Supervuoro Verkkolehti »

"Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä" - Superpesiksen loukkaantumislista.

Viestejä
1,849
Vs: "Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä" - Superpesiksen loukkaantumislista.

Toni Laakso loukkaantui, on toisen jakson sivussa. Jukka Latvala lukkaroi. Mika Laukkaselle punainen kortti. Kitee pelaa kymmenellä pelaajalla.
 
Viestejä
3,478
Vs: "Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä" - Superpesiksen loukkaantumislista.

KaMalla Lankinen sivussa. Myös Marttila, mutta ilm. Marttilalla syynä siiviili/työkiireet? Anttila sen sijaan jo pelas tänään jokruna.
 
Viestejä
1,849
Vs: "Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä" - Superpesiksen loukkaantumislista.

JymyJusseilta Hylkilä on loukkaantunut.
 
Viestejä
234
Vs: "Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä" - Superpesiksen loukkaantumislista.

Tahkolla Teemu Nikkanen käsivamman takia sivussa mahdollisesti loppukauden (lähde Aamuposti)

Riku Hokkasella pyörähti nilkka Kouvola pelissä - sivuun. Jatkosta ei tietoa.
 
Viestejä
64
Vs: "Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä" - Superpesiksen loukkaantumislista.

Kaptah sanoi:
Loukkaantuminen lähellä Vimpelissä. JP Vainionpää sai pallon päähänsä, mutta ilmeisesti ei mitään pahempaa. Ainakin löi vielä voittojuoksun superissa.

Voittojuoksun lyöminen oli ensin, tärsky heti perään.

http://youtu.be/uBDYzqUpkyk

SJJ'n Facebookissa sanottiin uutisen kommenteissa että "Vainionpään kunto on hyvä. Pientä tarkkailua varmuuden vuoksi, mutta ei mitään vakavaa ole ilmaantunut. Vainionpää nähtiin jo illalla VPS:n voitto ottelua seuraamassa."
 
Viestejä
3,478
Vs: "Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä" - Superpesiksen loukkaantumislista.

No kyllä ny vähän on syytä huolestua, jos VPS:n potkispelissä iltaa istui... ;D

Ei vaan, hyvä ettei pahempaa! Ja totta vieköön, onneksi on kypärät!!
 
Viestejä
256
Vs: "Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä" - Superpesiksen loukkaantumislista.

Kiteellä Matti Latvala sivussa.
 
Viestejä
16
Vs: "Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä" - Superpesiksen loukkaantumislista.

Kiteellä aika loukkaantumisaltis jengi, jos nyt Kiukkoset ja Velpet myös. Kuinka monta peliä Kode on ollu 22 vuoteen sivussa? Ei yhtään, tarttiisko jotain tehdä esim. Laakson enemmän, että homma toimis.
 
Viestejä
76
Vs: "Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä" - Superpesiksen loukkaantumislista.

Taisi yhden halliturnauksen jättää Koplassa pelatessaan väliin, en muista oliko flunssaa vai jokin sormivamma :)
 
Viestejä
1,518
Vs: "Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä" - Superpesiksen loukkaantumislista.

Rytkösellä meni jotakin rikki jalasta (ehkä) A poikien Itä-Lännessä.. Ainakin jätti toisen jakson väliin.
 
Viestejä
1,849
Vs: "Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä" - Superpesiksen loukkaantumislista.

Kossun palstalla oltiin tietävinään, että Latvalan Matin kausi on ohi. Löytyykö tälle mitään vahvistusta?
 
Viestejä
1,328
Vs: "Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä" - Superpesiksen loukkaantumislista.

Kaptah sanoi:
Kossun palstalla oltiin tietävinään, että Latvalan Matin kausi on ohi. Löytyykö tälle mitään vahvistusta?

Niin, YLEn uutisessahan oli, että kausi ilmeisimmin ohi, vaikkei siellä lukenut mitään, että mikä ja miten oli mennyt.
Lähde: http://yle.fi/urheilu/kitee_esitti_sensaatiomaisen_nousun/7370478

nastafiilis sanoi:
Rytkösellä meni jotakin rikki jalasta (ehkä) A poikien Itä-Lännessä.. Ainakin jätti toisen jakson väliin.

Akillesjänne meni ja kausi ohi. Samaten on ohi M-M Ojalan kausi.
 
Viestejä
11,790
Vs: "Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä" - Superpesiksen loukkaantumislista.

Akillesjänne? Ei ollenkaan hyvä, toivottavasti toipuu ensi kaudeksi.
 
Viestejä
34
Vs: "Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä" - Superpesiksen loukkaantumislista.

Kaptah sanoi:
Kossun palstalla oltiin tietävinään, että Latvalan Matin kausi on ohi. Löytyykö tälle mitään vahvistusta?

Itse olin/olen siinä uskossa, että ensi viikolla on peleissä mukana. Luulen, että seurakin olisi laittanut jotain infoa, jos tosiaan kausi paketissa. En näe mitään hyötyä 'pimittää' sellaista loukkaantumista, josta ei ole tämän kauden aikana tulossa takaisin.
 
Viestejä
1,518
Vs: "Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä" - Superpesiksen loukkaantumislista.

Jännä juttu jos akilesjänne mennyt että viime pelissä käveli katsomossa ihan ilman minkäänlaista pakettia jalassa eikä ollut edes keppejä.. Vai onko vamma nyt sitte pahentunut?

EDIT: Että ei se ainakaan poikki ole mennyt?
 
Viestejä
3,478
Vs: "Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä" - Superpesiksen loukkaantumislista.

Juu, eipä tuo minunkaan mielestä akilles-jänteelle vaikuta, noilla oireilla ja merkeillä..... Sehän on tosiaan yleensä leikkaus+kipsi+kepit ja helevetin pitkä saikku!! Ja sekin, että kuulemma oli siel Itä-Lännes nilkuttanu kentältä pois? Mitä mä oon muutaman kerran ollu paikalla moisen sattuessa, kaveri ei todellakaan nilkuta pois, vaan se huutaa ja se kannetaan pois!
 
Viestejä
1,518
Vs: "Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä" - Superpesiksen loukkaantumislista.

Tikka sanoi:
Juu, eipä tuo minunkaan mielestä akilles-jänteelle vaikuta, noilla oireilla ja merkeillä..... Sehän on tosiaan yleensä leikkaus+kipsi+kepit ja helevetin pitkä saikku!! Ja sekin, että kuulemma oli siel Itä-Lännes nilkuttanu kentältä pois? Mitä mä oon muutaman kerran ollu paikalla moisen sattuessa, kaveri ei todellakaan nilkuta pois, vaan se huutaa ja se kannetaan pois!

Joo itse olen ollut puulaakipelissä lyömässä ja lukkarilta meni näpyä hakiessa akilesjänne poikki ja huuto oli melkoinen! Ambulanssilla lähti sitte sairaalaan..
 
Viestejä
13
Vs: "Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä" - Superpesiksen loukkaantumislista.

Länsi-Uudenmaan jutun 26.7. ( http://www.lansi-uusimaa.fi/artikkeli/229151-rytkonen-lukkarien-parhaimmistoa ) mukaan Rytkösellä on takareisivamma:

"Takareisi revähti hänen kiirehtiessä näpyn perään. Vaikka hän joutui sivuun kesken ottelun, hänet palkittiin Idän kakkospalkinnolla.
– Tässä on nyt elettävä maltillisesti ja järkevästi ja annettava jalalle aikaa parantua. Tässä vaiheessa ei ole varmuutta sairasloman pituudesta. Pystyn nytkin tekemään monenlaisia harjoitteita ja pitämään kuntoa yllä, sanoo Joni, joka toivoo pääsevänsä mukaan viimeistään pudotuspeleihin."

Ja takareittä hän tosiaan piteli tuossa loukkaantumistilanteessa ja nilkutti vielä pelin jälkeen hakemaan kakkospalkinnon.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös