on aloittanut tänään 12.8. Superpesis Oy:n markkinointi- ja viestintäjohtajana ja toimii samalla Taina Rinta-Kauhajärven sijaisena hänen vanhempainvapaansa ajan. Kotialholla on yli 15 vuoden työkokemus mainostoimistoista, joissa hänen asiakkainaan on ollut niin pörssiyhtiöitä kuin start-upejakin sekä useita eri urheilulajeja. Kotialho on työskennellyt Superpesiksen parissa jo useamman vuoden ja ollut suunnittelutoimiston kautta toteuttamassa Superpesiksen brändiuudistusta. Kotialhon työnkuvaan kuuluvat muun muassa Superpesiksen markkinoinnin ja viestinnän johtaminen ja suunnittelu, brändin kehittäminen ja jalkauttaminen, markkinointikampanjat ja verkkosivujen kehittäminen.
”Olen ilolla seurannut Superpesiksen viime vuosien kasvua. On upeaa astua nyt toimistosta asiakkaan puolelle ja päästä kehittämään Superpesiksen brändiä vielä syvemmin”, Kotialho kertoo.
Superpesiksen toimitusjohtaja Olli Aro kokee, että uudet rekrytoinnit vahvistavat organisaatiota ja tuovat mukanaan lisäosaamista seurojen käyttöön.
”Haluamme uusilla rekrytoinneilla vahvistaa toimintaamme. Superpesis Oy on toiminut nyt vuoden ajan, ja uudet rekrytoinnit vastaavat tavoitteisiimme auttaa seuroja kehittymään ja ammattimaistumaan entisestään”, Aro sanoo.