Supervuoro Verkkolehti »

KPL 2022

Viestejä
918
Juuri näin. Puhtimäki on enemmän henkinen liideri ja loistaa silloin, kun pelataan isoilla panoksilla. Kivipelto on lukkarinominaisuuksiltaan samaa tasoa ja suorittaa tasaisemmin.

Makuasia, kumpi palkitaan. Maan kaksi parasta joka tapauksessa, ja aika selvällä erolla seuraaviin.
Janne "kärki viidennessä finaalissa vapaalla kentälle" Kivipelto, mutta ihan hyvä heittokäsi 👍
 
Viestejä
1,036
Tarkoitan kyllä koko listaa. Liitolla on oma kultapossukerho joka ikinen vuosi ja sitten titteleitä jaellaan tasapuolisesti vähän kaikille. - Ei ole kyseessä paremmuus. Näin on tehty ja näin tehtiin taas kerran. - Osasta varmaan tuntuu, että on saanut kuin arpajaisista ajokortin!
No jos Putte olisi valittu vuoden lukkariksi, ei olis tullu vain ajokortti arpajaisissa vaan sokeetkin jo ajelis autolla.
 

LBC

Viestejä
3,644
anne "kärki viidennessä finaalissa vapaalla kentälle" Kivipelto,
No tuossa on kipukohta. Toisaalta Kivipelto - Puhtimäki lukkariotteet oli finaaleissa silti melko tasan. Ja toisaalta se kärki pidettiin kurissa aika hyvin, molemmin puolin.
Kokemusta on siitäkin, kun Puhti vei 6-0 koko Koplaa Mutta ei nyt. Koko kautta ajatellen oikea valinta oli valitsijoilla.
 
Viestejä
1,499
Päästi se Puhtimäkikin välierissä Jymyä vastaan kolmoselta kotiin vapaalla ja antoi sillä Jymylle jaksovoiton. Turha noihin yksittäisiin suorituksiin on takertua kun kokonaisuutta katsotaan.
... mutta puutuit kumminkin ! Finaalin viimeisessä matsissa taas vastustaja jäi nollille. - Ei kannata selittää, jos saldona on nolla. Näinhän lausahti T.Kohonen reilusti.
 
Viestejä
1,673
On, erittäin vahva logiikka. Täähän on vähän niinkuin joukkuepeli eiks jeh. Finaali ei ratkennut lukkariin, vai pitäisikö Nisukin valita lyöjäkuninkaaksi koska voitti kultaa?

Sun logiikka jatkaa varjojen mailla. Itse vedit runkosarjan kun tähän mukaan. Mutta eipä siinä mitään. Mä ottaisin molemmat omaan joukkueeseeni. Ero on hiuksen hieno. Molemmilla kolme pelattua finaalisarjaa. Toinen on hävinnyt ne kaikki, toisen voittoprosentti taitaa olla tasan 100.
 
Viestejä
2,565
Sun logiikka jatkaa varjojen mailla. Itse vedit runkosarjan kun tähän mukaan. Mutta eipä siinä mitään. Mä ottaisin molemmat omaan joukkueeseeni. Ero on hiuksen hieno. Molemmilla kolme pelattua finaalisarjaa. Toinen on hävinnyt ne kaikki, toisen voittoprosentti taitaa olla tasan 100.
Tässä juuri näkyy se tärkein ero. Kun on tärkein paikka, Puhtimäki on liideri, joka vie oman joukkueensa voittoon. Tämä näkyi jo JoMan mestaruuskausina.
Kivipellolla sama korkea taso pysyy illasta toiseen, mutta kun pelataan mestaruudesta, Kivipelto pelaa ihan samalla tavalla kuin runkosarjapeleissä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös