Supervuoro Verkkolehti »

Pöytyän Urheilijat 2024

Viestejä
12
Minttu oli ekaa finaalia katsomassa jo pöytyän paita päällä, toivottavasti enteilee tulevaa. 😅
Joo ja lippis missä oli pöytyä superiin, olishan mintulla ollu pöytyälle 2 vuoden soppari, mutta putoaminen 1 ja Minttu teki vuoden vaasaan, eli tuleva kausi olisi ollut pöytyän sopparissa se toinen 🙈🙊
 
Viestejä
31
Joo ja lippis missä oli pöytyä superiin, olishan mintulla ollu pöytyälle 2 vuoden soppari, mutta putoaminen 1 ja Minttu teki vuoden vaasaan, eli tuleva kausi olisi ollut pöytyän sopparissa se toinen 🙈🙊
Minttu itse sanonut et haluaisi pelata Pöytyällä. Toivon ettei ole prässätty Vaasan suunnalta sopimuksen tekoon jo juhannuksena. 😅 no maltetaan nyt vaan näitä sopimusjulkaisuja, ke&to parijatkoa ja sit perjantaille kiva paluumuuttaja 😉
 
Viestejä
12
Minttu itse sanonut et haluaisi pelata Pöytyällä. Toivon ettei ole prässätty Vaasan suunnalta sopimuksen tekoon jo juhannuksena. 😅 no maltetaan nyt vaan näitä sopimusjulkaisuja, ke&to parijatkoa ja sit perjantaille kiva paluumuuttaja 😉
Kiva paluumuuttaja, Frantsila purkanu sopimuksen ferasta, ja palaa Kumilaan esittämään huikeita otteita 🙊🙊
 
Viestejä
31
Kiva paluumuuttaja, Frantsila purkanu sopimuksen ferasta, ja palaa Kumilaan esittämään huikeita otteita 🙊🙊
Frantsilaa ei taideta saada Ferasta millään 😅 harmi ku meni jalka ja meni tekemään sopimuksen siksi niin aikaisin. Muuten olis voinut pöytyälle tullakin. 😜
 
Viestejä
222
Minttu oli ekaa finaalia katsomassa jo pöytyän paita päällä, toivottavasti enteilee tulevaa. 😅
Jos minä menen katsomaan esim. Vimpelin peliä Vimpelin paita päällä, niin ei se minusta vielä Vimpelin tulevaa pelaajaa tee :cool:

Mut joo, hyvältä näyttää Pöytyän joukkueen suhteen. Sveholmin jatkolle annan kyllä ison peukun. On ollut ja tulee olemaan kova sana omassa lyöjäjokeriroolissaan. Oli nousun yksi tärkeimmistä palasista.
 
Viestejä
4,768
Timonen & Seppälä jatkot.

 
Viestejä
512
Kyläpekalle olisi hyvä saada jatkolappu. Sen verran mitä Pöytyän pelejä katsoin (nousukarsinnat ja pari kärkipeliä runkosarjasta) niin Kyläpekka liikahti todella hyvin. Ykköskärki vaikuttaa ihan uskottavalta varsinkin jos sinne Reunanen tulee vielä mukaan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös