Vs: Musiikki
Jees, joka toinen mun face-kavereistakin tuntu olleen Kantolassa, postauksista päätellen...
Veitivät siis näitä vanhoja klassikko-biisejäkin, hyvä! Iron Maidenin keikalla aikanaan Sonyspheressa mua korpes kun vetivät vaan uusia, joita en silleen enää tunne... Number of the beast, Hallowed btn ja pari muuta tunnistin. Muuten vetivät vaan parin uusimman albumin biisejä, joita en ollu muutamaa lukuunottamatta kuullut ollenkaan... Ei siinä mutta ku olin just latautunu pikkupäissään huutaa Aces Highta ja Wasted yearsia!
AC/DC:llakin ne parhaat (mun mielestä toki) löytyy noilta vanhemmilta levyiltä. Back in Black, For those about to rock, High voltage ja ihan ehdottomasti paras levy Dirty deeds done dirt cheap! Se niitten eka. Ostin sen aikonaan c-kasettina, ja se rockas! Big balls, Rocker, Gonna be some rockin, Aint no fun, Problem child... Siinä ei huonoa biisiä olekaan! Vetikö yhtään muuten noista biiseistä Kantolas?
Thunderstruckin jälkeen se meni vähän vanhan toistamiseks, paitti Stiff upper lip oli pieni poikkeus!
Essudissulta löytyy kyl biisejä ---joka makuun! ;D