Supervuoro Verkkolehti »

Ruutu+

Viestejä
11,795
Asiantuntija epäili onko Pesu koska viimeksi pelannut räpylä kädessä, eikö ole alkukauden pelannut ykköspesistä yhdeksikössä?

Neljä matsia räpylässä ja kaikkiaan viisi kuudesta. ja oisko niin, että neljä viimeisintä.
 
Viestejä
1,464
Sanoisin, että ehdottomasti parempi oli eilen ottaa Pesu etukentällä kuin Nikkanen takakentälle ja siirtää Mäentausta linjaan.
 
Viestejä
4,125
Pesu pelaa siepparina omalla paikallaan ykkösessä, ja olen itse sen kannalla että olisi sen arvoista kokeilla Pesua suoraan Ruuskan tilalle + Saukko jokeriksi, jolloin kaikki saavat pelata itselleen optimaalisilla paikoilla missä pelasivat ennen kun Ruuska loukkaantui.
 
Viestejä
3,509
Pesu pelaa siepparina omalla paikallaan ykkösessä, ja olen itse sen kannalla että olisi sen arvoista kokeilla Pesua suoraan Ruuskan tilalle + Saukko jokeriksi, jolloin kaikki saavat pelata itselleen optimaalisilla paikoilla missä pelasivat ennen kun Ruuska loukkaantui.
Pesun käsi ja ripeys heitossa ei vaan kerta kaikkiaan riitä. Siksi ei ole saanut eikä saa ulkopelivastuuta muuta kuin pakosta.
 
Viestejä
141
Loimaalla oli todella hieno tuotanto ykköspesikseen. Laadukkaat kamerat, hienosti kuvattu ja juuri omaan makuun, ettei ole omia selostajia, vaan saa itse lukea tilanteita ja kuunnella kaarta. Kenttäkuulutuksista sitten lyöjien nimet jos grafiikka ei pysy perässä. 👍👍👍
 
Viestejä
97
Tänään ei jostain syystä Ruutu suostunut ollenkaan toimimaan Chromecastissa, television ruudulle tuli vain Ruudun logon alapuolelle ilmoitus "Invalid token specified". Ei toiminut toisessakaan Chromecastissa vaikka oli eri Ruutu tunnuksella kirjauduttu sisään. Ei auttanut vaikka poisti Ruudun ja yritti asentaa uudelleen. Ainoastaan puhelimen näytöltä sai pelin näkymään. Muut sovellukset kyllä toimivat Chromecastissa kuten Areena ja YouTube.
 
Viestejä
129
Ruudun tämän päiväinen päälähetys ei toimi. Ei hyvä.
Paljon tulee eri lajeja seurattua, mutta toista vastaavaa ei ole vielä vastaan tullut missä tv-tuotannot on näin ala-arvosia kun pesäpallossa. Youtuben ilmaistuotannutkin pyörii paljon varmemmalla tasolla, kun nämä Ruudun pelleilyt.
 
Viestejä
1,392
Paljon tulee eri lajeja seurattua, mutta toista vastaavaa ei ole vielä vastaan tullut missä tv-tuotannot on näin ala-arvosia kun pesäpallossa. Youtuben ilmaistuotannutkin pyörii paljon varmemmalla tasolla, kun nämä Ruudun pelleilyt.
Jos sähköt katkeaa, niin sille ei voi hetkellisesti mitään.

Mutta kameralle olisi voinut laittaa sadesuojan.
 
Viestejä
3,214
Ruudusta vois tulla viikon peli miesten ja naisten superista ja se riittäisi ihan mainiosti, nykyinen tarjonnan tulva aiheuttaa inflaatiota ja kansanterveyskin kärsii, kun osalla kännykkä ja osalla telkkarin kaukosäädin on kasvanut käteen kiinni. Fanikamerat voisi poistaa kokonaan. Kentillekin riittäisi katsojia.
 
Viestejä
467
Ruudusta vois tulla viikon peli miesten ja naisten superista ja se riittäisi ihan mainiosti, nykyinen tarjonnan tulva aiheuttaa inflaatiota ja kansanterveyskin kärsii, kun osalla kännykkä ja osalla telkkarin kaukosäädin on kasvanut käteen kiinni. Fanikamerat voisi poistaa kokonaan. Kentillekin riittäisi katsojia.
Joo kyllä sitä itsekkin ostaisi kausarin ja kävisi paikanpäällä katsomassa, jos vain asuisi vaikka 200km lähempänä Saarikenttää. Tässä tilanteessa se ei ole mahdollista, joten kiitos Ruudun fanikameroille, mahdollistaa hienon lajin aktiivisen seuraamisen ja oman joukkueen kannustuksen.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös