Supervuoro Verkkolehti »

Superin paras kuuluttaja?

Viestejä
256
Minusta Joensuun nykyinen kuuluttaja on kannustava ja tasapuolinen. Ainoa mikä minua ärsyttää on hänen omituinen tapansa painottaa sanoja omituisesti viimeisille tavuille.

Tämä on oikeasTI iHAN todelLA ärsytTÄVÄÄ. Kyse ei ole yksittäisistä lauseista, vaan tautonomia jatkuu läPI otTELUN.
 
Viestejä
759
Onhan tuo Joensuun kuuluttajan äänenpainattaminen helvetin ärsyttävää mut eikö ketään muuta ärsytä myös se että se kertoo koko ajan millon yleisön pitää taputtaa? Tulee joku perussuoritus nii aina kuuluu "annetaampa raikuvat aplodit" vaikka yleisö on ihan omatoimisesti taputtanut ekaks. Eilen pelissä kuulutti että seuraavaan peliin pääsee naiset ilmasiks ja heti perään et "annetaampa tällekkin aplodit". Mun mielestä ehkä vielä ärsyttävämpää kun tuo lopunpainottaminen.
 
Viestejä
1,360
Onhan tuo Joensuun kuuluttajan äänenpainattaminen helvetin ärsyttävää mut eikö ketään muuta ärsytä myös se että se kertoo koko ajan millon yleisön pitää taputtaa? Tulee joku perussuoritus nii aina kuuluu "annetaampa raikuvat aplodit" vaikka yleisö on ihan omatoimisesti taputtanut ekaks. Eilen pelissä kuulutti että seuraavaan peliin pääsee naiset ilmasiks ja heti perään et "annetaampa tällekkin aplodit". Mun mielestä ehkä vielä ärsyttävämpää kun tuo lopunpainottaminen.

Joensuussa on myös se valotaulu, jolla vähän väliä näkyy animoidut taputtavat kädet. En sitten tiedä, kenestä on kivaa olla robottina pelissä ja taputtaa kun käsketään. Itse taputan silloin kun on hyvä suoritus ja en taputa paskalle suoritukselle tai muille älyttömyyksille edes käskystä. Ja jos ihmiset eivät osaa spontaanisti taputtaa hyville suorituksille, niin minkäs sille sitten voi.
 
Viestejä
4,367
Minuakin tavan takaa kyrsii kun Puutonen innostuu Vainionpään onnistuessa.

Siis sama mieshän hoitaa lehdistötilaisuudet. Ainakin JoMa.ottelun Jukkiksen haastattelu oli vähintäänkin outo. Käykää katsomassa.

Noin muuten ok tasoa.
 
Viestejä
449
Sotkamon kuuluttaja ehdottomasti sarjan paras. Omasta mielestä myös Imatralla on erinomainen kuuluttaja. Muistaakseni myös Kiteellä hyvä. Haminan kuuluttaja umpisurkea, Kouvolassa melko erikoinen kuuluttaja, Pattijoella myös hieman hämärä. Muita paikkakuntia en sen enempää kommentoi kun en muista.
 
Viestejä
351
Joensuussa on myös se valotaulu, jolla vähän väliä näkyy animoidut taputtavat kädet. En sitten tiedä, kenestä on kivaa olla robottina pelissä ja taputtaa kun käsketään. Itse taputan silloin kun on hyvä suoritus ja en taputa paskalle suoritukselle tai muille älyttömyyksille edes käskystä. Ja jos ihmiset eivät osaa spontaanisti taputtaa hyville suorituksille, niin minkäs sille sitten voi.
Nämä valotaulut muuten - onko niillä jokin merkitys? Nehän ovat siellä kaukana mettänreunassa, ei erotu muuta kuin valo.
 
Viestejä
29
Ohhohhoijaa, olipa aneeminen kuuluttaja Vimpeli-Imatra ottelussa. Ihan kuin ei olisi ottelussa mukana lainkaan. Häthätää sai edes sanottua kuka on lyömässä ja niissäkin sekoilua IPV:n pelaajien nimissä. Eipä ole surkeempaa tapausta kohdalle sattunut. Onko hän vakiokuuluttaja Vimpelin peleissä?
 
Viestejä
351
Olin kaverin kanssa yhdessä IPV-matsissa ja hän väitti tavan tavaa kuulleensa lukkarin nimeksi Joonas Itiö tuntematta kaverin oikeata nimeä. No, Sikiö tai Itiö, minua jälkimmäinen nimi ainakin kovasti muikisti
 
Viestejä
995
Jymyn Lauronen paras. Haminassa hyvä kuuluttaja. Pattijoen "TOPI KOSONEN" melkonen hupiukko. Kouvolassa paskin. Muut peruskauraa.
 

Martta

Piti minunkin ottaa kantaa tähänkin ketjuun. Kyllä KaMan Olli on ollut jo ainakin 10 vuotta ehdoton ykkönen. Selkeä artikulointi sekä kertoo vierasjoukkueen pelaajien taustoista yms Tietysti vähäsen mutta kuitenkin sopivasti ja erittäin ovelasti vetää kotiin päin. Kouvolan kuuluttaja on se pahin ja Pattijoen seuraavaksi ärsyttävin.
 
Viestejä
490
Piti minunkin ottaa kantaa tähänkin ketjuun. Kyllä KaMan Olli on ollut jo ainakin 10 vuotta ehdoton ykkönen. Selkeä artikulointi sekä kertoo vierasjoukkueen pelaajien taustoista yms Tietysti vähäsen mutta kuitenkin sopivasti ja erittäin ovelasti vetää kotiin päin. Kouvolan kuuluttaja on se pahin ja Pattijoen seuraavaksi ärsyttävin.

Pidän myös Kankaanpään kuuluttajasta. Samoin Sotkamon Lauronen on kuuluttajien aatelia. Ehdotonta pohjasakkaa on Kouvolan kuulutus. Muut asettuvat välimaastoon.
 
Viestejä
4,367
Pattijoen kuuluttaja suoriutui päivän JymyJussit-ottelusta puhtain paperein. Oli jopa erittäin hyvä. Ei puhettakaan mistään pelaajien neuvomisesta tai vastustajan tylyttämisestä. Hyvä suoritus!
 

Cmoore

Pattijoella ei ollut karjaluoto mikin ääressä tänään. Liekkö palaute mennyt seurajohdolle perille. Kuuluttajana oli normaalisti kentän laidalla operoiva vanhempi herrasmies. Kentän laidalla ollessaan hän haastattelee vierasjoukkueen pelijohtajan alkuesittelyjen jälkeen. Todella selkeä ulosanti ja tietämys lajista...
 

Keltamustatietäjä

Velipoika. Ilmeisesti asuu perheineen Jyväskylässä, joten ymmärrettävästi ei joka peliin pääse paikalle. Pääsääntöisesti työskentelee myös Raahessa, mutta todennäköisesti ei viitsi vapaapäivinä tänne ajaa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös