keskustelua joukkueesta!
Pesisfani 123456 sanoi:SK kertoi, ettei Lindström jatkaisi pesäkarhuissa. Uskon, että jatkaa jos Puistokin jatkaa.. Tietoa hänen suunnitelmistaan?
Pesisfani67 sanoi:Säilyykö pesäkarhujen runko vai lähteekö Kärkietenijä muualle tai lopettaa? Onko mitään huhuja liikenteessä, kommentteja? Österlund kertoi, että antaa tyttöjen kertoa suunnitelmistaan itse.. Tarkoitti kaiketi Lindströmiä ja Puistoa.. Varmasti Räsänenkin lopettaa..
Vinkku sanoi:Pesisfani67 sanoi:Säilyykö pesäkarhujen runko vai lähteekö Kärkietenijä muualle tai lopettaa? Onko mitään huhuja liikenteessä, kommentteja? Österlund kertoi, että antaa tyttöjen kertoa suunnitelmistaan itse.. Tarkoitti kaiketi Lindströmiä ja Puistoa.. Varmasti Räsänenkin lopettaa..
Räsänen lopettaa? Sitten vaan tänne Viinijärvelle takaisin. Mentorin/2.pj:n paikka auki! ;D
Pesishuhut sanoi:Lindström ja Räsänen luovuttivat pelipaitansa seuran luottokuvaajalle pronssipelin jälkeen.. Lieneekö kertovan siitä että olisivat lopettamassa tai vaihtamassa seuraa?
PesisNiilo sanoi:Näin ulkopuolisen silmin kannattaisikohan Porin koittaa saada numerolle 1 joku uusi pelaaja? Varsinkin jos Lindström lopettaa sillä omaan silmään näyttää ettei Henna Jukan pää kestä vielä isoissa peleissä ja näin hänet voisi siirtää kakkos kärkeen pienemmälle vastuulle. Voin toki olla täysin väärässä mutta tässä oma näkemykseni
Tuo on totta, mutta silti Österlund jatkaa Porissa ja Viljanen kirittärissäJJ sanoi:Itse lähtisin kyselemään Nalle Viljasta pelinjohtoon. Voisi tuoda mukanaan Emma Niemisen ja Mantereen. Jos kirittärillä rahahuolia niin Kolehmainen myös. Österlundin johtama pesäkarhut ei taistele muuta kuin max kolmossijasta.
Nieminen on kai lähdössä, mutta onko edes tajuttu kysyä tänne??
Tikka sanoi:"Näin ulkopuolisen silmin kannattaisikohan Porin koittaa saada numerolle 1 joku uusi pelaaja? "
Juu, totahan mä ihmettelin jo pitkin kesää. Eli miksi ei edes kokeiltu koskaan vaihtaa ykköseks vaikka Rapilaa? Kun tosi monta kertaa Juka epäonnistui kärkeen menossa, ja kärjessä juoksi kuitenkin Rapila. Tai sitten jokerina lyömään tullu Lindström...
Rapila muuten ehdottomasti semmonen pelaaja, jonka soisin jatkavan Karhuissa!
??????? sanoi:Onko tietoo? Koska julkistetaa uusia VAHVITUKSIA!
JJ sanoi:Itse lähtisin kyselemään Nalle Viljasta pelinjohtoon. Voisi tuoda mukanaan Emma Niemisen ja Mantereen. Jos kirittärillä rahahuolia niin Kolehmainen myös. Österlundin johtama pesäkarhut ei taistele muuta kuin max kolmossijasta.
Gunnari sanoi:JJ sanoi:Itse lähtisin kyselemään Nalle Viljasta pelinjohtoon. Voisi tuoda mukanaan Emma Niemisen ja Mantereen. Jos kirittärillä rahahuolia niin Kolehmainen myös. Österlundin johtama pesäkarhut ei taistele muuta kuin max kolmossijasta.
Nieminenhän pelasi kauden 2011 (pronssia) Pesäkarhuissa, mutta ei ilmeisesti viihtynyt kun vuosi Porissa riitti. Vaikea uskoa että tuon tason pelaaja tulisi joukkueeseen, joka ei aidosti taistele mestaruudesta. Tarvittaisiin kyllä lisävahvistuksia Niemisen houkuttelemiseksi Poriin. Jos Puisto lopettaa, niin kotiutusarsenaaliin jää kyllä melkoinen aukko. Mihinkähän muuten tuo huhu perustuu, että Nieminen ylipäätään olisi lähdössä Kirittäristä?
[/quote
mitenkä nalle olisi mahdollinen.. Kun Kaveri Nimeltä Sami on jo tehnyt keväällä useamman vuoden sopimuksen pelinjohtajana Pesäkarhuissa?