Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP - Jymy, välierä 2021

Viestejä
201
Game1 oli kyllä melkoista virkamiespesistä verrattuna tuleviin peleihin. Molemmista paistoi suunnaton helpotus, että välieräpelit ylipäätään toteutuivat. Vaikka tuli kasoittain huonoja sisäpelisuorituksia turhautumista ei näkynyt, ja tunnetila oli stabiili ja paineeton. Liian nopea pelitahti. Eiköhän näistä ylilyönneistä päästä puhumaan vasta myöhemmin tällä viikolla.
 
Viestejä
3,238
Minun mielestä pesiksessä nähdyt "henkien taistot" on kyllä niin junttia ja naurettavaa kuin vain voi olla. Mutta eipä siinä, kukin tyylillään. :D Aika ristiriitaisia kommentteja aiheeseen liittyen on:

" Siinä korostuu se, kumpi pystyy tiukoissa paikoissa mielen hallintaan ja omaan hommaan keskittymiseen." Millä tavoin omaan hommaan keskittyminen näkyy vastustajalle vittuiluna ja iholle hönkimisenä?

"Pesiksessä on sentään silloin tällöin kunnon rähinää vielä jäljellä, vaikkakin melko harvoin. Sekin halutaan tappaa." Millä tavoin rähinä osoittaa mielen hallintaa ja omaan hommaan keskittymistä?
Ensimmäisessä kyse on siis siitä, että "saa provosoida, mutta ei provosoitua".

Toisessa taas rähinä on osoitus siitä, että mielen hallinta ei ole onnistunut, vaan joku on provosoitunut. Silloin ollaan ratkaisujen äärellä.
 
Viestejä
698
Nyt varmaan riittää vastaukseksi se, että vastasit viestiini.
Hyvää sykysä kaille jännäreille.
Nyt varmaan riittää vastaukseksi että tuon kaltaisilla viesteillä missä lähdet syyttelemään jotain nimimerkkiä jonkun muun ihmisen toimista jossain toisaalla, teet vaan itsestäsi typerän pellen. Ihan vaan nimimerkin takaa mutta silti. Mut löytää kyllä ihan oikeassa elämässä jos haluaa tulla keskustelemaan minun provosoitumisesta tai provosoimisesta tai siitä kuka tämän nimimerkin takana onkaan. Ei vaadi suuria ponnisteluja…
 
Viestejä
146
Nyt varmaan riittää vastaukseksi että tuon kaltaisilla viesteillä missä lähdet syyttelemään jotain nimimerkkiä jonkun muun ihmisen toimista jossain toisaalla, teet vaan itsestäsi typerän pellen. Ihan vaan nimimerkin takaa mutta silti. Mut löytää kyllä ihan oikeassa elämässä jos haluaa tulla keskustelemaan minun provosoitumisesta tai provosoimisesta tai siitä kuka tämän nimimerkin takana onkaan. Ei vaadi suuria ponnisteluja…
Arvostin todella suuresti miten asiat toisaalla hoidettiin. Sinulle edelleen, laske vähän kierroksia. Saat enemmän nautintoa hyvistä peleistä ja suorituksista jos pulssi on vähän matalammalla.
Edelleen, mahtava syksy menossa.
 
Viestejä
9
Huomenna taas pelipäivä, toivottavasti Jymy tasoittaa voitot . Päästään jälleen lukemaan näitä uskomattomia kommentteja.
Onneksi pelaajat pelaa ja tuomarit tuomitsevat välittämättä näistä kommenteista. Vanha sanonta " rapatessa roiskuu " pitää paikkansa myös pesiksessä. Ja varmaan parempi joukkue löytyy tästäkin parista, siispä kannustetaan omaa suosikkia ja jätetään se vastustajan mollaaminen vähemmälle, vaikka vaikealta se tuntuu monestakin.
 
Viestejä
698
Arvostin todella suuresti miten asiat toisaalla hoidettiin. Sinulle edelleen, laske vähän kierroksia. Saat enemmän nautintoa hyvistä peleistä ja suorituksista jos pulssi on vähän matalammalla.
Edelleen, mahtava syksy menossa.
Hienoa nähdä kuinka nimimerkki jatkaa vaan oman kuoppansa kaivamista viesti toisensa jälkeen. Ensin alat sekoilemaan nimien ja nimimerkkien suhteen, ja nyt alkaa jo opetus siitä kuinka jonkun toisen pitäisi näistä peleistä nauttia. Never stop the madness!
 
Viestejä
445
Täällä nyt moni on sitä mieltä, että kusipäinen joukkohyökkäys virheen tehneen pelaajan ympärille provosoivasti huutamaan on ihan ok, koska kyseinen pelaaja selvisi siitä hienosti ja on vieläpä itse kommentoinut jotain että eipä tässä mitään. Tähän nyt ihan vaan että:

a) ei se tee tuosta yhtään vähemmän kusipäistä perseilyä, jos pelaaja siitä hienosti selviää tai hän ei siitä hätkähdä jne. Karsean näköistä toimintaa jollaiseen en haluaisi oman suosikkijoukkueeni alentuvan. Teoista niitä varoituksia pitäisi jakaa eikä siitä miten se provosointi onnistuu tai ei onnistu.

b) onko pelaajalla tuossa mahdollisuutta kommentoida tuota millään muulla tavalla? Totta kai jokainen ihon alle pyrkimisyritys kuitataan näin, että siinäpähän huutelevat, ei se minua haittaa. Täysin riippumatta siitä, miten paljon se haittaa. Ja uskon kyllä, että Puttea ehkä ei haittaakaan mutta tuota paskaa kun tarpeeksi monelle tekee niin tulee varmasti vastaan sekin jota oikeasti tuo haavoittaa. Lisäksi todella surkeaa esimerkkiä toiminnasta pelaajana ja ihmisenä ihan mihin tahansa suuntaan.
 
Viestejä
698
Ei sulle mikään riitä:):):):)
Riittää. Kolmas voitto Manselle välierissä. Se riittää sitten tässä ketjussa.

Niin ja kuule kuuleppa. Pitäiskö sun vähän kans rauhoittua ja laskea vähän sykkeitä, kun selvästi on mennyt ihon alle ja pikkuisen tuntuu lämpenevän ja ja ja ja… Koska kyllä
minä tiedän miltä sinusta tuntuu ja kuinka sinun pitää toimia! Niin. Että kuuleppa kuule se!
 
Viestejä
317
Välikevennys, siellä yks


Anteeksi Huuskonenhan se onkin.
 
Viestejä
146
Hienoa nähdä kuinka nimimerkki jatkaa vaan oman kuoppansa kaivamista viesti toisensa jälkeen. Ensin alat sekoilemaan nimien ja nimimerkkien suhteen, ja nyt alkaa jo opetus siitä kuinka jonkun toisen pitäisi näistä peleistä nauttia. Never stop the madness!

Sinulle arvoisa aktiivinen keisarikannattaja. Pyydin juuri ylläpitoa sulkemaan tilini, koska en todellakaan halua olla osa tällaista ala-arvoista "fanittamista" Koen itselleni tärkeänä, että tunteet näkyy vahvasti itse ottelussa ja niistä voidaan kiihkottomasti myös käydä aktiivista keskustelua, Tuomarit näissä yleensä joutuvat sylkykupin asemaan, mutta onneksi siinäkin on ymmärrys mennyt eteenpäin, Pesäpallo on peli mihin tunteet kuuluvat vahvasti mukaan, ylilyöntejä tulee ja aika useat nykyään osaavat myös pyytää anteeksi kun näin on tapahtunut,
Edelleenkin toivotan kaikille nautinnolisia hetkiä pesiksen parissa. Paras voittakoon ja mieluiten viidennessä pelisssä.
 
Viestejä
445
Sinulle arvoisa aktiivinen keisarikannattaja. Pyydin juuri ylläpitoa sulkemaan tilini, koska en todellakaan halua olla osa tällaista ala-arvoista "fanittamista" Koen itselleni tärkeänä, että tunteet näkyy vahvasti itse ottelussa ja niistä voidaan kiihkottomasti myös käydä aktiivista keskustelua, Tuomarit näissä yleensä joutuvat sylkykupin asemaan, mutta onneksi siinäkin on ymmärrys mennyt eteenpäin, Pesäpallo on peli mihin tunteet kuuluvat vahvasti mukaan, ylilyöntejä tulee ja aika useat nykyään osaavat myös pyytää anteeksi kun näin on tapahtunut,
Edelleenkin toivotan kaikille nautinnolisia hetkiä pesiksen parissa. Paras voittakoon ja mieluiten viidennessä pelisssä.

Vaikka tuskin sitä kukaan ymmärtääkään, niin uhrauksesi on varmasti jalo.
 

olihansepalo

Manse näyttää lähtevän kertoimien perusteella Hiukkaan ennakkosuosikkina. Tämä oli yllätys vaikka runkosarjan voittaja onkin.
 
Viestejä
1,360
Pesäpallo on peli mihin tunteet kuuluvat vahvasti mukaan, ylilyöntejä tulee ja aika useat nykyään osaavat myös pyytää anteeksi kun näin on tapahtunut,

Jokaiseen joukkueurheiluun ja yksilöurheiluunkin kuuluu tunteet vahvasti mukaan. Yhteenkään niistä ei kuulu ylilyönnit.
 
Viestejä
698
Sinulle arvoisa aktiivinen keisarikannattaja. Pyydin juuri ylläpitoa sulkemaan tilini, koska en todellakaan halua olla osa tällaista ala-arvoista "fanittamista" Koen itselleni tärkeänä, että tunteet näkyy vahvasti itse ottelussa ja niistä voidaan kiihkottomasti myös käydä aktiivista keskustelua, Tuomarit näissä yleensä joutuvat sylkykupin asemaan, mutta onneksi siinäkin on ymmärrys mennyt eteenpäin, Pesäpallo on peli mihin tunteet kuuluvat vahvasti mukaan, ylilyöntejä tulee ja aika useat nykyään osaavat myös pyytää anteeksi kun näin on tapahtunut,
Edelleenkin toivotan kaikille nautinnolisia hetkiä pesiksen parissa. Paras voittakoon ja mieluiten viidennessä pelisssä.
Mitenkä minä nyt sitten liityn tähän sinun uskomattoman epäitsekkääseen uhrautumiseen? Tai millä tavoin se nyt ylipäänsä minun foorumitoimintaan pitäisi vaikuttaa? En oikein löydä sitä punaista lankaa mutta ei kai mun tarvikaan.

Ja hieman kyllä ihmettelen miksi tässä ”farewell”-kirjeessä puhutaan ylilyöntien aiheuttamista anteeksipyynnöistä ja tämä teksti on osoitettu minulle. Silti sellaista anteeksipyyntöä en kuitenkaan tuolta löydä, vaikka kyseinen nimimerkki juuri itse syyllistyikin melko isoonkin ylilyöntiin syyttäessään minua jonkun muun ihmisen tekosista. No, en minä siitäkään mieltäni pahoita, eikä verenpaineeni nouse tavanomaista korkeammalle. Joten ei muuta kuin heipparallaa!
 
Viestejä
93
Minun mielestä pesiksessä nähdyt "henkien taistot" on kyllä niin junttia ja naurettavaa kuin vain voi olla.

Osimoilleen näin. Myötähäpeää herättävää touhua, surkeaa esimerkkiä lapsille ja nuorille jne.

Pesäpallon soisi putoavan pikkuhiljaa jo sieltä puusta, tulevan pöydän ääreen ja opettelevan käyttämään veistä ja haarukkaa. Ihan hyvää kehitystä on vuosien saatossa toki tapahtunutkin. Ehkä pitää vain kärsivällisesti odottaa, että viesti saavuttaa ne takimmaisetkin perämetsät.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös