Supervuoro Verkkolehti »

Pesäpallopodcastit

Viestejä
838
Pesispuhetta on ainakin siitä erilainen että siinä on tiettyä kärjekkyyttä ja suht jyrkkiäkin omia näkemyksiä, joihin saattaa kyllä osittain olla pontimena ns. kokemattomuuden syvä rintaääni.
 
Viestejä
1,308
Mun mielestä kaivattais pesisvirta tyylistä podcastia. Eli otetaan pelaajia eri joukkueista keskustelemaan ja kertomaan urasta, tavoitteista, joukkueesta ja pesäpallosta yleisesti. JNS MLA podcast hoitaa tällä hetkellä tuon tyylistä podcastia erittäin hienosti, mutta tuolla on kuitenkin vaan Joman pelaajia vieraana (tietenkin).

Suoraan sanottuna en jaksa kuunnella näitä muita tällä hetkellä olevia podcasteja eli Jokipalloa tai Pesispuhetta. Jotenkin noista puuttuu mielenkiinto täysin kun ei ole vieraita.
 
Viestejä
227
En nää muuten, että kukaan olisi maininnut Kiteen Pallon podcastista nimeltä Suden hetki -podcast. Sami Melonen ja Otto Halttunen näyttää olevan vakioäänittäjät. Pitkiä jaksoja on, mutta ei mitään tylsiä jaksoja kumminkaan. On vieraita ja ei käydä pelkästään KiPaa läpi, vaan ihan koko miesten superpesistä.

Mutta joo, löytyy ainakin Spotifyista, ihan kun hakee pelkästään Kiteen Pallonkin. Suosittelen!
 
Viestejä
44
Kaudet alkaa olemaan ohi sarjatasosta ja seurasta riippumatta. Eikö nyt olisi aika jatkaa tätä "kaikkien aikojen pesiskausi" - teemaa ja synnyttää pesiksenkin puolelle sisältöä? Vähissä on näin kuluttajalle vaihtoehdot. Laadusta ei pääse edes valitsemaan, hiljaista on.

Rohkaisenkin näin kaikkia vähääkään puheenlahjoja omaavia henkilöitä aktivoitumaan. Suuri on tyhjiö ja nyt kannattaa tarttua siihen jos intoa löytyy. Täältä heti yksi kuuntelija kun joku vain aloittaa!
 
Viestejä
44
On kyllä ihmeellistä että vaikka oikeastaan kaikesta mahdollisesta tykitetään nykypäivänä tubea ja castia ja tagia ja tokkia niin pesis sen kuin pysyy printtimediassa.

Itse ainakin toivoisin pesispodcasteja kuunneltavaksi, pesistubeja katsottavaksi ja vaikka mitä kulutustavaraa korville ja silmille. Tarttukaahan nyt joku näihin ja alkakaa tehdä sisältöä! Uskon että en ole ainoa joka kaipailisi. Vielä kaiken lisäksi kun televisiointi toistaiseksi ainakin on Ruudulla niin käytännössä iha johtavankin pesismedian paikka olisi auki. Joko äänenä, kuvana tai molempina. Ei nimittäin ole kyllä yhtään sellaista "valmista" tuotetta tullut vielä vastaan ja jopa maksullinen ruutu vetää ihan kotikutoisella linjalla pääsääntöisesti. Nämä kauden avaustilaisuudet oli hieno esimerkki. Uskon että moni tubemies olisi puhelimellaan laadukkaamman tuotteen taikonut.

Loppuun vielä täytyy sanoa että minulle kelpaa kyllä myös nämä seurojen omat podcastit tai jopa Tokkarin pesispuheet oikein hyvin. Niitäkin toki tarvitaan ja on hienoa että myös tuollaisia tulee. Tarkoitukseni oli vain sanoa että nyt olisi tekijöille tilaa ja tilausta kun kentällä ei käytännössä taida olla yhtäkään sellaista varteenotettavaa toimijaa (?). Itseltä onnistuu kuuntelu ja katselu oikein hyvin, joten ottakaa muut koppia tuottamisesta niin minä nautin!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös