Supervuoro Verkkolehti »

Joni Rytkösen häirintätapaus

Viestejä
114
Suek järjestää Rytkösen tapauksen käsittelyn lauantaina.

Lähteenä Karjalainen. Linkkiä en laita, kun juuri otsikkoa enempää ei ole vapaasti luettavissa.
 
Viestejä
894
Ei anna, ei.

Mutta tultiinko nyt siis parissa viikossa siitä, että edes Suekilta ei tule mitään seuraamusta siihen että Rytkönen itse on ilmoittanut poliisille syyllistyneensä rikokseen, mistä tuomiona on vähintään 4 kuukauden vankeusrangaistus?

Ja kun oma elämä on tuhottu, nyt kostoksi yritetään uhrienkin?
 
Viestejä
303
Ei anna, ei.

Mutta tultiinko nyt siis parissa viikossa siitä, että edes Suekilta ei tule mitään seuraamusta siihen että Rytkönen itse on ilmoittanut poliisille syyllistyneensä rikokseen, mistä tuomiona on vähintään 4 kuukauden vankeusrangaistus?

Ja kun oma elämä on tuhottu, nyt kostoksi yritetään uhrienkin?
Suekilta asia siirtyi jo syyskuussa urheilun eettiselle kurinpitolautakunnalle, joka käsitteli asiaa viime lauantaina, mutta ei ole antanut vielä päätöstään.
 
Viestejä
3,229
Ei anna, ei.

Mutta tultiinko nyt siis parissa viikossa siitä, että edes Suekilta ei tule mitään seuraamusta siihen että Rytkönen itse on ilmoittanut poliisille syyllistyneensä rikokseen, mistä tuomiona on vähintään 4 kuukauden vankeusrangaistus?

Ja kun oma elämä on tuhottu, nyt kostoksi yritetään uhrienkin?
Rytkönen on suoraselkäinen mies, joka rehdisti nostaa kädet pystyyn virheen merkiksi, ei syyllistä muita ja kärsii seuraukset nahoissaan. Vai miten se oli?
 
Viestejä
1,482
Ei anna, ei.

Mutta tultiinko nyt siis parissa viikossa siitä, että edes Suekilta ei tule mitään seuraamusta siihen että Rytkönen itse on ilmoittanut poliisille syyllistyneensä rikokseen, mistä tuomiona on vähintään 4 kuukauden vankeusrangaistus?

Ja kun oma elämä on tuhottu, nyt kostoksi yritetään uhrienkin?
Rytkönen (edustajineen) ei kai missään kohtaa ole kiistänyt, etteikö jotain olisi tapahtunut, vaan yrittänyt vedota, ettei asia edes kuuluisi urheilun kurinpitoelinten käsiteltäväksi.

Jokaisella on oikeus hakea itselleen oikeutta, oli motiivit sitten mitä tahansa.

Tämä käänne tuntuu moraalisesti arveluttavalta tässä vaiheessa, mutta isompi paha ei kuitenkaan oikeuta pienempää pahaa.
 
Viestejä
1,392
Tuota niin. Siis. Milläs tapaa alaikäisille tytöille on voinut päätyä seksuaalisia kuvia Rytkösestä muille jaettavaksi? :unsure:
Moraalittomat alaikäiset teinipissikset kehtaavat lähettää Rytkösen itse heille lähettämiä mulkkukuvia jollekin eteenpäin?

Tätäkö Rytkösen puolustus oikeasti kehtaa ajaa!?

siis niinku daa, red flag sus cap Ryde
 
Viestejä
126
Ei anna, ei.

Mutta tultiinko nyt siis parissa viikossa siitä, että edes Suekilta ei tule mitään seuraamusta siihen että Rytkönen itse on ilmoittanut poliisille syyllistyneensä rikokseen, mistä tuomiona on vähintään 4 kuukauden vankeusrangaistus?

Ja kun oma elämä on tuhottu, nyt kostoksi yritetään uhrienkin?
Onhan siitä tultava seuraamusta,ei tapahtunutta voi pyyhkiä tekemättömäksi. Tuonkin jutun perusteella uskoisin että kummaltakin taholta tulee seuraamusta.
Aika tyypillistä kai yrittää myös vetää vastapuoli lokaan...?!
 
Viestejä
918
Moraalittomat alaikäiset teinipissikset kehtaavat lähettää Rytkösen itse heille lähettämiä mulkkukuvia jollekin eteenpäin?

Tätäkö Rytkösen puolustus oikeasti kehtaa ajaa!?

siis niinku daa, red flag sus cap Ryde
Puolustusasianajajana Olli Rauste, sama mies joka puolustaa Toni Kohosta, Kaisa Varista ja hiihtoliiton doping ohjelmaa, pesiksen sopupelaajia, hiihdon fluorivoitelijoita, SM-liigan raiskaajaa jne. Hieno mies.
 
Viestejä
543
Puolustusasianajajana Olli Rauste, sama mies joka puolustaa Toni Kohosta, Kaisa Varista ja hiihtoliiton doping ohjelmaa, pesiksen sopupelaajia, hiihdon fluorivoitelijoita, SM-liigan raiskaajaa jne. Hieno mies.
Asianajajuus on osa hyvää suomalaista oikeuskäytäntöä. Molemmilla puolilla pöytää tarvitaan oikeudellista osaamista. Hieno mies tai nainen voi tehdä näitä(kin) hommia. Tuosta kun hilpaisee itärajan yli niin ei siellä rausteita tarvita...
 
Viestejä
1,392
Puolustusasianajajana Olli Rauste, sama mies joka puolustaa Toni Kohosta, Kaisa Varista ja hiihtoliiton doping ohjelmaa, pesiksen sopupelaajia, hiihdon fluorivoitelijoita, SM-liigan raiskaajaa jne. Hieno mies.
Toisaalta puolustusasianajaja tekee vain työtään. Jos Rauste ei puolustaisi, niin siellä olisi toinen rauste tilalla.

Kun unohdetaan ihmiset ja nimet, niin tässä asiassa tuo alle 16-vuotiaiden syyttäminen kuvien lähettelystä eteenpäin on mielestäni varsin moraalitonta.

Joku voisi muuten tehdä Nikke Knatterton tason johtopäätöksen tapauksen ikähaarukasta, kun lapsen seksuaalisessa hyväksikäytössä uhrin ikä on alle 16 vuotta lähes aina. Ja rikosoikeudellisen vastuun ikäraja on 15 vuotta, niin tällöin tuo ikähaarukka kutistuu hyvin tarkaksi. Alle 15-vuotiaita puolustusasianajaja ei tietenkään syyttäisi.
 
Viestejä
153
Jos jotain positiivista (ei nyt hyvä sana tähän juttuun) hakee, niin nämä syytteiden julkisuudet - kun case Aku Hirviniemi myös päällä - ovat varmasti lisänneet läpi tapahtumateollisuuden (rokkarit, urheilijat, näyttelijät jne) tietoisuutta varovaisempaan mobiiliviestintään. Näitä tulee jatkossakin vielä paljon kun yleinen tietoisuus kasvaa mikä on oikein ja mikä taasen ahdistelua. Harmillisia asioita, mutta hyvä kun julkisuudessa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös