Supervuoro Verkkolehti »

Karhun mailojen kestävyys 2020

Viestejä
65
Ihan mielenkiinnosta haluasin tietää jos forumilaisilla on tietoa muitten seurojen mailojen kestävyydestä. Ilmeisesti FG1 on poistunut kokonaan markkinoilta. Tällä hetkellä olen ostanut 15 mailaa joista 9 on hajonnut. Yhden olen saanut vasta takuusta takaisin ja 8 mailaa odottaa Karhulta takuukappaletta.

Mahdollistahan ei ole että paikallinen myymälä ottaisi varalle hyllyyn josta voisi antaa rikkinäisen tilalle esim. jos on selvä tapaus vaan korvaava pitää tulla Karhulta. Joka kerta kun vien mailan takaisin myymälään niin vaihtoehto on odottaa se uusi Karhulta ja pelaaja saa odottaa mailaa tai sitten ostaa uusi (ja tämä kerryttää taas meidän mailasaldoa). Tällä hetkellä minulla on rikki menneitä mailoja niinkin kaukaa kuin 8.2.2020, 15.2.2020. Viikonloppuna 3 peliä... montakohan pitäisi ottaa varalle.

Laittakaa kommenttia jos on tietoa mutta kyllä tähän hommaan joku järki pitäisi saada.

Terveisiä Kuopiosta.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös