Supervuoro Verkkolehti »

Kiteen Pallo -90 2024

Viestejä
23
Miltäs Tuomen peli näytti 2 kopparina? Mietin jo vähän, että kuka tuosta tipahtaa kesällä pois kokoonpanosta kun Varonen palaa takaisin.
 
Viestejä
227
Miltäs Tuomen peli näytti 2 kopparina? Mietin jo vähän, että kuka tuosta tipahtaa kesällä pois kokoonpanosta kun Varonen palaa takaisin.
En muista olisiko yhtään palloa hänelle asti edes tullut tai ylipäänsä koppareille pelissä.

Itse sanoisin että Topias Kaksonen tippuisi kokoonpanosta ulos kun Varonen palaa takaisin.
 
Viestejä
1,205
En muista olisiko yhtään palloa hänelle asti edes tullut tai ylipäänsä koppareille pelissä.

Itse sanoisin että Topias Kaksonen tippuisi kokoonpanosta ulos kun Varonen palaa takaisin.
Kuopio hallissa aika hankala lyödä kopparille. Verkoissa helposti.

Itse toivoisin kierrätystä ja kaikille saumaa, kun nyt siihen mahdollisuus. Pelejä on todella paljon tänä vuonna.
 
Viestejä
364
Kuopio hallissa aika hankala lyödä kopparille. Verkoissa helposti.

Itse toivoisin kierrätystä ja kaikille saumaa, kun nyt siihen mahdollisuus. Pelejä on todella paljon tänä vuonna.
Samaa mieltä.Lisäksi ,vaikkei toivoisi,muutama ukko vuoronperään loukkaantuneena.Topias(kin) on kovan luokan pelimies ikäisekseen .
 
Viestejä
1,205
Samaa mieltä.Lisäksi ,vaikkei toivoisi,muutama ukko vuoronperään loukkaantuneena.Topias(kin) on kovan luokan pelimies ikäisekseen .
En kyllä usko, että Topias laitettaisiin penkille. On kuitenkin sitä kuuluisaa parasta priimaa, kuten 90-luvulla. Topias, Kassu ja Lassi on se tulevaisuus. Jiri toivottavasti myös, mutta kysyntä on kova tulevaisuuden lyöntikuninkaalle. Se ei tarkoita, ettei Tuomelle mahdollisuus. On kuitenkin talentti, näkee jo lyönti tyylistä.

Haluan samalla korjata aikaisempia juttujani. Kauppista pidän legendana. Kipassa on ollut legendoja kaikenlaisia, mutta jotkut ollut Suomen kaikkien aikojen parhaita. Ei siis mitään pois Otolta, mutta matkaa on.

Kaikkea hyvää uutta vuotta Kipa-sydämen omaaville ja muillekin. Nyt vaan toivoo et saa vapaata niin pääsee huutamaan jo hallikaudella Kipan puolesta.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
549
Oli kyllä sisäpeli aika tukkoista ja ulkopelissäkin häpläilyä. Terästäytyä pitää seuraavaan otatukseen.
 
Viestejä
1,205
Aikamoinen ulospuhallus. Ipv oli parempi ja varsinkin Surakka iskussa. Huomenna paremmalla jalalla ja Joman haastoon. Pisteet Mäkelälle, ollut positiivinen yllätys allekirjoittaneelle.
 
Viestejä
337
Joo, tulipa käytyä Areenalla pakkasiltaa viettämässä. Ihan karmaiseva taaperrus KiPalta, IPV puolestaan pelasi pirteästi. Tietysti tuollaista lammaslaumaa vastaan ei ihan hirveästi pirteyttä tarvita että voitto irtoaa.
 
Viestejä
11,812
Mites se oli: Suomen suurin seura, Suomen menestynein seura, Suomen mestari 2026 - jotain tuollaista julistusta oli. Matka on melko pitkä vielä.

Missäs tuollainen lällätys oli vai oliko kenties "jotain tuollaista" lapinlisää etelänmiehen kommentissa?

Matka on pitkä.


Luulen, että tähän viitataan. Ei puhuta mestaruuksista tai menestyksestä vaan arvostuksesta. Yhden ottelun perusteella en kauheasti arvioisi toteutuksen tilaa.

Pasi Varosen saaminen seuran toiminnanjohtajaksi on kovaa jatkumoa kohti asettamaamme tavoitetta nostaa Kiteen Pallo Suomen arvostetuimmaksi pesäpalloseuraksi vuoteen 2026 mennessä, kommentoi seuran johtokunnan puheenjohtaja Pentti Lipsanen.

 
Viestejä
250
Luulen, että tähän viitataan. Ei puhuta mestaruuksista tai menestyksestä vaan arvostuksesta. Yhden ottelun perusteella en kauheasti arvioisi toteutuksen tilaa.

Pasi Varosen saaminen seuran toiminnanjohtajaksi on kovaa jatkumoa kohti asettamaamme tavoitetta nostaa Kiteen Pallo Suomen arvostetuimmaksi pesäpalloseuraksi vuoteen 2026 mennessä, kommentoi seuran johtokunnan puheenjohtaja Pentti Lipsanen.

Miten kiteen seurajohto mittaa tuota suomen arvostetuinta seuratitteliä? Sitähän voi keksiä mitä vaan maan ja taivaan väliltä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös