Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2019-20

Viestejä
1,250
Google maksaa Jussilan Jymy palkan?

Olisiko Google investoinut Piiparinmäen tuuleen jos Jussila ei tule Jymyyn?

Jännitys tiivistyy!
 
Viestejä
674
Taitaapi olla niin että Jussila siirtyy Koplaan.Jotain isoa on suunnitteilla jos kaikki menee kuten suunniteltu.Puheenjohtaja Lehto jotain tänään sanoi, muttei voinut vielä paljastaa mitään.Itse kyllä laittaisin panoksia nuorempiin,oli Jussila kuinka hyvä tahansa.
 

Jorkki

Loistava pelimies ois Jussila joka joukkueeseen. Valitettavasti Kempeleeseen liian kallis. Haluttu se tänne kyllä ois ku tuossa vieressä asuu.
 

LBC

Viestejä
3,628
.Itse kyllä laittaisin panoksia nuorempiin,oli Jussila kuinka hyvä tahansa.

Suunnilleen Kivipellon, Mäentaustan ja Toikan ja Saukonkin ikäinen. Huom luettelon jalat ja pesävälitaio. Jussila on tuossakin porukassa vahva ellei vahvin.

Totta kai se kolmenkympin raja on just tuossa, mutta voisi kuvitella, että Jussilan otteet on parasta A-luokkaa vielä viisi -kuusi vuotta, jos uraa haluaa jatkaa. Ei tuosta muuten täällä niin paljon puhutttaisi

Mitähän Tume tuumisi jos näitä lukisi :D
 
Viestejä
1,234
Suunnilleen Kivipellon, Mäentaustan ja Toikan ja Saukonkin ikäinen. Huom luettelon jalat ja pesävälitaio. Jussila on tuossakin porukassa vahva ellei vahvin.

Totta kai se kolmenkympin raja on just tuossa, mutta voisi kuvitella, että Jussilan otteet on parasta A-luokkaa vielä viisi -kuusi vuotta, jos uraa haluaa jatkaa. Ei tuosta muuten täällä niin paljon puhutttaisi

Mitähän Tume tuumisi jos näitä lukisi :D
Tuumaisi varmaan niin kuin on, että pelaa nyt paremmin kuin ikinä ja ensi vuonna vielä vähän paremmin.

Onnea ipv. Kaikkea hyvää jatkoon Jussila. Kerran jomalainen, on aina jomalainen. Ainakin meijän kannattajien mielissä.
 
Viestejä
16
Jos Karjalainen lehtee on uskominen ja mitä siinä Jussila sanoo niin Imatralle siirtyminen ei ole mitään varmuutta.Mutta se on vain lehti kirjoitus.
 
Viestejä
1,949
Ylellä kirjoitetaan Jussilan siirtyvän Lippoon.

Joukkueen kapteenilla Tuomas Jussilalla tunteet nousivat pintaan ottelun jälkeen. Jussilan, 30, perhe oli paikan päällä kannustamassa, mikä teki hetkestä erityisen.

– Pitkä taival päättyy, joten on lisätunnetta ja -latausta tässä hommassa. Olen antanut kaikkeni tälle seuralle ja JoMalle, Jussila sanoo Yle Urheilulle.

Vuodesta 2013 lähtien JoMassa pelannut Jussila siirtyy ensi kaudeksi Oulun Lippoon. Vaikka hän on tehnyt päätöksen hyvissä ajoin ennen kauden päättymistä, kolahti asia tajuntaan mestaruuden ratkettua.

Näin Joensuussa juhlittiin pesismestaruutta – JoMa-uransa päättävä kapteeni tunteikkaana: "Olen antanut kaikkeni tälle seuralle"
 
Viestejä
845
Ylellä kirjoitetaan Jussilan siirtyvän Lippoon.

Joukkueen kapteenilla Tuomas Jussilalla tunteet nousivat pintaan ottelun jälkeen. Jussilan, 30, perhe oli paikan päällä kannustamassa, mikä teki hetkestä erityisen.

– Pitkä taival päättyy, joten on lisätunnetta ja -latausta tässä hommassa. Olen antanut kaikkeni tälle seuralle ja JoMalle, Jussila sanoo Yle Urheilulle.

Vuodesta 2013 lähtien JoMassa pelannut Jussila siirtyy ensi kaudeksi Oulun Lippoon. Vaikka hän on tehnyt päätöksen hyvissä ajoin ennen kauden päättymistä, kolahti asia tajuntaan mestaruuden ratkettua.

Näin Joensuussa juhlittiin pesismestaruutta – JoMa-uransa päättävä kapteeni tunteikkaana: "Olen antanut kaikkeni tälle seuralle"
Muuten hyvä mutta Lippo ilmoitti jo ajat sitten ettei Jussila ole siirtymässä Ouluun :LOL:
 
Viestejä
2,629
Sukunimi Arffman näköjään velvoittaa kirjoittamaan paskaa, vaikkei tällä kertaa olekaan Pekka kyseessä. Tai vaihtoehtoisesti sitten oli todella kovaa bluffia Lähteenmäeltä.
 
Viestejä
273
Ylellä kirjoitetaan Jussilan siirtyvän Lippoon.

Joukkueen kapteenilla Tuomas Jussilalla tunteet nousivat pintaan ottelun jälkeen. Jussilan, 30, perhe oli paikan päällä kannustamassa, mikä teki hetkestä erityisen.

– Pitkä taival päättyy, joten on lisätunnetta ja -latausta tässä hommassa. Olen antanut kaikkeni tälle seuralle ja JoMalle, Jussila sanoo Yle Urheilulle.

Vuodesta 2013 lähtien JoMassa pelannut Jussila siirtyy ensi kaudeksi Oulun Lippoon. Vaikka hän on tehnyt päätöksen hyvissä ajoin ennen kauden päättymistä, kolahti asia tajuntaan mestaruuden ratkettua.

Näin Joensuussa juhlittiin pesismestaruutta – JoMa-uransa päättävä kapteeni tunteikkaana: "Olen antanut kaikkeni tälle seuralle"
Sehän on hienoa. Jussila nähdään sitten ensi kesänä Kitrolla pelaamassa. Mikäli ankkurit nyt saa Ykköspesiksen joukkueen kasaan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös