Supervuoro Verkkolehti »

Kuinka saan laitettua kuvia?

Viestejä
569
joku voisi auttaa minua kuinka saan laitettua kuvia julkaisuihin. kun yritän ja painan julkaisen tulee vaan lukemaan: Liitetiedostojen latauskansiota ei pysty käyttämään!
 
Viestejä
1,328
Vs: Kuinka saan laitettua kuvia?

6414502810625.jpg
 
Viestejä
1,328
Vs: Kuinka saan laitettua kuvia?

pesistieto sanoi:
joku voisi auttaa minua kuinka saan laitettua kuvia julkaisuihin. kun yritän ja painan julkaisen tulee vaan lukemaan: Liitetiedostojen latauskansiota ei pysty käyttämään!

Yltä voit katsoa, kuinka tuo onnistuu, kun lainaat tuota viestiäni. Kotikoneelta ei siis pysty tähän SMF-versioon kuvia lisäämään, vaan kuvan täytyy löytyä internetistä, ja käyttää kuvan URL-osoitetta img-tagien välissä.
 
Viestejä
569
Vs: Kuinka saan laitettua kuvia?

Masce sanoi:
pesistieto sanoi:
joku voisi auttaa minua kuinka saan laitettua kuvia julkaisuihin. kun yritän ja painan julkaisen tulee vaan lukemaan: Liitetiedostojen latauskansiota ei pysty käyttämään!

Yltä voit katsoa, kuinka tuo onnistuu, kun lainaat tuota viestiäni. Kotikoneelta ei siis pysty tähän SMF-versioon kuvia lisäämään, vaan kuvan täytyy löytyä internetistä, ja käyttää kuvan URL-osoitetta img-tagien välissä.

Aivan joo nyt tajusin! heti onnistuikin! en tiennyt että tuo URL-osoite tarvii siihen laittaa. Kiitos avusta Masce!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös