Supervuoro Verkkolehti »

Pesis & musiikki

Viestejä
3,478
Futiksen puolella on tehty kautta aikojen listoja, joissa futisjengit ja musa-artistit/bändit on liitetty yhteen. Eli lista siitä ketä jotkut artistit fanittaa, ja/tai miltä alueelta on artistit ja pesisjengit kotoisin. Tehäänkös pesiksen puolellakin niin? Tässä aloitus, toki huumorilla ja vitsillä ikään kuin tämä....

IPV+Pesäysit: Osmos Cosmos, Hynynen + Kotiteollisuus
KPL: Viikate, Peer Gunt
KiPa: Nightwish, Tuomas Holopainen & co.
HP: Pelle Miljoona
LMV: Turos hevi gee, Brädi, Cheek, Raappana, Dave Lindholm (myös Tre)
Puijon pesis: Jaakko Teppo, Jenni Vartiainen
JoMa: Ismo & Ile Alanko bändeineen


Tahko: XL5, Didi
Porin pesäkarhut: Tero Vaara & Mamba, Dingo, Yö
Jymyjussit: Lauri Tähkä
Vimpeli: Pasi Kaunisto?
Turkupesis: Matti & Teppo, Tommi Läntinen, Ressu Redford
KaMa: Mattilan siskokset, Takalaiton
Manse PP: Popera, Juice, Eput ohan näitä....


Kyllä ainakin oma musamakuni kellistuu myös hieman idän puolelle, täydentäkää listaa! :D
 
Viestejä
1,509
Vs: Pesis & musiikki

Sehän tässä on, että miten noita tulkitaan. Juicehan on Juankoskelta kotoisin ja asunut siellä aikuiseksi asti. Toinen juttu on se, että bändit/artistit ei välttämättä ole mitään faneja tms. Mutta jos otetaan niin, että esim. PuPen tapauksessa kuopiolaisuus tai savolaisuus riittää, niin noin äkkiseltään tulee mieleen noiden jo mainittujen lisäksi Turmion Kätilöt ja Kristiina Brask.

Tietysti esim. Tarot ja sen mukana Marco Hietala asuu Kuopiossa, mutta se meneekin sitten ristiin tuon Nightwishin kanssa. Vaikeita tulkintoja nämä. :D
 
Viestejä
3,478
Vs: Pesis & musiikki

No siksi juurikin sanoin, että tää nyt tosiaan ihan vitsimuotosena! Todellisuudessa luulisin, jopa ihan luulisin tietäväni, ettei noista tähän mennessä mainituista artisteista monikaan tiedä tuon taivaallista pesisjengeistä, tai ainakaan niitä ei kiinnosta hevon paskaa koko homma... ;D

Ainoo, että Osmos Cosmos on jotenki julkisesti kannattamassa IPV:ta! Ja on muuten helvetin hyvä pumppu, joka tosin ei sovi tosikoille....

Futiksessa näitä on sitte ihan oikeesti. Junnu Vainiohan oli KTP:n kannattaja, Jukka Virtanen Kups + Tottenham....

Mut jatketaan listaa!

Jymyjussit: Pauli Hanhiniemi, Juha Tapio
HP: Tapani Kansa :)
Kinnarin pesis: Jean Sibelius :D
Pesä-Karhut: Eino Grön
Pesä-ysit: Hanna Pakarinen
 
Viestejä
1,328
Vs: Pesis & musiikki

Dyrokopus sanoi:
Eikös tuo Holopainen ole useinkin pesäpalloa Kiteellä katsomassa.

Käsittääkseni ainakin Holopainen on antanut omaa musiikkiaan Kiteen Pallon ottelutapahtumiin. Joskus muinoin taisi olla peräti ihan varta vasten sävelletty sisääntulomusiikki KiPalle.
 
Viestejä
3,478
Vs: Pesis & musiikki

No saatana nyt ollaan fiiliksellä! Niin kuin Holopainen ja just niinku pitääkin!! Just näin! Olen kirjotushetkellä just nyt humalassa mut so not, eli Suomeks vitun väliä.... Hyvä Holopainen! Pitää antaa tunnetta!!

Mun tunteet menee aina itä-Suomelle! Jojensuussa ja Kouvolas asu mun rakkaat isovanhemmat, jotka nyttemmin jo nukkuvat mullan alla :( Oma kotikaupunkini oli kaikesta huolimatta se rakkain, kaikkien vihaama Lahti! Ajoittain isän sotilastyöstä johtuen myös Riihimäki joka ei ole kaupunki, saatika Hyvinkää... Siellä Lahes mie aina koulun päätyttyä Karpalo-baarissa söin lihiksen kahella nakilla, hyppyrimäkien juurella. Se saatanan hieno tunne kun isän kans kävelin sitä pyörätietä Mäkelän Sähkön ohi, aurinko paistoi, ja kohta se iso Karpalon lihis oli eessä... En koskaan ole unohtanu sitä! Ja se kun vaari, joka ei oikeesti ollu mun vaari, kun mun oikee vaari kaatu rintamalla, se oli sen veli, Veikko-Setä. Siis mun vaari, Kouvolassa, Sakaristonkatu 6. Siinä siis Kasarminmäellä, me mentiin KPL:n peliin. En koskaan itte ollu Kouvolan pallon lyöjä, olin Lahen maila Veikko, mut rakastin mustakeltasia! Kirjotin Topi Korhoselle fanikirjeen. Topi ihmetteli, miten Lahessa voi olla KPL:n kannattaja? Menin faijan ja vaarin kans taas kerran KPL-VaMa peliin. Kerroin Topille pelin jälkeen et mie olin se Sami, joka kirjotti sen kirjeen. Topi sano, et ai sie olit se? Mahtava viilis, voitteks kuvitella? Pieni junnu ja hieno guru, olin taivaassa! Siitä ei ole valokuvaa, sillon ei ollu kamerakännyköitä.... Mut se muisto on edelleen mun päässä. Ja ne Veikko-sedän ja faijan hymyilyvät naamat kun olin Topin kans "kuvassa", saatana mie itken kun kirjotan, sitä en unoha koskaan!

Aikaa on noista hetkistä kulunut, aika paljon, en tarkkaan muista, mut veikkaan et se oli 1985, ilman tilastoja. Jos joku tarkistaa sen tilastoista niin so not, samaan aikaan kiitän ja sanon haista nipo paska! Oli se 85 tai 84, ei haittaa, sen tunteen ja tilanteen muistan aina! Aina!'

Nyt on aikaa kulunu se kohta 30 vuotta. Mulla on oma tytär, ja sanoisinko et aika saatanan hieno fiilis kun meijän tyttö on Joukkikksen ja Kapon kans yhteiskuvassa! Pois ottamatta Apaa, Sasua tai koko jengii joka otti tytön yhteiskuvaan! Mahtavaa! Kiitos! Äijät oli kaikki mukana, Hylsykin, mahtavaa! Se kuva on kehyksissä seinällä.

Mut kaikkein koskettavin juttu on se mitä moni ei varmaan ees tajuu. Oltiin KPL:n pelissä yllättäen taas kerran, me mentiin tytön kans moikkaan Taulasalon Pekkaa, mun vaarin kaveria. Pekka perkele, hieno mies, kaikkien rakastama KPL-ikoni, kysy mun tytöltä: mitäs sie luulet prinsessa, voittaaks KPL? Joo, kyl se voittaa. Voittaahan se, mut oothan sie prinsessa. Ja tosta jutusta mulla on valokuva! Silmähän siin kostui, ei voi kieltää...

Hienoja juttuja! Ja musa + pesis tai ylipäätään musa! Tos on meijän biisi, ja Itä on kuningas! Prinsessa osaa ton biisin ulkoa, tunteella :)

https://www.youtube.com/watch?v=XXMizbHA8Hw

siit puuttuu LMV, mut nyt varmaan tiiätte mitä mie puhun! Arvostan Teit kaikkii, mie tai mä, päijät-häme, Kymi? Mun kylä on se sitte kaunis!
 
Viestejä
11,821
Vs: Pesis & musiikki

Tikka ollut tulossa pikkujouluista ;D Mut tosta tuli mieleen, että olin itsekin -74 HP:n mestaruusvuonba parikin kertaa loppukiilassa kuuntelemassa palkintojenjakoa kun naapurin Peela Parikka otti mut siihen - olin muuten polleetta 8)

Mut takasin otsikkoon:

HP ja Lavin Vepa - lyöjän ykkösohje "ota löysin rantein, älä jännitä".
 
Viestejä
3,478
Vs: Pesis & musiikki

No joo, katos ku tuli fiilisteltyä.... :) Aamuviideltä, viides romilles toi lähtee, mutta eipä siinä, totta joka sana! Sehän se suomalaisten miesten pahin virhe onkin, kun tuollaset pitäs sanoo myös selvin päin! :)

Ai onks kankkunen, ON! tuntu jo jossain välissä aamua, että seuraava kirjotus olis muistovärssy, mutta kait täs selvitään viel... ;) Mukavaa sunnuntaita, ootte te hienoo porukkaa näin melkein selvin päinkin... :)'

Ja Vepa Lavi oli hieno mies, hyviä sanotuksia ja biisejä!

Lisää artisteja, Adam Lambert - Hyvinkään Tahko ;D

ps. jos olisin normi Suomi-jurrikka, niin poistasin tuon kännipäisen kirjotuksen, mut jääköön muistoks, tunteella tuo on tulkittu. Runko-osa on jotenkin muistis, mut piti toi lukea äsken uudestaan ajatuksella.... 8)
 
Viestejä
11,821
Vs: Pesis & musiikki

Ajankohdan perusteella päättelin, sisältöhän oli ihan rautaa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös