Supervuoro Verkkolehti »

KPL - Tahko, puolivälierä 2022

LBC

Viestejä
3,633
Nyt vois miettiä sitä ekan jakson juoksua. Mutta vain hetken ja vain täällä.
 
Viestejä
11,809
Kahdella päästetyllä juoksulla voi kuitenkin hävitä ottelun.

Ihan helposti, jopa yhdellä päästetyllä/annetulla voi sen hävitä. Jaksopelin ihanuus ja raadollisuus pelkistettynä - parasta mitä pesikselle tapahtunut sit sen jälkeen kun lautanen siirrettiin kotipesän puolelle eturajasta.

Mutta eikös tässä ihan vasta nähty puolivälieräsarja-ahdingosta mestaruuteen nousu :unsure:
 
Viestejä
11
Hyvinkäälle Hämäläinen-Mäentausta koppareiksi. Jatkossa palloista pitää taistella, eikä vain hoitaa pysäytykset. Nyt unohdetaan vanhat meriitit ja mennään urheilu edellä.
 
Viestejä
118
Olipas siinä taas matsi. Ei olisi ensimmäiseltä jaksolta paljoa tarvittu, mutta onhan tuo kotiuttaminen nyt aika haastavaa. Vapaat ei tipu oikein kenelläkään. Olen myös kiinnittänyt huomiota siihen, että Ossilla on etenkin kotipeleissä ollut aika haastavaa jo hetken. Vaikka 9 juoksua tehtiin, eivät ne olleet mitään rumputulta, vaan kyllähän Tahko niihin auttoi. Kivipellon kunnari oli kuitenkin ihan hyvä kopparin ylitys.

Hyvinkäälle pitää nyt lähteä suorittamaan eikä pelkäämään. Vapaat voisivat pikkuhiljaa alkaa tippumaan, muuten alkaa olla jo haastavaa.

Jälkiviisaana on helppo todeta, mutta olisin kyllä itse lähtenyt superiin ulkovuorolla. Etenkään Tahkon sisäpelistä ei tullut pelin aikana oikein mitään, mutta tuossa kun itse lyötiin nollat niin Tahkolla vapautui peli.
 
Viestejä
274
Huikeaa peliä pelaa Alanen lautasella. Paljokohan olisi koplan 3-tilanteet matsissa olleet ilman 2J 1T ketsuppipullon purskahdusta. Muniin puhaltelu täytyy lopettaa, Koplalla on kuitenkin vielä mahdollisuus viedä sarja edelleen itselleen. M.Latvalan täytynee ottaa joukkue reppuselkään, liekkö siellä kenestäkään muusta siihen hommaan?
 
Viestejä
895
On se Haimi melkoinen taktikko kyllä, kun lähti aloittavalla vuorolla. Torstaina voikin ottaa rantapallot mukaan sitten.
 

LBC

Viestejä
3,633
Jälkiviisaana on helppo todeta, mutta olisin kyllä itse lähtenyt superiin ulkovuorolla. Etenkään Tahkon sisäpelistä ei tullut pelin aikana oikein mitään, mutta tuossa kun itse lyötiin nollat niin Tahkolla vapautui peli.

Joo. Nimenomaan, kun Koplan sisäpelikään ei varsinaisesti enää kulkenut, vaikka kaksi juoksua viimeisessä syntyi. Molemmat alkoi tasoitella Superiin käytännössä.
 
Viestejä
364
Jälkiviisaana on helppo todeta, mutta olisin kyllä itse lähtenyt superiin ulkovuorolla.
Täysin sama ajatus oli ennen superin alkua että olisikohan sisävuoro helpompi käsitellä jos otetaan ulkovuorosta hyvä suoritus alle. Voi toki olla että lopputulos olisi ollut täysin sama.

Tämä kausi on ollut kyllä erikoisia pelejä täynnä ja nyt ei voi ihan sanoa että loppua ei näy :) Melko kallista leikkiä myös Haimilta kokeilla Vartamaa kärjessä ja Saukkoa kakkosena kun ei tuo tuntunut lähtevän oikein missään vaiheessa.

En ole myöskään koskaan törmännyt urheilukatsomossa mihinkään vastaavaan puhtaaseen huudolla/puheella tuotettuun melusaasteeseen mitä muutama paikalla ollut Tahkon kannattaja tänään katsomossa tarjoili. Pahoittelut jos asialle on ns. luontainen selitys koska silloinhan ei itselleen mitään voi.
 
Viestejä
260
Olipas siinä taas matsi. Ei olisi ensimmäiseltä jaksolta paljoa tarvittu, mutta onhan tuo kotiuttaminen nyt aika haastavaa. Vapaat ei tipu oikein kenelläkään. Olen myös kiinnittänyt huomiota siihen, että Ossilla on etenkin kotipeleissä ollut aika haastavaa jo hetken. Vaikka 9 juoksua tehtiin, eivät ne olleet mitään rumputulta, vaan kyllähän Tahko niihin auttoi. Kivipellon kunnari oli kuitenkin ihan hyvä kopparin ylitys.

Hyvinkäälle pitää nyt lähteä suorittamaan eikä pelkäämään. Vapaat voisivat pikkuhiljaa alkaa tippumaan, muuten alkaa olla jo haastavaa.

Jälkiviisaana on helppo todeta, mutta olisin kyllä itse lähtenyt superiin ulkovuorolla. Etenkään Tahkon sisäpelistä ei tullut pelin aikana oikein mitään, mutta tuossa kun itse lyötiin nollat niin Tahkolla vapautui peli.

Ensimmäisellä jaksolla ei kummankaan sisäpeli loistanut, ja toisella, kun heti alussa tuli pajatson tyhjennys, ei Tahkon jaksopelissä kannattanut edes liikoja energiaa kuluttaa.
Superissa taas yhtä enempää ei ollut tarvetta lyödä. Sehän tuli ensimmäisestä tilanteesta.
 
Viestejä
260
On se Haimi melkoinen taktikko kyllä, kun lähti aloittavalla vuorolla. Torstaina voikin ottaa rantapallot mukaan sitten.

Se on aina kaksipiippuinen homma.
Jos sillä aloittavalla lyödään pari kolme juoksua, niin tasoittavalla joukkueella on aika kovat paineet.
Nyt ei lyöty, ja niinpä Tahko pääsi aika vapautuneesti pelaamaan, ja käytti paikkansa. Hyvä niin.
 
Viestejä
260
Täysin sama ajatus oli ennen superin alkua että olisikohan sisävuoro helpompi käsitellä jos otetaan ulkovuorosta hyvä suoritus alle. Voi toki olla että lopputulos olisi ollut täysin sama.

Tämä kausi on ollut kyllä erikoisia pelejä täynnä ja nyt ei voi ihan sanoa että loppua ei näy :) Melko kallista leikkiä myös Haimilta kokeilla Vartamaa kärjessä ja Saukkoa kakkosena kun ei tuo tuntunut lähtevän oikein missään vaiheessa.

En ole myöskään koskaan törmännyt urheilukatsomossa mihinkään vastaavaan puhtaaseen huudolla/puheella tuotettuun melusaasteeseen mitä muutama paikalla ollut Tahkon kannattaja tänään katsomossa tarjoili. Pahoittelut jos asialle on ns. luontainen selitys koska silloinhan ei itselleen mitään voi.

Kummasti aina Kouvolassa kouvostoliittolaiset kuulevat muiden joukkueiden melusaastetta...
No sellaista se on.
 
Viestejä
118
Ensimmäisellä jaksolla ei kummankaan sisäpeli loistanut, ja toisella, kun heti alussa tuli pajatson tyhjennys, ei Tahkon jaksopelissä kannattanut edes liikoja energiaa kuluttaa.
Superissa taas yhtä enempää ei ollut tarvetta lyödä. Sehän tuli ensimmäisestä tilanteesta.

Kirjoitin ihan asiallisen viestin, mutta siihenkin piti vastata provosointimielessä. Jokainen käyttäytyy kuten parhaaksi näkee (y)
 
Viestejä
364
Kummasti aina Kouvolassa kouvostoliittolaiset kuulevat muiden joukkueiden melusaastetta...
Ei ne olleet joukkueen jäseniä vaan ihan siellä katsomossa :)

Jos nimenomaan huutaa koko ottelun ajan ”Hyvä <tähän jonkun etunimi/sukunimi/lempinimi>” niin kyllä sen aika kauaksi kuulee vaikka pakoon haluaisi tuota yksitoikkoisuutta melua päästä.
 
Viestejä
163
IIRO HAIMI ? Käsittämättömän tyhmiä ottoja ensimmäisellä jaksolla. Latvala pussari, ei jatkoon. Tätä voi kysyä Vimpeliltä kun hopea putki oli päällä.
1-3 tilanteessa otettiin Latvalalla kotiin.
Täysin typerää peliä paljon kehutulta viuhkavelholta.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös