Supervuoro Verkkolehti »

PuMu Helsinki

Viestejä
1,205
Ihan kovia nimiä suomari porukaksi. Sigvart, Purmonen. Vieläköhän pada Paakkinen mukana jossain roolissa. Täytyy ruveta seuraamaan ja meikussa käymään. Oli joku tolkku saatu nettisivuihinkin.
 
Viestejä
11,812
Häkkälä ja Kokko kuitenkin jo lopettaneet tai eivät ainakaan pelanneet kahdessa ekassa mutta Tunkelo ja Helin yhä mukana.

Onhan tuolla näemmä myös Ville Harjukin. Tavoitteena näemmä nousu ykköseen ja viiden vuoden sisään superiin. Hyvä homma, että PuMun tekeminen on taas tavoitteellista tossa oli jakso jossa oltiin lähinnä mukana

 
Viestejä
1,205
Häkkälä ja Kokko kuitenkin jo lopettaneet tai eivät ainakaan pelanneet kahdessa ekassa mutta Tunkelo ja Helin yhä mukana.

Onhan tuolla näemmä myös Ville Harjukin. Tavoitteena näemmä nousu ykköseen ja viiden vuoden sisään superiin. Hyvä homma, että PuMun tekeminen on taas tavoitteellista tossa oli jakso jossa oltiin lähinnä mukana

Täytyy liittyä mukaan katsojan roolissa. Kuitenkin pesishullu ja Tahko tuntuu jotenkin ei niin omalle jutulle. Vaikka pihkalassakin tullut käytyä viime vuosina, koska kova joukkue ja Hyvinkäällä erittäin hyvät treenausmahdollisuudet.

Purmonen lähti samaan aikaan sitten kuin Elmeri, eikös tämä ole isoveli. En ole sisäpiireissä ja en oikein jaksas ruveta soittamaan niin monen vuoden takaa. Onkohan ollut Kiteeläistä draamaa?
 
Viestejä
11,812
Joo veljeksiä ovat. Oskarihan pelasi HP:n superin joukkueessa 2018 mutta oisko tullu joku loukkaantuminen kun kausi jäi kesken ja seuraavan kautena oli vain kaksi peliä Kiteellä?

Ja olisiko ollu muutenkin loukkaantumisia - tai tällainen käsitys mulla on - itseasiassa kaudet -20 ja -21 kokonaan pelaamatta ja -19 tosiaan kaksi ottelua ja sitten viime kausi jo PuMussa joten tuskin tuossa suurempaa draamaa kasvattajaseuran kanssa on. Tai sitten on tosi kaukaa jo.

 
Viestejä
11,812
Täytyy liittyä mukaan katsojan roolissa. Kuitenkin pesishullu

Onhan siellä myös Roihu, käsittääkseni niiden kotimatseissa on koe-eläinpuistoa mukaillen mahtava meno. Mutta siis käsittääkseni.

 

LBC

Viestejä
3,633
Johan PuMu pelasi viime vuonnakin melko tiukat nousukahinat Maila-Jusseja vastaan, taival sinne oli kyl myös tiukka. Helkatin hyvä, että Helsingissäkin noususta ja jopa Superista, maltilla, puhutaan. Ei sitä muuten saavutettaisi.
 

LBC

Viestejä
3,633
Onhan siellä myös Roihu, käsittääkseni niiden kotimatseissa on koe-eläinpuistoa mukaillen mahtava meno. Mutta siis käsittääkseni.
Jees, tuokin täytyisi tsekata, kun ei ole ikinä saanut aikaiseksi. Samaa huhuahan on tunnelmasta tullut aina silloin tällöin.

Langan vierestä lisättynä tuo PK-seudun pp-akatemia näyttää logoiltaan Espoon Pesikseltä, mutta seuran kotisivuilla ei kuitenkaan tätä mainita? Kun lisätään KiPe, niin mikä ettei valtakunnan sarjoissa täälläkin miesten pesäpalloa näkisi. Ykköspesistä 2024 olis kyllä hyvä alku, tosin kova homma on sitten pärjätä siellä
 
Viestejä
11,812
Langan vierestä lisättynä tuo PK-seudun pp-akatemia näyttää logoiltaan Espoon Pesikseltä, mutta seuran kotisivuilla ei kuitenkaan tätä mainita?

Ihmettelin samaa, mutta sit löysin että kyse on PuMun projektista . PuMulla oli jo viime kaudella akatemiajoukkue suomarissa mutta jäi sarjan viimeiseksi.

PuMun verkkosivuthan tuon kertovat, logo on kyllä tulospalvelussa hämäävä.

Kaudella 2023 joukkue pelaa Pääkaupunkiseudun Pesäpalloakatemia (Pk-Akatemia) joukkueen nimellä miesten Suomensarjaa ja sen tavoitteena on kasvattaa pelaajia edustusjoukkueen tarpeisiin nyt ja tulevaisuudessa.

 

LBC

Viestejä
3,633
ou jees, näin onkin. No, ei ole ensimmäinen kerta, kun nuo joukkueiden nimet ja muu perustieto häilyilee tulospalvelussa, jo nyt oikein muistan.
 
Viestejä
1,205
Onhan siellä myös Roihu, käsittääkseni niiden kotimatseissa on koe-eläinpuistoa mukaillen mahtava meno. Mutta siis käsittääkseni.


Roihu on, en ole mikään naispesiksen ystävä vaan. Pelin taso miehissä on kuitenkin eri tasoa.

Kouvolaan tietty ajaa myös aika nopeasti tästä, kunhan navigaattori varoittaa kameroista ja siellä tullutkin käytyä. Olis vaan mukava lähtee suoraan töistä peliin ja siitä kotiin. Itse töissä Töölön alueella, niin sporalla meikkuun ja Pumun peliin, jos siellä nyt yritystä. Sen muistan et padan johdolla taisivat käydäkin ykkösessä yhden kauden.
 
Viestejä
1,205
Joo veljeksiä ovat. Oskarihan pelasi HP:n superin joukkueessa 2018 mutta oisko tullu joku loukkaantuminen kun kausi jäi kesken ja seuraavan kautena oli vain kaksi peliä Kiteellä?

Ja olisiko ollu muutenkin loukkaantumisia - tai tällainen käsitys mulla on - itseasiassa kaudet -20 ja -21 kokonaan pelaamatta ja -19 tosiaan kaksi ottelua ja sitten viime kausi jo PuMussa joten tuskin tuossa suurempaa draamaa kasvattajaseuran kanssa on. Tai sitten on tosi kaukaa jo.

Ok hyvä. Isä Sami ainakin osaa neuvoa treeneissä.

Sigvart tainnut myös käydä Kipassa, jossain vaiheessa.
 
Viestejä
11,812
Joo veljeksiä ovat

Pakko lisätä, että käsittääkseni, olen kyllä melko varma asiasta.

Pelin taso miehissä on kuitenkin eri tasoa

No musta ne ovat kaksi eri peliä enkä itse näe mielekkäästi verrata niitä keskenään. Mutta makuaisia.

Itse käyn Vallikentällä katsomassa kumpaakin lajia sekä aikuisissa, että nuorissa. Kun olen hyvien pelisuoritusten ystävä niin eron tekeminen lajien väliin helpottaa asiaa.

Sigvart tainnut myös käydä Kipassa

Eikös Sigvart ollut monta kautta etenijäjokerina KiPassa? Hesperianpuistosta on muuten 145 km Vallikentälle. Kaupunkialuetta lukuunottamatta moottoritietä koko matka.
 
Viestejä
1,205
Pakko lisätä, että käsittääkseni, olen kyllä melko varma asiasta.



No musta ne ovat kaksi eri peliä enkä itse näe mielekkäästi verrata niitä keskenään. Mutta makuaisia.

Itse käyn Vallikentällä katsomassa kumpaakin lajia sekä aikuisissa, että nuorissa. Kun olen hyvien pelisuoritusten ystävä niin eron tekeminen lajien väliin helpottaa asiaa.



Eikös Sigvart ollut monta kautta etenijäjokerina KiPassa? Hesperianpuistosta on muuten 145 km Vallikentälle. Kaupunkialuetta lukuunottamatta moottoritietä koko matka.
Makuasioita. Itse pidän miesten peleistä enemmän, eivätkä tosiaan ole verrannollisia keskenään.

Vallikentäl en ole aikoihin käynyt, siitä on aikaa

Tais Sigvart olla tosiaan etenijäjokeri. Pelasiko joskus Ipv:ssakin ja Haminassa viime kauden lopun.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
11,812
Sigvart siirtyi HP:hen runkosarjan lopussa 2020 mutta taisi pelata vain yhden ottelun tms. Siinähän oli kait joku koronasäätö työpaikasta ja muutosta KiPan kanssa alkukaudesta eikä tainnut sinä kautena KiPassa pelata tms.

Eikä pelannut HP:ssakaan kuin sen yhden vaikka itse luulin et olis koko,loppukauden mukana.
 
Viestejä
1,205
Sigvart siirtyi HP:hen runkosarjan lopussa 2020 mutta taisi pelata vain yhden ottelun tms. Siinähän oli kait joku koronasäätö työpaikasta ja muutosta KiPan kanssa alkukaudesta eikä tainnut sinä kautena KiPassa pelata tms.

Eikä pelannut HP:ssakaan kuin sen yhden vaikka itse luulin et olis koko,loppukauden mukana.
Ok, se oli lyhyt visiitti.

Miten muuten Tonilla lähtenyt Haminassa kausi käyntiin.

Ei sinne Vallikentälle pitkä matka tosiaan ole. Kävin viime vuonna Kotkassa muutamaan otteeseen ja sehän siinä Haminan vieres. Itseasiassa aika helppo ajaa, kunhan ei menetä hermoja kehätiellä.
 
Viestejä
11,812
Otsikon viereestä mutta menkööt
Miten muuten Tonilla lähtenyt Haminassa kausi käyntiin.

Öö, HP:n miesten edustusjoukkueessa ei ole yhtään Tonia, mutta KiPa taustasi vuoksi oletan sinun tarkoittavan Toni Laaksoa. Laakso ilmoitti joulukuussa lopettavansa pesäpallouransa, mutta kyllähän hänestä on tehty seurasiirto suomensarjaan toiseen Jokioisten pesäpalloseuroista eli Jokioisten Koetukseen. Ihan kivasti alkanut kun paikallisottelussa 1+6 ja neljä tuotua.


 
Viestejä
1,205
Otsikon viereestä mutta menkööt


Öö, HP:n miesten edustusjoukkueessa ei ole yhtään Tonia, mutta KiPa taustasi vuoksi oletan sinun tarkoittavan Toni Laaksoa. Laakso ilmoitti joulukuussa lopettavansa pesäpallouransa, mutta kyllähän hänestä on tehty seurasiirto suomensarjaan toiseen Jokioisten pesäpalloseuroista eli Jokioisten Koetukseen. Ihan kivasti alkanut kun paikallisottelussa 1+6 ja neljä tuotua.


Juu Laaksoa tarkoitin. Luulin et olis pidempään ollut Haminassa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös