Supervuoro Verkkolehti »

Kiteen Pallo 2022

Viestejä
811
Parasta tässä uutisessa oli, että Pennasen Jukka on täysipäiväinen fysiikkavalmentaja, tulee kyllä pitämään huolen, että ukoilla on fysiikka kunnossa.

Totta, on ollut aika monena vuonna tuossa hommassa ja tuloksia on tullut myös pelimenestyksen muodossa. Ei missään nimessä pidä vähätellä hänen arvoaan joukkueelle. Kokemusta löytyy vaikka muille jakaa.

Tuohon aiemmin mietittyyn Kode-pohdintaan en kyllä itse jaksa uskoa. KiPan nykyisessä joukkueenrakennuksessa on panostettu nuoriin + Partanen isähahmona. Olisiko Kodella niin paljon annettavaa nuoren joukkueen pelin kehittämiseen, että kannattaisi hommata? Epäilen, että ei kuitenkaan edelleenkään ole ilmainen mies. Yhtään hänen pesisosaamistaan tai -taitoja väheksymättä. Kyseessä ilman muuta kaikkien aikojen pesäpalloilija, mutta silti en oikein itse näkisi KiPassa. Ainakaan pelaajana. Mutta katsellaan, mitä sieltä tulee.
 
Viestejä
552
Totta, on ollut aika monena vuonna tuossa hommassa ja tuloksia on tullut myös pelimenestyksen muodossa. Ei missään nimessä pidä vähätellä hänen arvoaan joukkueelle. Kokemusta löytyy vaikka muille jakaa.

Tuohon aiemmin mietittyyn Kode-pohdintaan en kyllä itse jaksa uskoa. KiPan nykyisessä joukkueenrakennuksessa on panostettu nuoriin + Partanen isähahmona. Olisiko Kodella niin paljon annettavaa nuoren joukkueen pelin kehittämiseen, että kannattaisi hommata? Epäilen, että ei kuitenkaan edelleenkään ole ilmainen mies. Yhtään hänen pesisosaamistaan tai -taitoja väheksymättä. Kyseessä ilman muuta kaikkien aikojen pesäpalloilija, mutta silti en oikein itse näkisi KiPassa. Ainakaan pelaajana. Mutta katsellaan, mitä sieltä tulee.
Ja mitkä suunnitelmat on Topias Kaksosella?
 
Viestejä
811
Eikö kausi esimerkiksi Siilinjärvellä tekisi miehelle hyvää?

Eri asia jos vuokrapelaajana pelaisi jossain, mutta ei missään nimessä sopimuspelaajaksi saa laskea muualle. Useamman vuoden sopimuksella kiinnitys ja sitten mahdollisesti vuokralle muualle. Kuten esim. JoMa ja Jymy toimii nuorten pelaajien kanssa.

Sopimuspelaajana muualla ja aina on mahdollista, ettei takaisin saadakaan enää koskaan.
 
Viestejä
11,815
Kaikolla on näytön mahdollisuus nyt.

Kaikon hyvin moderni pelitapa vaatii paitsi paljon taustatöitä myös sen toteuttamiseen pelattavassa sarjassa pystyvän joukkueen. Vaatii pelaajilta tiukan sitoutumisen ja ns taiteelliselle pelitavalle ei ehkä ole juurikaan tilaa mutta jos hommaan sitoudutaan ja taustatyöt toimivat niin tulokset voivat olla yli joukkueen näennäisen kapasiteetin.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
22
Ennen juhannusta vaihtuu pelinjohto, ja Tuuva sitten oli huonompi vaihtoehto.. voivoi
Tätä pelätään täälläkin. Toivottavasti olen väärässä.
Olihan Tuuvan peli välillä ehkä liiankin rohkeaa ja hyökkäävää, mutta nyt mennään sitten toiseen suuntaan. Peli tulee muuttumaan huomattavasti..
 
Viestejä
1,208
Totta, on ollut aika monena vuonna tuossa hommassa ja tuloksia on tullut myös pelimenestyksen muodossa. Ei missään nimessä pidä vähätellä hänen arvoaan joukkueelle. Kokemusta löytyy vaikka muille jakaa.

Tuohon aiemmin mietittyyn Kode-pohdintaan en kyllä itse jaksa uskoa. KiPan nykyisessä joukkueenrakennuksessa on panostettu nuoriin + Partanen isähahmona. Olisiko Kodella niin paljon annettavaa nuoren joukkueen pelin kehittämiseen, että kannattaisi hommata? Epäilen, että ei kuitenkaan edelleenkään ole ilmainen mies. Yhtään hänen pesisosaamistaan tai -taitoja väheksymättä. Kyseessä ilman muuta kaikkien aikojen pesäpalloilija, mutta silti en oikein itse näkisi KiPassa. Ainakaan pelaajana. Mutta katsellaan, mitä sieltä tulee.

Muistelen vain kun eko joskus jossakin yhteydessä tokaisi mediassa, että olis hieno pelata yksi kausi vielä koden kanssa samassa seurassa. Olis hieno lopetus molemmille kasvattajaseurassa ja kumpikin Kiteellä voittaneet paljon. Tähän liittyy tietysti paljon kysymysmerkkejä. Raha ja onko kummallakaan motivaatiota pelata vielä Kiteellä. Kohonen Olis kyllä pirun hyvä varalukkari tarvittaessa ja kyllä linjassakin pelaa hyvin. Itse alkuun suhtauduin ajatukseen nihkeästi, mutta vaikuttaa että Kohonen muuttunut vanhemmiten. Onneksi fiksummat päättää.
 
Viestejä
748
Yle Puheessa Partanen oli pitämässä loputtomia jaarittelujaan. Jotkut tilanteet olivat jo ohi, kun Partanen suvaitsi lopettaa.

Huippupelurin ja huippuselostaja/kommentaattorin tehtävät ovat tyystin erilaiset. Kumpikaan ei välttämättä osaa toisen hommaa.
 
Viestejä
748
Muistelen vain kun eko joskus jossakin yhteydessä tokaisi mediassa, että olis hieno pelata yksi kausi vielä koden kanssa samassa seurassa. Olis hieno lopetus molemmille kasvattajaseurassa ja kumpikin Kiteellä voittaneet paljon.
Koden ja Samin lienee parasta siirtyä pelaamaan... No, ehkä tätä ei voi julkisesti sanoa, koska ylläpito tykkää jaella penalttia...!
 
Viestejä
748
Mistäs komerosta sinä tulit. Nyt tänne Kiteen sivulle pesiytynyt näitä tilejä jotka levittävät pahaa energiaa. Sama tyyppi kai useita tilejä. Mutta ylläpito katselee sivusta.
Ensinnäkin, olen ollut palstan vakiokävijä nelisen vuotta. Toiseksi: minulla ei ole tarvetta levittää mitään savuverhoa eli pystyn sanomaan asiat tasan yhden nimimerkin avulla.

Jatketaan edelleen persoonallisten kommenttien heittelyä... kunhan ylläpito ei tulisi heittelemään havuja ladulle.
 
Viestejä
580
Joku asiasta perillä oleva voisi avata vähän enemmän millainen pelaaja Mäkelä on? Hyvät puolet ja kehityskohteet? Itsellä ei oikein mitään tietoa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös