Supervuoro Verkkolehti »

Oulun Lippo 2016

Viestejä
2,808
Vs: Oulun Lippo 2016

Laitatko linkin siihen ohjeistukseen äläkä selittele. Mututuntuntumalla ei näitä asioita ratkota.
 

Betoni

Vs: Oulun Lippo 2016

Observer sanoi:
Laitatko linkin siihen ohjeistukseen äläkä selittele. Mututuntuntumalla ei näitä asioita ratkota.

Ei arvuutella. Lyödään vetoa. Tonni sulle, jos videoita ei tarvi laittaa nettiin 48 tunnin kuluessa, tonni mulle jos tarvii.

Kiinni?

Loppuu se vänkäys ja laput silmillä juoksu.
 
Viestejä
4,360
Vs: Oulun Lippo 2016

Ei tuo nyt mikään urbaani legendakaan ole. Minäkin muistan, että tuosta on jauhettu ennenkin että pitää tietyn aikavälin puitteissa video ilmestyä. Siksihän sitä aina kävikin Vimeon sivuilla kuikulemassa josko nyt olisi ottelu eetterissä.

P.s. Oli miten oli niin kausi loppui todella nolosti, terv. jealous

Tämä oli toisesta ketjusta sitten irvailua.
 
Viestejä
1,518
Vs: Oulun Lippo 2016

Observer sanoi:
Muistelkaa, uskokaa, toivokaa......niinhän se tekee joka ei muuhun pysty.

Noh oli miten oli, faktahan on se, että sitä videota ei vieläkään Vimeosta löydy.. Kyllä ne pelit sinne pitäisi ladata, vaikka kuinka harmittaisi pleijareista tippuminen!

Niin joo ja yks tuttuni videot koplan osalta viime vuonna vimeoon latasi ja silloin aikaraja oli muistaakseni 36 tuntia..
 
Viestejä
918
Vs: Oulun Lippo 2016

Observer sanoi:
Laitatko linkin siihen ohjeistukseen äläkä selittele. Mututuntuntumalla ei näitä asioita ratkota.
Mitäs jos ohjeistus on annettu suoraan seuroille? Kyllähän näitä ohjeita ja sääntöjä jaellaan muuallakin kuin julkisilla nettisaiteilla. Aikaraja on edelleen, en tiedä onko 1, 2 vai 3 päivää.
 
Viestejä
80
Vs: Oulun Lippo 2016

Nimenomaan seuroja tiedotettu. Viime vuonna ei ilmeisesti sakkoja jaeltu vaikka ukaasit olivat. Esimerkiksi lievestuoreella ykkösessä oli jäänyt pelejä kuvaamatta muutama. Tuo sakkouhka on lähinnä sitä varten, että kauden alussa ei voi pimittää vaikkapa seuraavalta vastustajalta mahdollisuutta skoutata joukkueen pelaamista. Ja tässä ei ole siitä kyse tietenkään. Ainahan vaikka kamera voi rikkoontua kesken pelin joten mitään supertiukkaa linjaa tässä asiassa ei ole otettu. Maalaisjärkeä käytetään näissä ja hyvä niin.

ps. Ja ohjeistus on 48 tuntia pelin alkamisajasta. Ei ole liiton sivuilla vaan sähköpostilla lähetetään seuroille tiedot tästä.

ps2. Observer vois pikkuhiljaa rauhoittua... Tässä ei olla taas rakasta Lippoasi kohtaan hyökkäämässä. Edellinen viestini oli hieman harhaanjohtava kun väitin sakkoja automaatioksi. Pahoittelut siitä. Tässä tapauksessa en sakkoihin usko koska ei muitakaan rikkureita ole sakotettu.
 
Viestejä
2,808
Vs: Oulun Lippo 2016

Minä kuulin että Harry Potterin pöllö Hedwig on nyt ollut vastuussa seurojen tiedottamisesta. Työntäkäähän päätä vaan syvemmälle pensaaseen.
 
Viestejä
1,518
Vs: Oulun Lippo 2016

Observer sanoi:
Minä kuulin että Harry Potterin pöllö Hedwig on nyt ollut vastuussa seurojen tiedottamisesta. Työntäkäähän päätä vaan syvemmälle pensaaseen.

Saisko tästä jotaki linkkiä? Ei näköjään tää hyvä käytöksisyys lopu joukkueen 2. pelinjohtajaan!
 
Viestejä
80
Vs: Oulun Lippo 2016

"Kiitos kysymästä, rekisteröinti tehty(Joopa joo) Mietin pitkään koko foorumilta poistumista koska oikeaa keskustelua ei synny, leikitään nirppanokkia, ei perustella väittämiä, ei dokumentteja..jne. Paljon myös mukana turhanpäiväistä suunsoittoa. Nyt kuitenkin ollaan mukana."
01.10.15 - klo:11:41
Observerin ensimmäinen kirjoitus rekisteröitynä ;D ;D

En oo nähnyt sinunkaan suunnalta mitään dokumenttejä tuota 48 tuntia vastaan. Tämä toimii molempiin suuntiin.
 
Viestejä
2,808
Vs: Oulun Lippo 2016

Enpä tosiaan ole löytänyt mitään dokumenttia mistään aikarajasta, joten en sellaiseen uskokkaan. Jospa se Hedwig toisi sen postin minulle jossa on se 24 tunnin, eikun 48 tunnin, eikun....joten ilmeisesti emme usko kukaan mihinkään aikarajaan kun ei ole mitään dokumenttia.
 
Viestejä
350
Vs: Oulun Lippo 2016

Observer sanoi:
Enpä tosiaan ole löytänyt mitään dokumenttia mistään aikarajasta, joten en sellaiseen uskokkaan. Jospa se Hedwig toisi sen postin minulle jossa on se 24 tunnin, eikun 48 tunnin, eikun....joten ilmeisesti emme usko kukaan mihinkään aikarajaan kun ei ole mitään dokumenttia.

Ei kaikki dokumentit olekkaan julkisia. Täällä palstoilla kirjoittelee kuitenkin aika paljon eri seurojen edustajia, jotka oikeasti tietävät asioista.
 
Viestejä
2,808
Vs: Oulun Lippo 2016

Kilpailumääräykset 2016 sivun alalaidasta auki, kilpailumääräysten sivu 22 alareuna, ottelun järjestäminen ja siitä videointi. Voihan sitä olla perimätietoa ja kylillä kuultua mutta turha on muusta edes uneksia. Jos jollain on muuta dokumenttia niin esille vaan. Uskon heti asian kun näen liiton paperit.

http://www.pesis.fi/?x21605=21820992
 

Hedwig

Vs: Oulun Lippo 2016



Tässä ote seuroille jaetusta dokumentista, joka ei ole julkinen (sisältää henkiötietolain alaisia tietoja).

"Otteluvideoiden taltiointi, käsittely ja syöttäminen yhteiseen videojärjestelmään on pakollista ja aina kotijoukkueen vastuulla. Kaudelle 2016 Superpesis Oy:n hallitus asetti myöhästymis- sanktioksi 125 euroa per alkava 12 tuntia, mikäli ottelun päättymisestä on kulunut yli 36 tuntia, eikä videotallenne ole tämän ohjeen mukaisesti järjestelmässä."
 
Viestejä
2,808
Vs: Oulun Lippo 2016

Löytyihän se iltasatu ja "henkiötietolaki" mikä sitten liekään. Nyt on dokumentit hallussa, linkkinä "henkiötietolaki".
 

Obsolete

Vs: Oulun Lippo 2016

Observer sanoi:
Löytyihän se iltasatu ja "henkiötietolaki" mikä sitten liekään. Nyt on dokumentit hallussa, linkkinä "henkiötietolaki".

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990523

Tuossa tuo linkki henkilötietolakiin. Ennen kuin tämä pseudo-besser-wisser alkaa lisää kommentoimaan - toivon, että hän pyrkii lukemaan tuon ajatuksella ja ymmärtää lukemansa.
 
Viestejä
2,808
Vs: Oulun Lippo 2016

Tuossa on linkki rikoslakiin. Etsi sieltä itseäsi koskevat asiat.

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1889/18890039001
 
Viestejä
350
Vs: Oulun Lippo 2016

Observerin kanssa nyt ei tahdo oikein saada minkäänlaista järkevää keskustelua aikaiseksi. Nytkin jankkaa vastaan asiasta mikä on kaikilla seuroilla tiedossa.
 
Viestejä
2,808
Vs: Oulun Lippo 2016

Onhan se tietenkin harmillista että minä ainoastaan pyydän todistamaan esitetyn väitteen. Myönnän sen olevan liikaa monelle joka uskoo, luulee, toivoo...jne. Pitäydyn kuitenkin edelleen faktoja vaativissa asioissa ainoastaan niiden varassa. Siirtohuhut, huhut rahapulasta...ovat huhuja ja niitä ei tarvitse eikä pystykkään todistamaan. Lienee erittäin helppoa todistaa tälläinen keskustelussa oleva väite joka on sääntönä kirjattu. Miksi ette laita sitä näkyville jos sen kaikki seurat tietävät? Kyllä minä hiljenisin tästä asiasta välittömästi.
 
Viestejä
350
Vs: Oulun Lippo 2016

Observer sanoi:
Onhan se tietenkin harmillista että minä ainoastaan pyydän todistamaan esitetyn väitteen. Myönnän sen olevan liikaa monelle joka uskoo, luulee, toivoo...jne. Pitäydyn kuitenkin edelleen faktoja vaativissa asioissa ainoastaan niiden varassa. Siirtohuhut, huhut rahapulasta...ovat huhuja ja niitä ei tarvitse eikä pystykkään todistamaan. Lienee erittäin helppoa todistaa tälläinen keskustelussa oleva väite joka on sääntönä kirjattu. Miksi ette laita sitä näkyville jos sen kaikki seurat tietävät? Kyllä minä hiljenisin tästä asiasta välittömästi.

Itse en ole minkään seuran edustaja, joten minulla ei kyseistä sääntöä löydy kirjattuna, mutta nimimerkki Hedwig sen säännön laittoi näkyville tuossa aiemmin.

edit. Lisätään vielä sen verran, että tiedän kuitenkin kyseisen säännön olevan olemassa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös