Supervuoro Verkkolehti »

Kempeleen Kiri 2020

Viestejä
366
Aloitellaanpa tämäkin ketju, vaikka suurta kiinnostusta ei näy KeKin naisten joukkueen asioiden ruotimiseen. Tämän aamun Kaleva tietää kertoa, että Jutta Myllyniemi jatkaa uraa Kirittärissä Jyväskylässä ja Sara-Ella Kemppainen siirtyy opiskelujen myötä MansePP:n riveihin Tampereelle.
Pari kokemusta omaavaa täsmähankintaa nuoreen kehityskelpoiseen joukkueeseen olisi varmasti hyvä saada. Muuten välieräpaikan tavoitteleminen lienee turhan kova tavoite.
 

Somepelaaja

Iida Takalahti (omaa sukua Möttönen) tekee mystorysta päätellen paluun kentille
 

Öööö?

Tälläkö tässä nyt mennään? Missä pelaajat joista nuoriso-osasto ottaa oppia? Missä vika että hyviä, kokeneita pelaajia ei tule Kempeleeseen?
 

Äkäs Mauri

Mikähän on esim. Neea Mikkolan tilanne? Ja taisi olla muutama muukin tämän kauden joukkueesta joiden jatkosopimusta en ainakaan ole huomannut. Ja jos joukkue on nyt valmis niin onko mitään tietoa minnepäin suuntaavaat?
 
Viestejä
366
Onko KeKi:n naisten harjoitusotteluista tietoa. Uudessa Ojan Rauta Areenassa olisi varmaan hyvä järjestää yksi jos toinenkin harkkapeli.
 
Viestejä
1,822
Julia Kekäläinen tänään Kirittärien lukkarina Mynämäkeä vastaan.
Minulle täysin tuntematon pelaaja tämä Julia Kekäläinen. Pesis.fi:n pelaajakorteissa ei mitään mainintaa - pesiksenmaailmaan en saanut yhteyttä. Kertokaa minulle, ikä vuoden tarkkuudella, kasvattajaseura, aikaisemmat seurat, jne...
 
Viestejä
1,949
Minulle täysin tuntematon pelaaja tämä Julia Kekäläinen. Pesis.fi:n pelaajakorteissa ei mitään mainintaa - pesiksenmaailmaan en saanut yhteyttä. Kertokaa minulle, ikä vuoden tarkkuudella, kasvattajaseura, aikaisemmat seurat, jne...
Ikä: 18
Kasvattajaseura: Simon Kiri
Aikaisemmat seurat: MuPs
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös